Bekijk originele versie : mannen en vrouwe
Onslaught
06-06-2003, 13:19
waar of niet waar?
dat vrouwen meer mannelijk voelen dan mannen?
en leg uit en lavie turkse sousie :giechel: niet
Onslaught
06-06-2003, 13:35
waar of niet waar?
niet waar :)
eh.. heb jij jezelf sterretjes gegeven?? :hihi:
Onslaught
06-06-2003, 13:41
niet waar leg uit? en welke sterrtjes
je zge neit weaar, waarom moet een vrouw dan altijd drie keer meer bwijzen dan een man?
wat voor stelling is dit nou weer? ik ben vrouw en voel me een echte vrouw maar tegen over een pipo zoals jij voel ik meer man! :D
Onslaught
06-06-2003, 13:44
Origineel gepost door lavie77
wat voor stelling is dit nou weer? ik ben vrouw en voel me een echte vrouw maar tegen over een pipo zoals jij voel ik meer man! :D
duhhhhhhhhhhhh met zo bakkebaard en snor dammmmmmmmm yeah snorro :giechel:
die sterretjes bij je topicccc :hihi:
omdat een vrouw zichzelf moet bewijzen betekendt nog niet dat ze mannelijker is..
Origineel gepost door chabab
:lol:
Pourqoui tu rigole??
:hihi:
Onslaught
06-06-2003, 13:47
Origineel gepost door SaMiax
die sterretjes bij je topicccc :hihi:
omdat een vrouw zichzelf moet bewijzen betekendt nog niet dat ze mannelijker is..
oke wat noem je dit dan:
een vrouw als ze ook iets wil bewijzen, waarom moet ze 4 keer beter , waarom niet een keer, kijk als het een keer was dan was het vrouwelijker, maar 4 keer is echt mannelijker dus koppigheid en winnen zit in je gedachte dus je wil het halen dus laat ookzien wie de ballen heeft(borsten ofzo?) dus waar of niet waar?
:lol:
:D :kwaad:
jaloers? jij bent je hele leven al aan het wachten op dat ene haartje dat maar niet wil groeien op je kin! :D
Origineel gepost door Onslaught
oke wat noem je dit dan:
een vrouw als ze ook iets wil bewijzen, waarom moet ze 4 keer beter , waarom niet een keer, kijk als het een keer was dan was het vrouwelijker, maar 4 keer is echt mannelijker dus koppigheid en winnen zit in je gedachte dus je wil het halen dus laat ookzien wie de ballen heeft(borsten ofzo?) dus waar of niet waar?
zehma koppig heid is mannelijks??? ik ben ook heel erggg koppig maar ik voel me niet mannelijker :confused:
C_warrior
06-06-2003, 13:50
oke wat noem je dit dan:
ben je boos op mij??????
What did i do :confused:
Onslaught
06-06-2003, 13:51
waar of niet waar?
Origineel gepost door lavie77
jaloers? jij bent je hele leven al aan het wachten op dat ene haartje dat maar niet wil groeien op je kin! :D
hahahahah kin was het maawaar dat ik een kin hbe hamdoelilah maar goed
zehma koppig heid is mannelijks??? ik ben ook heel erggg koppig maar ik voel me niet mannelijker :confused:
staat er dat samiiax koppig is NEEEEEEEEEE
ER STAAT DAT VROUWE KOPPIG WORDNE ALS ZE HET WILLEN HALEN DUS 4 KEER ZUS EN ZO :kwaad:
waar of niet waar?
hahahahah kin was het maawaar dat ik een kin hbe hamdoelilah maar goed
staat er dat samiiax koppig is NEEEEEEEEEE
ER STAAT DAT VROUWE KOPPIG WORDNE ALS ZE HET WILLEN HALEN DUS 4 KEER ZUS EN ZO :kwaad:
wauhahhhahhaah heb ik je boooooooooooooooos gemaaaaaaaaaaakt :hihi:
HET BLIJFT NIET WAAAAAAR!!!! POENT UUIT
Onslaught
06-06-2003, 13:55
ben je boos op mij??????
What did i do :confused:
je ben klein geworden
wauhahhhahhaah heb ik je boooooooooooooooos gemaaaaaaaaaaakt :hihi:
HET BLIJFT NIET WAAAAAAR!!!! POENT UUIT
boos is dat hetzelfde als je dat ding op je hoofd heb, zoals roos?
oke niet waar hmmmmmmmmm is goed op naar stelling drie
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.