Bekijk originele versie : Dubbelgangers??
wie gelooft hier in..??
ze zeggen dat het vogens my in de korna staat maar ik ben niet zo'n fan van dat dubbelganger gedoe..
maar een paar dagen geleden..hoorde ik van mijn vriendin dat haar moeder naar marokko is gegaan..en een van die buurvrouwtjes van die moeder van dat meisje heeft haar gezien op zo'n plek..,,naam doet er niet toe..
maar toen die buurvrouw het tegen haar moeder zei:'zei ze ik ben daar helemaal niet geweest'
dus het kan zijn dat het een van haar dubbelganger zou kunnen zijn..
En laatst weer hoorde ik van me opa dat hij zijn broer daar had gezien in marokko..,,terwijl hij hier in nederland was..:confused:
was wel ff schrikken..
wie gelooft hier in..
en bij wie is het van jullie gebeurd..
als ik er aan denk vind ik dat heel raar..iemand hetzelfde als jou:maf:
ik wil graag jullie verhalen horen
en wil ook graag weten of het in de koran staat..,,
alvast bedankt;)
Het staat zelfs in de koran, dat er minstens 3 dubbelgangers op de wereld zijn ou allah ou a3lam.
ohww ja..??
wist ik niet..thnQ
wel een raar gevoel hè dat er 3 of 2 anderen van jou bestaan..
xfatimax
16-06-2006, 20:50
Het staat zelfs in de koran, dat er minstens 3 dubbelgangers op de wereld zijn ou allah ou a3lam.
Was het niet 40 :confused:
Allahoe a3lam, dat heb ik ooit gehoord.
Kan iemand het voor ons opzoeken :o
40...???????????????????????
is dat niet een beetje te veel..???
ja van het getal 40 had ik ook wel gehoord, maar weet niet hoe het precies zit.
Ik had het ook een keer bij een geboortefeest. Er zat een mevrouw die ik overigens helemaal niet kende, die toen zat te vertellen dat ik *....* was uit frankrijk :confused: ..en ik haar maar overtuigen dat ik het zeker niet ben en absoluut niet uit frankrijk kom, maar kennelijk leek ik zoo erg op haar dat we misschien wel dubbelgangers van elkaar konden zijn. Het idee alleen al was best scary..hihi.
ik ga ff popcorn pakken wil graag naar jullie verhalen luisteren
Was het niet 40 :confused:
Allahoe a3lam, dat heb ik ooit gehoord.
Kan iemand het voor ons opzoeken :o
zoiets had ik ook gehoord:eek:
Weet je misschien ook de Sura en de aya waar dat instaat ?
yep 40 had ik ook gehoord..
nou ik moet wel zeggen, er is een jongen die hier ook in dezelfde flat woont.. hij lijkt sprekend op mijn man.. ik schrok me eerst kapot.. mijn man trouwens ook:hihi: ze keken elkaar even aan en schoten in de lach..
Me man gelijk:hadj: pas maar op dat je niet een keer denkt dat ik dat ben
Ik heb dit inderdaad wel eens gehoord, en als het in de koran staat dan geloof ik er wel in. Want wat er in de koran staat is de waarheid!
Subhanallah
lijkt me echt creapy :hihi:
lilchakir
17-06-2006, 01:01
yip heb het meegemaakt ,dat er twee zussen ,dachten dat ik hun zus was :maf2: en het mooie was, ze kwamen niet eens uit nederland ..en die zus die ze dachten dat ik die was, die zat thuis op hun kindertjes te passen volgens mij :maf2: maar goed naar dat ze me de heletijd van top tot teen aan zaten te gapen .en ik bijna op ze af wou gaan om dat ik het zat was ..en bijna wou vragen. of ik iets van ze aan had :hihi: kwamen ze met het verhaal, ze zeide soubhan -allah dat ik precies op hun zus leek ..zou best kunnen :o maar ik had het niet meer ..hahaha
weet je ik geloof daar niet in....
het is misschien hard om te zeggen , maar ik geloof eerder dat mensen hebben zitten klooien buiten het huwelijk om .....ik ken iemand die ook een man kent die spreken op hem lijkt...blijkt dus gewoon dat zijn moeder en zijn vader wat hebben en dus zijn ze halfbroers....nix geen dubbelganger.
Girl_Like_Me
17-06-2006, 01:26
Ik weet dat er een dubbelgangster van me in A'dam rondloopt. :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.