Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dik zijn.

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LAINA
06-06-2003, 17:33

Ben 1.60 en weeg 56 kilo en wil graag nog 11 kilo afvallen. Ik wil om precies te zijn 45 kilo wegen, maar het lukt niet goed…. terwijl ik gewoon minder eet. Ik eet een maaltijd per dag en niet al te veel van die maaltijd. Ik heb al eens geprobeerd om mijn vinger in mijn keel te stoppen maar er komt niets uit. Hebben jullie misschien tipjes om snel af te vallen. Alvast bedankt.

GangstaLovin
06-06-2003, 17:35
mens ....je moet normaal eten en veel sporten. dan pas slank je af. en dat vinger in je keel gedoe is echt sick. Je hele slokdarm gaat eraan en je tanden rotten. Sorry ik ben dan liever ietsjes steviger dan een wijf met rotte tanden!

cheima
06-06-2003, 17:37
1.60 en 56 meid dan ben je niet dik!

LAINA
Origineel gepost door GangstaLovin mens ....je moet normaal eten en veel sporten. dan pas slank je af. en dat vinger in je keel gedoe is echt sick. Je hele slokdarm gaat eraan en je tanden rotten. Sorry ik ben dan liever ietsjes steviger dan een wijf met rotte tanden! Maar het lukt toch niet dat braken..... en ik doe trouwens wel aan sport. Ik ren elke dag 2 á 3 kilometer en zit op zwemmen. Ik wil heel graag afvallen... ik moet gewoon die 45 kilo halen!

mocro_souhaila

weet je hoe erg dat is wat je nu doet...je vinger in je keel steken is ECHT haram...... en je bent helemaaaaaaaaal niet dik!!!!!!!!!!111 als je 1.60 bent mag je nog 60 kilo wegen hoor...als je er niet overheen gaat...en wat boeit het!!!!!! je weegt toch geen honderd.. maar ik heb wle een paar tips: zorg ervoor dat je in de ochtend heeeeeeel goed en veeeel ontbijt..want dan begint je stofwisseling.. zorg ervoor dat je warm eet in de middag en ook heel veel warm eet totdat je vol zit...en dan krijg je echt niet zo snel honger..krijg je in de avond honger..eet fruit als je het zo doet en je beweegt veel..zal het wel lukken maar please beloof me dat je je vinger niet in je keel steekt.... kus souhaila

LAINA
06-06-2003, 17:38
Origineel gepost door cheima 1.60 en 56 meid dan ben je niet dik! Jawel en dat voel ik.... en dat zeggen mijn broers ook.

cheima
06-06-2003, 17:40
Origineel gepost door LAINA Jawel en dat voel ik.... en dat zeggen mijn broers ook. Je zit op een normaal gewicht, en je broers zitten vast te plagen! :):) Gewoon veel water drinken, veel bewegen en vette dingen laten staan, Maar ga niet je vinger in je keel steken! :( :(

LAINA
06-06-2003, 17:41
Origineel gepost door mocro_souhaila weet je hoe erg dat is wat je nu doet...je vinger in je keel steken is ECHT haram...... en je bent helemaaaaaaaaal niet dik!!!!!!!!!!111 als je 1.60 bent mag je nog 60 kilo wegen hoor...als je er niet overheen gaat...en wat boeit het!!!!!! je weegt toch geen honderd.. maar ik heb wle een paar tips: zorg ervoor dat je in de ochtend heeeeeeel goed en veeeel ontbijt..want dan begint je stofwisseling.. zorg ervoor dat je warm eet in de middag en ook heel veel warm eet totdat je vol zit...en dan krijg je echt niet zo snel honger..krijg je in de avond honger..eet fruit als je het zo doet en je beweegt veel..zal het wel lukken maar please beloof me dat je je vinger niet in je keel steekt.... kus souhaila Thanx.... maar echt 56 kilo is echt dik, als ik in de spiegel kijk dan zie ik een homp vet en geen normale meisje die normaal weegt!

GangstaLovin
06-06-2003, 17:42
Origineel gepost door LAINA Maar het lukt toch niet dat braken..... en ik doe trouwens wel aan sport. Ik ren elke dag 2 á 3 kilometer en zit op zwemmen. Ik wil heel graag afvallen... ik moet gewoon die 45 kilo halen! Weet je ook waarom het niet lukt ...omdat je je eigen onder druk zet! Je moet gewoon relaxed eraan beginnen en er niet te veel van verwachten. Voor je het weet ...zie je verschil. Want dat is juist belangrijk dat je het ZIET. En je moet ook rekening met het feit dat als je traint je vet in spieren omzet ...en speieren wegen nu eenmaal zwaarder! Dus je weegschaal mag dan niet het gewicht aangeven dat je zo graag ziet ..maar als je in de spiegel kijkt zul je zeker verschil zien meid. Dus niet te veel focussen op het gewicht ... :zwaai:

mocro_souhaila
06-06-2003, 17:45
Origineel gepost door LAINA Thanx.... maar echt 56 kilo is echt dik, als ik in de spiegel kijk dan zie ik een homp vet en geen normale meisje die normaal weegt! 56 kilo is ECHT niet dik...serieus je moet egt in therapie gaan ofzo...met iemand praten...strax krijg je nog anorexia damzz.....dit is echt NIET gezond...enne luister niet naar je broers..dat zij nou een magere skelet willen.. sorry hoor...maar 1 ding ik ben liever aan de dikke kant..(mollig) dan dat ik aan die sprietjes kant ben....

Lady_moi
06-06-2003, 17:53
das nie dik se

Miss_mandalinna
06-06-2003, 17:55
Origineel gepost door LAINA Ben 1.60 en weeg 56 kilo en wil graag nog 11 kilo afvallen. Ik wil om precies te zijn 45 kilo wegen, maar het lukt niet goed…. terwijl ik gewoon minder eet. Ik eet een maaltijd per dag en niet al te veel van die maaltijd. Ik heb al eens geprobeerd om mijn vinger in mijn keel te stoppen maar er komt niets uit. Hebben jullie misschien tipjes om snel af te vallen. Alvast bedankt. 56 wa ne gek zeg woog ik dat maar dont be silly kzou wel willu wegu wat jij weegt of gewoon 11 kilo afvallu

Lady_moi
06-06-2003, 18:14
11 kg vind ik ook teveel

moiself
06-06-2003, 18:49
Origineel gepost door LAINA Ben 1.60 en weeg 56 kilo en wil graag nog 11 kilo afvallen. Ik wil om precies te zijn 45 kilo wegen, maar het lukt niet goed…. terwijl ik gewoon minder eet. Ik eet een maaltijd per dag en niet al te veel van die maaltijd. Ik heb al eens geprobeerd om mijn vinger in mijn keel te stoppen maar er komt niets uit. Hebben jullie misschien tipjes om snel af te vallen. Alvast bedankt. ben je ziek off zo???????? 56 ???? Jehh dream gewicht hoe oud ben je ???? want volgens mij weeg je precies genoeg lmoehim perfect!!!!

Lady_moi
06-06-2003, 18:52

eet veel snoep vooral chocolade en taartjes en patisseries eet vooral savond want overdag beweegde meer maar savond eet je en slaap je en verbruikde nie veel energie

Pagina's : [1] 2 3 4 5