Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vrouwen

Onslaught
06-06-2003, 14:32

voelen zich niet mee onzeker in een mooie jurk of iets wat lekker klein is dan xxl maten waar of niet waar?

SaMiax
06-06-2003, 14:33
ik denk waar

Zin_Rabat
06-06-2003, 14:33
je voelt je niet onzeker maar je voelt je wel meer aantrekkelijk dat soort kleding is niet voor niets niet toegestaan :(

loeloesch
06-06-2003, 14:34
Origineel gepost door Onslaught voelen zich niet mee onzeker in een mooie jurk of iets wat lekker klein is dan xxl maten waar of niet waar? ik voel me het lekkerst in mijn moeders kendoera (jurk, maat xxl) :hihi:

SaMiax
06-06-2003, 14:34

Origineel gepost door moeisha :nerd: Oh hOI kom er gezellig bij :)

lovely_mariam
06-06-2003, 14:35
ben sowieso nooooooit onzeker:D zit lekker in me vel .......gelukkig( heb geen brede heupen daarom:glimlach:

Onslaught
06-06-2003, 14:37
Origineel gepost door moeisha :nerd: :rolleyes: het gaat over vrouwen neit over jou transformer Origineel gepost door SaMiax ik denk waar leg uit? Origineel gepost door Zin_Rabat je voelt je niet onzeker maar je voelt je wel meer aantrekkelijk dat soort kleding is niet voor niets niet toegestaan :( niets voor niets onstaan en de andere kleren dan? Origineel gepost door loeloesch ik voel me het lekkerst in mijn moeders kendoera (jurk, maat xxl) :hihi: hmmmmm je meoders kleren leg uit? waaorm niet je eigen en nog een tussnevraag waarom voelen jullie bij zulke dingen pas anders?

SaMiax
06-06-2003, 14:38
heb geen zin om uit te leggen :D ik weet geeneens waarom ik waar zei :hihi:

cheima
06-06-2003, 14:40
Nee hoor in een mooie jurk voel je je juist mooi :D:D:D vooral als het een mooi takshieta is, niet zo een streschjurkje waar je je ondergoed in ziet dat is een ander verhaal :)

Onslaught
06-06-2003, 14:42
Origineel gepost door cheima Nee hoor in een mooie jurk voel je je juist mooi :D:D:D vooral als het een mooi takshieta is, niet zo een streschjurkje waar je je ondergoed in ziet dat is een ander verhaal :) oke volgende

cheima
06-06-2003, 14:46
Origineel gepost door Onslaught oke volgende Next :wijs:

loeloesch
06-06-2003, 15:15
Origineel gepost door Onslaught :rolleyes: het gaat over vrouwen neit over jou transformer leg uit? niets voor niets onstaan en de andere kleren dan? hmmmmm je meoders kleren leg uit? waaorm niet je eigen en nog een tussnevraag waarom voelen jullie bij zulke dingen pas anders? mijn moeders kleren omdat ze lekker wijd zijn en lekker zitten, voor thuis dan he! Buiten doe ik mijn leren pakje aan...:bril: :D