Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom zijn de meesten

Pagina's : [1] 2 3

Onslaught
06-06-2003, 14:23

marokaansen vrouwe dik of te slank? willen ze zich bewijzen voor ander landgenoten of mannen? uitleg ps: waarom hebbe ze altijd aan hun grote teen een bobbel?

cheima
06-06-2003, 14:24
:giechel: :giechel: Deze spant de kroon jij bent echt grappig :melig:

SaMiax
06-06-2003, 14:25
wuahaahahhahahah ahya bullshit vraaG :hihi:

Onslaught
06-06-2003, 14:25
Origineel gepost door cheima :giechel: :giechel: Deze spant de kroon jij bent echt grappig :melig: ze hebbe altij die dikke rozxe bobbel ze willen altijd de kleinste schoenen maar hun voeten zijn net als frankestein:) waar of niet waar?

lovely_mariam
06-06-2003, 14:26

toen ik dit las keek ik gelijk naar me voeten bobbel? :confused: ik heb geen bobbel:D en wat betreft te slank of te dik sommige meisjes (de meesten) hebben van die heupen van hier tot tokio(ben blij dat ik ze niet heb :cool: ) maar te slank? explain.....

SaMiax
06-06-2003, 14:26
Origineel gepost door Onslaught ze hebbe altij die dikke rozxe bobbel ze willen altijd de kleinste schoenen maar hun voeten zijn net als frankestein:) waar of niet waar? NIET WAAR... ik heb geen bobbel :eek: ik heb kleine schattige voetjes :)

cheima
06-06-2003, 14:28
Origineel gepost door Onslaught ze hebbe altij die dikke rozxe bobbel ze willen altijd de kleinste schoenen maar hun voeten zijn net als frankestein:) waar of niet waar? :giechel: Misschien sommige maar niet allemaal :kwaad: Ik heb maat 36 dus maar ik ben ook klein maar ja :( :( beter dan een lange biet :D :wijs:

Onslaught
06-06-2003, 14:28
Origineel gepost door lovely_mariam toen ik dit las keek ik gelijk naar me voeten bobbel? :confused: ik heb geen bobbel:D en wat betreft te slank of te dik sommige meisjes (de meesten) hebben van die heupen van hier tot tokio(ben blij dat ik ze niet heb :cool: ) maar te slank? explain..... dat heb je net zelf gedaan en over die bobbel kijk naar ander als je een bloote voet zie Origineel gepost door SaMiax NIET WAAR... ik heb geen bobbel :eek: ik heb kleine schattige voetjes :) oooooooo oke:) maar ik zie sommig dus waar of niet waar en sommige hebbe roze voetje of bruine komt die door tempratuur of niet douchen

SaMiax
06-06-2003, 14:29
Origineel gepost door Onslaught dat heb je net zelf gedaan en over die bobbel kijk naar ander als je een bloote voet zie oooooooo oke:) maar ik zie sommig dus waar of niet waar en sommige hebbe roze voetje of bruine komt die door tempratuur of niet douchen ewa weet ik veel.. niet waar dan :) ik let niet opvoetjes :hihi: ik heb be3da van die roze voetjes :o

SaMiax
06-06-2003, 14:31
Origineel gepost door moeisha echt wel grappig hij heeft niks te zeggen daarom zet hij dit maar neer is toch goed :) wij hebben ook nix te doen :)

Onslaught
06-06-2003, 14:31
Origineel gepost door moeisha echt wel grappig hij heeft niks te zeggen daarom zet hij dit maar neer :rolleyes: :rolleyes: jij ben zeker dik yeh turks e sousie maar goed cheima en samiax de volgen komt er aan

lovely_mariam
06-06-2003, 14:32
alleen jij let op voeten..waarom hebben mannen haren op hun voeten zelfs op hun tenen:rolleyes: ja toch hoe ga je antwoord geven hierop

SaMiax
06-06-2003, 14:32
yes de volgende!!!! :melig:

Onslaught
06-06-2003, 14:34
Origineel gepost door lovely_mariam alleen jij let op voeten..waarom hebben mannen haren op hun voeten zelfs op hun tenen:rolleyes: ja toch hoe ga je antwoord geven hierop gee gfik geen antwoord want ik vraag een stelling en niet zoals jij bolle wil je weten eht antwoord maak een topic ander ga harsen :giechel: en moeisha :rolleyes: moeilijk he eigens tyle verzinnen yeah zee heks kinderloker echt een transseksueele chinees urkel

cheima
06-06-2003, 14:38

:melig: Onslaughts negeer ze:), zied volgende :melig:

Pagina's : [1] 2 3