Bekijk originele versie : cyberimam!!
ik pleit om voor dit forum en speciaal dan de het islamitische gedeelte een cyberimam te kunnen raadplegen, aangezien er vele moslims met vragen zitten, de meeste kunnen we beantwoorden maar er zijn ook vragen die nadere uitleg nodig hebben.
Daarom vind ik dat marokko.nl een cyberimam moet hebben wie is het hier mee eens of niet...
Graag argumenten.
mocro_souhaila
06-06-2003, 19:07
ja!!! is wel handig als je met vragen zit
chicamaroquia
06-06-2003, 19:11
Het is wel handig, maar er zijn op andere sites ook al cyberimams te vinden. :)
vind het een goed idee..aangezien er hier veel mensen komen en mensen zitten met veel vragen.
Als ik ergens moet tekenen..dan zeg je het maar.
chicamaroquia
06-06-2003, 19:15
Origineel gepost door Marzoek
vind het een goed idee..aangezien er hier veel mensen komen en er veel vragen zitten.
Als ik ergens moet tekenen..dan zeg je het maar.
Je kunt op ja stemmen! :D
Voor degene die nu met vragen zitten, op www.al-islaam.com kun je je ei kwijt en reeds gestelde vragen nalezen... :)
tarifest_lady
06-06-2003, 19:15
ja zeker :goedzo:
C_warrior
06-06-2003, 19:17
Klinkt handig
En duidelijk informatie is hier wel soms nodig bij marokko.nl
Origineel gepost door chica*******a
Je kunt op ja stemmen! :D
Voor degene die nu met vragen zitten, op www.al-islaam.com kun je je ei kwijt en reeds gestelde vragen nalezen... :)
Veel vragen staan op de site daar ben ik het met je eens..maar de cyber-imam is daar niet actief meer. Dus het zou wel een goed initiatief zijn, want er zijn nog een boel vragen te beantwoorden. Maar goed men zou ook misschien zelf eens op onderzoek kunnen gaan en tot een conclusie kunnen komen.
chicamaroquia
06-06-2003, 19:20
Origineel gepost door Marzoek
Veel vragen staan op de site daar ben ik het met je eens..maar de cyber-imam is daar niet actief meer. Dus het zou wel een goed initiatief zijn, want er zijn nog een boel vragen te beantwoorden. Maar goed men zou ook misschien zelf eens op onderzoek kunnen gaan en tot een conclusie kunnen komen.
Daar heb je gelijk in, maar dat komt omdat iedere keer dezelfde vragen werden gesteld en daar is al antwoord opgegeven... :)
xberbersroosjex
06-06-2003, 19:32
klinkt goed
Origineel gepost door temsamni
I don't know! Het zou inderdaad wel handig zijn, maar dan krijg je natuurlijk niet meer van die onzinnige discussies of je wel of geen k.ontsex mag! Ik heb er zo tenminste nog lol om! :D
Tsja het is maar waar je van houdt:D
Origineel gepost door chica*******a
Daar heb je gelijk in, maar dat komt omdat iedere keer dezelfde vragen werden gesteld en daar is al antwoord opgegeven... :)
ik heb nog vele vragen maar kan nergens een cyberimam vinden.:(
chicamaroquia
06-06-2003, 20:11
Origineel gepost door misantazaghin
ik heb nog vele vragen maar kan nergens een cyberimam vinden.:(
Kijk op www.al-islaam.com
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.