Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meiden met krullen, help!!!!!!

Pagina's : [1] 2

sarahmaghrabia
16-06-2006, 21:56

ik heb ook krullen maar ze zijn erg pluizig na het opdrogen ik heb al veel middeln gebruikt: olijfolie, babyolie, allerlei cremes enz. nix helpt:traan1: wallah begin egt wanhopig te worden kunnen jullie me helpen:( alvast bedankt:kus:

miss_berbers
16-06-2006, 22:39
Meid, check alle krullentopics hierzo !!! Zoveeeeeeeeeel en er staan super tips in !! Kusje

sarahmaghrabia
16-06-2006, 22:47
maar dat zijn er zoveeel ik wil gewoon 1, 2 of 3 goeie tips en safi maar tog bedankt

sarahmaghrabia
16-06-2006, 22:48
wallou niemand meer :(

choco2
16-06-2006, 23:00

heyy mop ik kan je echt standaart 1 ding aanraden en dat is jhon fieda frizz ease het zijn vijf stappen geloof me als je die volgt komt het echt goed en zet geeeeeeeeeeen olie in je haar als je het wil krullen dat is juist het geen wat ze activeert hope dat je hier voeldoende aan hebt als je nog wat te vragen hebt ik ben er en oooh ja je ka ook creme voeding aan schaffen van de kruidvat huis merk gewoon in je haren laten dat is ook 10000%

sarahmaghrabia
16-06-2006, 23:02
wallah heel erg bedankt :kus::kus::kus::kus::kus

choco2
16-06-2006, 23:07
alsajeblieft schat ik had dat ook in het begin wist me echt geen raad nu alhamdoelah krijg ik alleen complimenten maar he die jhon frieda is wel pittig qua prijs maar is het echt waard

Le-Sud
16-06-2006, 23:45
John frieda sucks... Je betaald veel en krijgt er nix voor terug:moe: Nooit meer dus voor mij ! Ik weet zelf ook niet meer wat ik moet gebruiken heb wel alles gehad:jammer:

wipneusje
16-06-2006, 23:49
John frieda sucks... Je betaald veel en krijgt er nix voor terug:moe: Nooit meer dus voor mij ! Ik weet zelf ook niet meer wat ik moet gebruiken heb wel alles gehad:jammer: probeer eens op nat haar pure ongeroosterde argan olie...succes verzekerd:goedzo: en dan gewoon laten zitten en op laten drogen..het trekt heel goed in je haar zonder dat het vet word..je moet dan alleen het haar vanaf het midden tot de punten doen..niet bij de hoofdhuid, en zeker niet teveel...gewoon een klein beetje. en dan niet uitspoelen met olijfolie kan het ook wel denk ik..maar dan trekt minder goed in je haar

Le-Sud
16-06-2006, 23:51
probeer eens op nat haar pure ongeroosterde argan olie...succes verzekerd:goedzo: en dan gewoon laten zitten en op laten drogen..het trekt heel goed in je haar zonder dat het vet word..je moet dan alleen het haar vanaf het midden tot de punten doen..niet bij de hoofdhuid, en zeker niet teveel...gewoon een klein beetje. en dan niet uitspoelen met olijfolie kan het ook wel denk ik..maar dan trekt minder goed in je haar Ja dat ga ik inch'Allah proberen. Maar olijfolie d'r in laten? nee dat werkt niet bij mij ik moet sowiezo wel beetje veel gebruiken mijn krullen zijn echt zo moeilijk :kweetnie: Het kan gewoon niet om van iets een beetje te gebruiken tis te veel etc

wipneusje
16-06-2006, 23:55
Ja dat ga ik inch'Allah proberen. Maar olijfolie d'r in laten? nee dat werkt niet bij mij ik moet sowiezo wel beetje veel gebruiken mijn krullen zijn echt zo moeilijk :kweetnie: Het kan gewoon niet om van iets een beetje te gebruiken tis te veel etc ik had het gekocht voor mijn gezicht..en toen dacht ik zo van..ga het eens voor mijn haar proberen.. na het haar wassen in nat/vochtig haar doen..en dan gewoon laten zitten.. Ik stond op met een mooie bos glanzende krullen..en het was niet eens vet:banana:

Le-Sud
16-06-2006, 23:58
maar jij hebt vrij makkelijke krullen volgens mij... je had het ooit op forum geplaats toen. lang en beetje pijpenkrullen 8tig? k heb echt moeilijke kleine krulletjes..:kweetnie:

wipneusje
17-06-2006, 00:04
maar jij hebt vrij makkelijke krullen volgens mij... je had het ooit op forum geplaats toen. lang en beetje pijpenkrullen 8tig? k heb echt moeilijke kleine krulletjes..:kweetnie: ja dat is wel zo, ik heb meer golvend/krullend haar maar ik wou juist dat ik van die kleine krulletjes had..zo mooi vind ik dat!!

Le-Sud
17-06-2006, 00:08
ja dat is wel zo, ik heb meer golvend/krullend haar maar ik wou juist dat ik van die kleine krulletjes had..zo mooi vind ik dat!! ;t krult zo op en wordt niet echt zooo lang.. het is wel lang maar dat zie je niet. Maar goed nix aan te doen. hamdoelilah 3ala koelie 7aal.

Rokana
17-06-2006, 03:55

weet je heb ook van alles geprobeert maar heb nu de wondermiddel: Van andrelon Aqua fiber restylable is een potje met paarse deksel kost 4 euro doe je zeker 2 weken mee. je haar wordt niet hard, plakt niet en droogt je haar niet uit. je moet het op nat haar gebruiken is echt wallah goed Rokana

Pagina's : [1] 2