Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vier jaar eis tegen gewelddadige ******

Miss_Naks
16-06-2006, 17:07

Tegen de 29-jarige Hagenaar 'Appie' is deze week 4 jaar cel geëist wegens een schandalige reeks van loverboy praktijken. De man dwong zeker zes jonge vrouwen tot prostitutie op zeer brute wijze. Zo trapte en sloeg hij ze (soms met een metalen pijp of met een houten plank), sneed hij een meisje links en rechts met een glas in het gezicht waaraan ze een ernstig litteken overhield, hield hij aanstekers tegen de huid gedrukt, slingerde hij ze aan haren door de kamer, zette hij soms een mes op de keel en dwong hij ze drugs te gebruiken. Dat laatste deed 'Appie' door geregeld een base-pijp in de mond van de vrouwen te duwen en daarbij de neus dicht te drukken zodat ze gedwongen waren coke te roken. ****** 'Appie' begon zijn activiteiten in 2005. Samen met een al jaren verslaafde heroïne **** ronselde hij kwetsbare jonge vrouwen van begin 20; één meisje was 16. Hij zette ze aan het werk in Den Haag, Rotterdam, Nijmegen, Leeuwarden en Groningen. Het geld moesten ze inleveren, waarna hij er drugs voor kocht. De advocate van 'Appie' vond het bewijs te mager, maar daar dacht de officier van justitie heel anders over. De uitspraak is over twee weken. bron (http://frontpage.fok.nl/nieuws/65651)

Miss_Naks
16-06-2006, 17:08
4 jaar is veel te weinig voor zo'n retfuh !

CartoonBill
16-06-2006, 17:11
Appie ?

CartoonBill
16-06-2006, 17:14
Rachid El M. is de naam van deze hond........

FAITHLESS
16-06-2006, 17:17

4 jaar maar :kwaad: ik zou plaatsvervangend schaamte krijgen als ik een nederlander was :ego: wat mij betreft mag ie op middeleeuwse wijze uit elkaar gereten worden.:cool:

CartoonBill
16-06-2006, 17:25
4 jaar maar :kwaad: ik zou plaatsvervangend schaamte krijgen als ik een nederlander was :ego: wat mij betreft mag ie op middeleeuwse wijze uit elkaar gereten worden.:cool: Kun je deze uitleggen of was je te snel met intikken .....

FAITHLESS
16-06-2006, 17:29
Kun je deze uitleggen of was je te snel met intikken .....zeer bewust ingetikt.:) Aan mijn buitenlandse kennisen uitleggen dat het rechtssysteem in nederland een lachertje is. Die plaatsvervangend schaamte bedoel ik...:ego: Je zou terug kunnen kaatsen met bv 'dan donder je toch op uit nederland?', maar dat is dan weer voorspelbaar. :hihi:

CartoonBill
16-06-2006, 17:32
zeer bewust ingetikt.:) Aan mijn buitenlandse kennisen uitleggen dat het rechtssysteem in nederland een lachertje is. Die plaatsvervangend schaamte bedoel ik...:ego: Je zou terug kunnen kaatsen met bv 'dan donder je toch op uit nederland?', maar dat is dan weer voorspelbaar. :hihi: Wij kennen de doodstraf niet, helaas..........

samorahh
16-06-2006, 17:36
wie is de izannnnnnnnn wijffff:kwaad:

Miss_Naks
16-06-2006, 17:38
wie is de izannnnnnnnn wijffff:kwaad: de wat ?

CartoonBill
16-06-2006, 17:39
wie is de izannnnnnnnn wijffff:kwaad: Joh ke jenounie ff duijelijke sein ?