Bekijk originele versie : Ik Wordt Soms Zo Moe
sabie1983
06-06-2003, 16:47
Echt meiden die een relatie hebben ik weet niet hoe jullie je relatie soms ervaren. Ik heb al een hele tijd een vaste relatie met een lieve jongen maar soms wordt ik zo moe van hem. Ik bel hem alltijd doe alltijd alles voor hem denk bij alles wat ik doe constant aan hem en als je dan om een beetje aandacht vraagt bijvoorbeeld een smsje is het weer teveel gevraagd. Pas als je boos bent of iets dan gaan ze slijmen en krijg je alles voor mekaar wta is dat toch met mannen wij zijn er toch ook alltijd voor hun soms heb ik echt een schouderklopje nodig en dan krijg ik zo'n droog antwoord hoe ervaren jullie dit soms wordt ik er echt down van. PS het ligt niet aan dat ie niet van me houd want dat weet ik heel zeker dat ie dat doet van me houden want voor de rest is het een schatje maar soms moet je gewoon smeken om aandacht demmmmmmmmmmmmmm :Iluvu:
sabie1983
06-06-2003, 16:59
is er helemaal niemand die wil reageren
mocro_souhaila
06-06-2003, 17:00
misschien moet je dit eens tegen hem vertellen :confused:
sabie1983
06-06-2003, 17:05
jah dat doe ik dagelijks maar jongens van tegenwoordig zien dit meer als gezeur want ze vinden zelf dat ze genoeg aandacht geven
sabie1983
06-06-2003, 17:06
is er helemaal niemand die met dit probleem te maken heeft ?
GangstaLovin
06-06-2003, 17:09
zo zijn mannen nu eenmaal ....I think you better accept the fact that that's the way they are!
sabie1983
08-06-2003, 15:31
jah oke dat is wel zo maar soms kan ik er echt niet tegen zeker na wat wij allemaal voor hun doen
chainreaction
08-06-2003, 15:47
geef m geen aandacht weet ie gelijk wat ie mist daar doe jij t fout wat ik hiet boven lees neem ik aan dat jij alleen effort maakt en afhankelijk bent
relatie heb je met zn tweetjes hoor ik zou effe kortaf doen zodat ie weet wat ie mist en je beter behandelt
{jaa ik heb egt veel opgestoke van how to losea guy in 10 days]
chicamaroquia
08-06-2003, 16:23
Origineel gepost door keysersoze
ik herken jouw situatie. Ik ben zelf namelijk ook zo, mijn ex deed alles voor mij en ze dacht echt heel erg vaak aan mij en ze smste me ook best vaak, weet je wat er gebeurt, de man gaat je als vanzelfsprekend nemen. Die vanzelfsprekendheid wordt doorbroken wanneer je inderdaad een ruzie met elkaar hebt, maar die vanzelfsprekendheid zou jij kunnen laten omslaan naar onzekerheid van je vriend, doe gewoon je eigen dingen en verminder je contact-opzoekerij. Let dan op wat er gebeurt, hij gaat contact opzoeken want hij merkt dat je je zelf ook prima kunt vermaken en hij wordt bang dat jij andere dingen leuker gaat vinden (lees: belangrijker). Try it! groetjes van een veel te vroeg volwassen geworden mocro.
:goedzo: !!
sabie1983
08-06-2003, 19:32
jah dat is waar ik zeg bijna nooit iets ervan ik wil hem niet tekort doen maar het is wel zo dat ie het als van zelfsprekend is gaan zien en als we dan een ruzie hebben en ik dan alles eruit gooi dan krijg ik weer een week alle aandacht en zodra ik weer bijgetrokken ben valt ie terug in zijn oude status hij doet wel zijn best maar hij is afentoe best nog wel kinderlijk thanksssssss voor de reacties
sabie1983
08-06-2003, 19:34
nou dat is het juist ik heb geen vrienden buiten hem om alles wat ik doe doen we samen en hij zou het niet op prijs stellen als ik het niet met hem doe trouwens in dit geval ben ik te volwassen maar jah zo ben ik en dat weet ie allang dat ik zo ben dus
chicamaroquia
08-06-2003, 19:45
Dit komt me echt zo bekend voor! :(
Hij moet het niet als vanzelfsprekend nemen, maar hoe krijg je hem zover.
Vandaag heb ik weer een hele dag geworsteld met mijn telefoon. Ik keek er de hele tijd naar en wilde zo graag bellen. Nee, niet bellen! Maar een smsje kan toch wel? Nee, ook geen smsje. Je hebt 'm gisteren nog gebeld rond 17.00 voor het laatst. (het was al heel wat dat ik niet belde om welterusten te zeggen!). En ja hoor, vandaag om 18.00 ging de telefoon: "Schatje, ik heb je gemist. Je hebt helemaal niet gebeld. Ik heb je al een dag niet gesproken, ik was bang dat er iets was gebeurd." "Nee hoor, er is niks gebeurd. Ik was gewoon de hele dag bezig, heb eigenlijk helemaal niet aan bellen gedacht," zei ik onverschillig terwijl ik al meteen wilde roepen: Ik heb je ook gemist schatje!
Dus deze aanpak werpt wel degelijk zijn vruchten af. Probeer het eens... ;)
Kingofmaroc
08-06-2003, 19:52
Origineel gepost door sabie1983
Echt meiden die een relatie hebben ik weet niet hoe jullie je relatie soms ervaren. Ik heb al een hele tijd een vaste relatie met een lieve jongen maar soms wordt ik zo moe van hem. Ik bel hem alltijd doe alltijd alles voor hem denk bij alles wat ik doe constant aan hem en als je dan om een beetje aandacht vraagt bijvoorbeeld een smsje is het weer teveel gevraagd. Pas als je boos bent of iets dan gaan ze slijmen en krijg je alles voor mekaar wta is dat toch met mannen wij zijn er toch ook alltijd voor hun soms heb ik echt een schouderklopje nodig en dan krijg ik zo'n droog antwoord hoe ervaren jullie dit soms wordt ik er echt down van. PS het ligt niet aan dat ie niet van me houd want dat weet ik heel zeker dat ie dat doet van me houden want voor de rest is het een schatje maar soms moet je gewoon smeken om aandacht demmmmmmmmmmmmmm :Iluvu:
zo zit hij dus in elkaar ...... :) .....
sabie1983
09-06-2003, 11:31
jah hoe komt het zo ver omdat ik hem alltijd bel hem 10 keer op een dag sms en ik het niet kan om niet te smsen soms als het inderdaad gebeurt dat ik niks laat horen dan belt of smst ie me wel en zegt ie wat heb je gedaan dat je geen tijd had voor mij het is gewoon met alles zo hij is gewend dat ik zijn dingen regel en doe nu al ik weet dat het een manne kwaal is maar soms wil je ook het gevoel hebben dan je dezelfde aandacht terugkrijgt toch
chicamaroquia
09-06-2003, 12:16
Origineel gepost door sabie1983
jah hoe komt het zo ver omdat ik hem alltijd bel hem 10 keer op een dag sms en ik het niet kan om niet te smsen soms als het inderdaad gebeurt dat ik niks laat horen dan belt of smst ie me wel en zegt ie wat heb je gedaan dat je geen tijd had voor mij het is gewoon met alles zo hij is gewend dat ik zijn dingen regel en doe nu al ik weet dat het een manne kwaal is maar soms wil je ook het gevoel hebben dan je dezelfde aandacht terugkrijgt toch
Daarom moet je er mee stoppen! Snappie, even niet meer zo veel aandacht schenken. Gewoon proberen... :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.