Bekijk originele versie : Doen jullie vaders dat ook ?
Sanae-01
06-06-2003, 14:12
Beste leden, :zwaai:
Toen ik de vorige aflevering van Dunya en Desie had gezien was ik nogal verbaasd. De vader van Dunya had :Iluvu: rode rozen :Iluvu: gekocht voor de moeder nadat ze een uitstrijkje
had gedaan. Ik was was echt verbaasd, mijn vader zou nooit zoiets doen. Ligt het aan mijn vader of aan die serie.
Beslama :zwaai:
Sanae
Rachidaaatje
06-06-2003, 17:44
Origineel gepost door aliagadir
HAHAHAHAHAHA DIE IS GOED
mijn vader koopt likamt voor mij moeder roze zijn de duur
:lol: :goedzo:
Ik koop elke week een mooie bos bloemen voor mijn geliefde partner :-)
Saloua1986
06-06-2003, 22:57
mijn pa komt om eerlijk te zijn altijd met batata aangehuppelt en hoopt dat er dan marmita klaar gemaakt word.
andries, of hoe je heet, doe dat niet elke week jongen, elke dag aardappels eten komt op een gegeven moment ook je neus uit
Ja dat is zo. Daarom is het één keer in de zoveel tijd een EXTRA grote bos!
Mijn vader neemt zo nu en dan wel es een bloemetje of kadootje mee voor mijn moeder :Iluvu:
Marokkaasjuuuh
07-06-2003, 00:47
Origineel gepost door Couscousje
Tjah, die serie is denk ik niet gemaakt door Marokkanen.
Het is voornamelijk een beeld dat de Nederlanders hebben dat weergegeven wordt, niet de daadwerkelijke situatie.
Maar aan de andere kant, het is geen documentaire.
Cc
Alsof Nederlanders het beeld hebben dat Marokkaanse mannen hun vrouwen verassen met rozen...ze denken dat wij alleen maar onderdrukt en geslagen worden... :(
Maar als mijn vader in een romantische bui is en mijn moeder echt gelukkig wil maken, dan kooptie een stel mooie borden voor der...heeft ze veel meer aan als rozen die binnen een week verleppen, dan heeft ze nog liever die plastic gevallen die verwelken tenminste niet en ziet ze dan niet als doodgaand geld.. :rolleyes:
:zwaai:
hhtWillem
07-06-2003, 00:54
Origineel gepost door Marokkaasjuuuh
Alsof Nederlanders het beeld hebben dat Marokkaanse mannen hun vrouwen verassen met rozen...ze denken dat wij alleen maar onderdrukt en geslagen worden... :(
Maar als mijn vader in een romantische bui is en mijn moeder echt gelukkig wil maken, dan kooptie een stel mooie borden voor der...heeft ze veel meer aan als rozen die binnen een week verleppen, dan heeft ze nog liever die plastic gevallen die verwelken tenminste niet en ziet ze dan niet als doodgaand geld.. :rolleyes:
:zwaai:
Nah...romantisch hoor...komt ie thuis met un bos pvc rozen. :confused:
nahhh..das nie romantisch.
:cool:
Marokkaasjuuuh
07-06-2003, 01:02
Origineel gepost door hhtWillem
Nah...romantisch hoor...komt ie thuis met un bos pvc rozen. :confused:
nahhh..das nie romantisch.
:cool:
Ma das wat jij dan vind...marokkaanse vrouwen vinden dit heel romantisch... :Iluvu:
Marokkaasjuuuh
07-06-2003, 01:09
Origineel gepost door achmad
hee, dat is nu tof om te weten................
maar vinden maroc vrouwen het ook romatisch om echte bloemen te krijgen?
De eerste generatie marokkaanse vrouwen wil dus echt iets waar ze wat aan heeft. Een bos 'echte' bloemen ziet ze echter als last; ze moet het water verschonen, de dooie knopjes opzuigen, etc.. Bovendien vind mijn moeder ze ook nog eens 'niet lekker' ruiken...
Beste jongelui, ik denk toch echt dat wanneer jullie mama willen verassen maar beter met iets anders aan kunnen komen als met 'echte' bloemen.. :rolleyes: :D
Marokkaasjuuuh
07-06-2003, 01:16
ik wil een marokkaanse vrouw en moet mijn standpunt maar gaan veranderen ;)
Zo zie je maar...soms zijn die marokkaanse vrouwkes best wel handig he...!?!? :zwaai:
hhtWillem
07-06-2003, 01:20
Ma das wat jij dan vind...marokkaanse vrouwen vinden dit heel romantisch... :Iluvu:
dacht dat alleen japanners van namaak hielden...
Nu vinden marokkaanse vrouwep pvc bloemen ook al mooi :confused:
het moet niet gekker worden. :rolleyes:
Marokkaasjuuuh
07-06-2003, 01:29
Origineel gepost door hhtWillem
dacht dat alleen japanners van namaak hielden...
Nu vinden marokkaanse vrouwep pvc bloemen ook al mooi :confused:
het moet niet gekker worden. :rolleyes:
Het gaat er niet om dat ze namaak zijn hoor. Alleen ja, namaak blijft nu eenmaal jaren intact, is goedkoper en vergt geen moeite... Je moet het van de praktische kant bekijken..;)
Marokkaasjuuuh
07-06-2003, 01:30
echt hollands zuinig of zeeuws zuunig hoe zij het bekijken.
laat balkenende maar komen met zijn intergratie politiek, we zullen hem eens een zeeuws luchtje leaten ruuken :D
:D
hhtWillem
07-06-2003, 01:33
Het gaat er niet om dat ze namaak zijn hoor. Alleen ja, namaak blijft nu eenmaal jaren intact, is goedkoper en vergt geen moeite... Je moet het van de praktische kant bekijken..;)
lekker practisch...
hoef je de dames ook geen eau de toilette meer te geven...ze wassen het er savonds toch weer af..zonde...
geef ik voortaan wel un fles wc-eend.
lekker goedkoop en het gaat ook lekker lang mee..
practisch :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.