Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stelling deel 1

Onslaught
06-06-2003, 12:57

vrouwen voelen zich niet mooi als ze beetje aan komen of een beetje snor hebben waar of niet waar?

Onslaught
06-06-2003, 13:01
hmmmmmmmm ze reagere niet du het is waar, wel vreemd hoezo voelen jullie onzeker als jullie dik of snor hebben

zahia
06-06-2003, 13:03
niet waar iedereen is anders ;)

Onslaught
06-06-2003, 13:06
Origineel gepost door zahia niet waar iedereen is anders ;) leg uit? want jij en je man zitten ergens en opeen loop een mooie vrouw lang en jij voel je dik of je gaat naar de dame wc en ziet een haartje wil je zeggend at je neit rent naar etos om zo hars ding te kopen

lavie77
06-06-2003, 13:12

wat heb jij met snorretjes? volgens mij raak je opgewonden van snorretjes a oermens!

Onslaught
06-06-2003, 13:14
Origineel gepost door lavie77 wat heb jij met snorretjes? volgens mij raak je opgewonden van snorretjes a oermens! :confused: :rolleyes: vreemd iemand die het woord oermens zeg zee heks het is een stelling bolle turk

lavie77
06-06-2003, 13:18
zeeheks zonder snor!

zahia
06-06-2003, 13:25
Mijn man moet mijn acp zoals ik ben dus ik voel me eigen echt iet minder dan iemand anders ;)

SaMiax
06-06-2003, 13:33
Origineel gepost door Onslaught vrouwen voelen zich niet mooi als ze beetje aan komen of een beetje snor hebben waar of niet waar? het verschilt per meisje :)

Onslaught
06-06-2003, 13:34
hoezo per meisje, als een meid denk ze komt bij dan vraag ze door aan ander of ze dik is waar of niet waar?

SaMiax
06-06-2003, 13:35
Origineel gepost door Onslaught hoezo per meisje, als een meid denk ze komt bij dan vraag ze door aan ander of ze dik is waar of niet waar? ewa de ene vind het een ramp als ze aankomt en een ander weer niet :) ik vind dat heus geen einde van de wereld.. kom je bij dan ga je maar sporten.. heb je een snorretje dan hars je het maar weg :) SIMPEL TOCH :)

Onslaught
06-06-2003, 13:37
Origineel gepost door SaMiax ewa de ene vind het een ramp als ze aankomt en een ander weer niet :) ik vind dat heus geen einde van de wereld.. kom je bij dan ga je maar sporten.. heb je een snorretje dan hars je het maar weg :) SIMPEL TOCH :) precies hoe je het zeg smpel maar dat vroeg ik niet ikv roeg als ze dat zien of denken dat ze aan komen of snor krijgen dan zeggen ze het met onzeker gevoel beetje of groot het maak niet uit, dus het is waar dus de stelling was dan voelen ze zihc niet mooi, maaaaaaaaaart als hun man een enrdje is maar van binne een super engel is of hij was eerts lekker maar nu een dikkie dan voel de vrouw eel mooi wnat ze denkt toch ben mooier dna me man waar of niet waaR?

SaMiax
06-06-2003, 13:39
Origineel gepost door Onslaught precies hoe je het zeg smpel maar dat vroeg ik niet ikv roeg als ze dat zien of denken dat ze aan komen of snor krijgen dan zeggen ze het met onzeker gevoel beetje of groot het maak niet uit, dus het is waar dus de stelling was dan voelen ze zihc niet mooi, maaaaaaaaaart als hun man een enrdje is maar van binne een super engel is of hij was eerts lekker maar nu een dikkie dan voel de vrouw eel mooi wnat ze denkt toch ben mooier dna me man waar of niet waaR? wauhahahaha alla verhaal WAAR :)

Onslaught
06-06-2003, 13:40
Origineel gepost door SaMiax wauhahahaha alla verhaal WAAR :) oke op naar stelling twee want er is niemand die me tegendeel bewijs dus