Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : stelling 4

Onslaught
06-06-2003, 14:06

turken hebbe meer snor dan koeli en marokaansen en arabisc meiden waar of niet waar?

SaMiax
06-06-2003, 14:07
sorry turken.. maaaaaaar.. dat is WAAR... :o

Onslaught
06-06-2003, 14:08
Origineel gepost door SaMiax sorry turken.. maaaaaaar.. dat is WAAR... :o hoezo waar en leg uit?

cheima
06-06-2003, 14:10
Is waar Turken zijn over het algemeen meer behaard in mij omgeving dan :):):)

SaMiax
06-06-2003, 14:10

het valt me op dat de turkse mannen veeeeeeeeeel meer borsthaar hebben dan de marokanen.. en bij de turken zie je ook meer een snor hebben dan bij de mgarbha :)

Onslaught
06-06-2003, 14:12
Origineel gepost door cheima Is waar Turken zijn over het algemeen meer behaard in mij omgeving dan :):):) in jou omgeving of de hele wereld zelf:) Origineel gepost door SaMiax het valt me op dat de turkse mannen veeeeeeeeeel meer borsthaar hebben dan de marokanen.. en bij de turken zie je ook meer een snor hebben dan bij de mgarbha :) ja maar de meeste marokaanse manne hebbe meer baard:D maar we hebbe over vrouwe dus:kwaad: wegense de statestieken is het aangeduid dat marokaanse en arabisvh meidne meer harsen dan een een koe die gras eet waar of niet waar?

cheima
06-06-2003, 14:14
Origineel gepost door Onslaught in jou omgeving of de hele wereld zelf:) Ik denk over de hele wereld :D:D:D maar ik heb niet alle turken gezien dus :)

Onslaught
06-06-2003, 14:15
Origineel gepost door cheima Ik denk over de hele wereld :D:D:D maar ik heb niet alle turken gezien dus :) hoezo elke turks is een snorro dus maar terug over jou stelling hoe zit het met de dikte van je schizofreen

SaMiax
06-06-2003, 14:16
Origineel gepost door Onslaught in jou omgeving of de hele wereld zelf:) ja maar de meeste marokaanse manne hebbe meer baard:D maar we hebbe over vrouwe dus:kwaad: wegense de statestieken is het aangeduid dat marokaanse en arabisvh meidne meer harsen dan een een koe die gras eet waar of niet waar? wwauhahhahahhahahahaha WEET NIET

cheima
06-06-2003, 14:16
Origineel gepost door Onslaught hoezo elke turks is een snorro dus maar terug over jou stelling hoe zit het met de dikte van je schizofreen Nee weet ik niet of elke turk een ''snorro'' is ik heb ze niet allemaal gezien :) :watte?: dikte van me schizofreen :confused: :giechel:

SaMiax
06-06-2003, 14:17
Origineel gepost door Onslaught hoezo elke turks is een snorro dus maar terug over jou stelling hoe zit het met de dikte van je schizofreen :eek:

Onslaught
06-06-2003, 14:19
Origineel gepost door SaMiax wwauhahhahahhahahahaha WEET NIET hmmmm je weet niet Origineel gepost door cheima Nee weet ik niet of elke turk een ''snorro'' is ik heb ze niet allemaal gezien :) :watte?: dikte van me schizofreen :confused: :giechel: ja je materialistisch dame remmember woman:) maar goed er is geen waar of niet waar ik vind dat marokaans meidne en kolei als ze smaen fuseren in een eprsoon ze de wereldst grootste bakkebaard snorro winnen

SaMiax
06-06-2003, 14:20
oke zied volgende stelling... HUP HUP HUP!!!

cheima
06-06-2003, 14:21
Origineel gepost door Onslaught ja je materialistisch dame remmember woman:) maar goed er is geen waar of niet waar ik vind dat marokaans meidne en kolei als ze smaen fuseren in een eprsoon ze de wereldst grootste bakkebaard snorro winnen Echt niet :kwaad: :kwaad: Niet alle marokaanse dames jah! :kwaad: :ego: Oww I remeber :hihi: