Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : als vrouwen

Pagina's : [1] 2

Onslaught
06-06-2003, 14:40

de macht komen was het beter waa rof niet waar?

cheima
06-06-2003, 14:41
Waar :wijs: :wijs: Niet vragen waarom :kwaad: :kwaad: 60 seconden :huil: :huil:

SaMiax
06-06-2003, 14:42
ja waar :) wij kunnen beter regeren :bril:

Bleu_Sky
06-06-2003, 14:42
Absoluut waar... Vrouwen vechten niet die schelden!!!!!! :D

Onslaught
06-06-2003, 14:43

Origineel gepost door cheima Waar :wijs: :wijs: Niet vragen waarom :kwaad: :kwaad: 60 seconden :huil: :huil: Origineel gepost door SaMiax ja waar :) wij kunnen beter regeren :bril: allbeie waarom, je meot zeggen waarom want ik vind van niet ik denk het zo erger worden? waar of neit waar?

C_warrior
Nee is niet goed dan zou alles paars en rose zijn en dan zouden wij slaafjes zijn dan worden mannen *****es :confused:

SaMiax
Origineel gepost door Bleu Sky Absoluut waar... Vrouwen vechten niet die schelden!!!!!! :D ok dat is niet waar.. vrouwen vechten wel :hihi: eerst schelden ze er oplos en dan vechten ze omdat ze nietmeeruit hun woorden kunnen komen :hihi:

cheima
06-06-2003, 14:44
Origineel gepost door Onslaught allbeie waarom, je meot zeggen waarom want ik vind van niet ik denk het zo erger worden? waar of neit waar? Dan zou de wereld er een stuk liever ensjoo uitzien, tenzij de dames alleen maar gaan vechten. En onslaught waarom denk jij van niet :kwaad:

SaMiax
06-06-2003, 14:45
Origineel gepost door Onslaught allbeie waarom, je meot zeggen waarom want ik vind van niet ik denk het zo erger worden? waar of neit waar? waarom word het er erger op?? wij vrouwen kunnen beter communiceren dan de mannen en zijn ook SLIMMER. is bewezen!!!! :melig:

Endless
06-06-2003, 14:45
Waar:) Maar zou nooit kunnen, want mannen zijn sterker geschapen en mannen kunnen er niet tegen dat vrouwen sterker zijn en ja dan krijg je al die bla.. :rolleyes:

Onslaught
06-06-2003, 14:47
Origineel gepost door chabab Nee is niet goed dan zou alles paars en rose zijn en dan zouden wij slaafjes zijn dan worden mannen *****es :confused: hmmmmmmmmmmmm Origineel gepost door SaMiax ok dat is niet waar.. vrouwen vechten wel :hihi: eerst schelden ze er oplos en dan vechten ze omdat ze nietmeeruit hun woorden kunnen komen :hihi: dus jullie willen mannen na doen dus ahd gelijk meer mannelijk wil jullie zijn of niet? Origineel gepost door cheima Dan zou de wereld er een stuk liever ensjoo uitzien, tenzij de dames alleen maar gaan vechten. En onslaught waarom denk jij van niet :kwaad: waarom ik dnek van niet kijk? jullie meiden praten veel en uiten ook veel, sommige mannen doen dat heeeeel weining heb je zulke mannen , maar je heb ook klootzakken die mach willen en hebzucht zijn. vrouwe die zouden gelijk de doostraf willen doen voor vreemdgaan of roddels jullie zouden meeer recht geven voor vrouwen en zou de hele cyclus van het leven tegen werken? of niet soms ik kan doorgaan

Onslaught
06-06-2003, 14:49
Origineel gepost door SaMiax waarom word het er erger op?? wij vrouwen kunnen beter communiceren dan de mannen en zijn ook SLIMMER. is bewezen!!!! :melig: los jullie eigen probleem dan op zoals harsen en ander shit:d als je zo slim ben Origineel gepost door SarahCi Waar:) Maar zou nooit kunnen, want mannen zijn sterker geschapen en mannen kunnen er niet tegen dat vrouwen sterker zijn en ja dan krijg je al die bla.. :rolleyes: welke bla wij kenne geen bla, is dit comunnceren samimax :rolleyes: :giechel:

cheima
06-06-2003, 14:51
Origineel gepost door Onslaught waarom ik dnek van niet kijk? jullie meiden praten veel en uiten ook veel, sommige mannen doen dat heeeeel weining heb je zulke mannen , maar je heb ook klootzakken die mach willen en hebzucht zijn. vrouwe die zouden gelijk de doostraf willen doen voor vreemdgaan of roddels jullie zouden meeer recht geven voor vrouwen en zou de hele cyclus van het leven tegen werken? of niet soms ik kan doorgaan Juist ja wetnummer 1 vreemdgaan is doodstraf of ballen eraf, het zou er hard aan toe gaan maar ja that's life moet ze maar niet vreemd gaan :wijs: De wereld zou dan echt Ghataar zijn ik zie het al voor me :bril:

Endless
06-06-2003, 14:53
welke bla wij kenne geen bla, is dit comunnceren samimax :rolleyes: :giechel: [/B][/QUOTE] Neenee, alleen maar.. :)

Onslaught
06-06-2003, 14:53

Origineel gepost door cheima Juist ja wetnummer 1 vreemdgaan is doodstraf of ballen eraf, het zou er hard aan toe gaan maar ja that's life moet ze maar niet vreemd gaan :wijs: De wereld zou dan echt Ghataar zijn ik zie het al voor me :bril: hahahahha ghataar of de apoclapytische einde van de wereld de universum de levens style van de cuclys der homo sapiens! neeeeeeeeeeee never er komt zeker gleijk over the planet of the ladies en boeken over eenw erlen over vrouwen nee sorry is venus niet geneog ofzo dit is de enig plantee waar we samen leven dus

Pagina's : [1] 2