Bekijk volle/desktop versie : Ahmadinejad wil onderzoek Holocaust



16-06-2006, 21:28

Citaat door Waly:
De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft vrijdag opgeroepen tot een onafhankelijk onderzoek naar de Holocaust. "Historische gebeurtenissen moeten nu worden onderzocht door onafhankelijke en onpartijdige partijen", zei de Iraanse president.

Ahmadinejad heeft herhaaldelijk gezegd dat de moord op zes miljoen joden tijdens de Tweede Wereldoorlog een verzinsel is.

bron: http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/06/ahmadinejad_wil_onderzoek_holo.html

Hij maakt van provoceren een sport
Als die enge schoenmaker en zijn geestellijk leider, denken kan hij blijkbaar zelf niet naar MJA komen kunnen hij, en zijn geestelijk leider alles over de georganiseerde jodenmoord lezen.

Het woord tijd dat er een onderzoek komt naar de geestelijke vermogens van deze enge man. God zij dank is zijn maatje Al Zarkawil aan flarden geschoten. Nu hij nog. De wereld, althans het Westen heeft nu wel genoeg potentaten gezien die hun eigen armoe vertalen in geweld ergens anders.

Ik sta niet alleen, ik vind de kleinzoon van die vorige mensenbeul aan mijn zijde.

Scottie.


Citaat:
De Amerikanen moeten het Iraanse regime verdrijven. Die oproep komt van de kleinzoon van ayatollah Khomeini, de man achter de islamitische revolutie.
„Mijn grootvaders revolutie heeft zijn kinderen opgegeten en is van het pad geraakt”, stelt Hossein Khomeini, kleinzoon van de eerste geestelijk leider van Iran, en zelf ook geestelijke. Na drie jaar verbrak hij deze week in de heilige stad Qom zijn stilte met een aanval op het Iraanse regime en een oproep dat omver te werpen. Want het is „een dictatuur van geestelijken die ieder aspect van het leven beheersen”, zei hij in een gesprek met de Arabische satellietzender Al-Arabija.

Zijn grootvader werd in 1979 door uitzinnige Iraniërs binnengehaald als hun redder, kort na het vertrek van de laatste sjah. De revolutie leidde tot de stichting van de islamitische republiek, waar de sjiitische islam politiek en privéleven bepaalde.

Het is dit regime dat kleinzoon Hossein kwijtwil, en het is niet voor het eerst dat hij zich roert. In 2003 riep hij vanuit Irak de VS op democraten in Iran met een invasie aan de macht te helpen. „Iran moet vrijheid krijgen, of dat nu door binnenlandse of buitenlandse ontwikkelingen gebeurt”, zegt hij nu, daarnaar gevraagd. „Als je een gevangene bent, wat zou je doen? Ik wil dat iemand de gevangenis openbreekt.”

Khomeini is na zijn eerdere uitspraken teruggeroepen naar Qom en tot zwijgen gedwongen. Dat hij die oproep nu ondanks de bedreigingen herhaalt, is opvallend. Hij maakt zichzelf tot spreekbuis van ontevreden Iraniërs en bezorgt ze met zijn familienaam en statuur meer geloofwaardigheid. Minderheden in de Koerdische en Azerische provincies en het olierijke Ahwaz smeken nog net niet hardop om Amerikaans ingrijpen. Vanwege de kritiek op het Iraanse kernprogramma neemt deze roep ook elders toe.

Na terugkeer in Qom studeert de 48-jarige Khomeini bij zijn grootvaders gedoodverfde opvolger ayatollah Montazeri, die vanwege zijn kritiek weggewerkt is. Wellicht onder diens invloed neemt hij stelling tegen de verplichting in Iran voor vrouwen een hijab (hoofddoek) te dragen. De jonge Khomeini wil dat door zijn grootvader afgekondigde gebod afgeschaft zien. „De hijab is een persoonlijke kwestie. Als een vrouw dat wil, kan zij hem dragen, anders niet. Veel vrouwelijke familieleden van mijn grootvader Khomeini droegen geen hijab.”


16-06-2006, 21:32



Citaat door abu_cohen:
lieg ik???


nu zeggen gelijk!!![/SIZE]

[SIZE="5"]nu zeggen vriend!!! lieg ik nu over mohammed?[/SIZE]
[SIZE="7"]

huigelaar!!!!!!!
1 sla niet zo n toon aan tegen iemand die hoger is geschoold dan jij.
2 ik kan ook lezen als je met een kleinere lettertype typt
3 ik weet dat je nu hopeloos om je heen zit te slaan totdat ik iets verkeerds zeg en dat je daar meteen nuttig gebruik van kunt maken
4 ja je liegt
5 ik ben geen huichelaar

16-06-2006, 21:34
Homo's zijn nu al geacepteerd in de Nederlandse Maatschappij wat een verderfelijk land.

Maar wel lekkere regeltjes lekker geld verdienen zonder iets te doen

16-06-2006, 21:37

Citaat door Kosmopoliet:
Ach joh......Je hebt gewoon geen enkel argument: Je bent uitgekakt! Het enige dat je bedenken kunt is wat er in de Koran staat. En de Koran: Daar begrijp jij helemaal niets van. En dat zeg ik jou als christen. Iemand die zwijnerij vreet zoals jij denkt!
Ben niet uitgekakt. ik heb geen zin om met jou te discussieren. je bakt er nix van.
je dwaalt af van onderwerp. je beledigt. jij verdient mijn aandacht niet
Eerst moet je weten wie je bent. Vervolgens moet je jezelf de vraag stellen: Waar kom ik vandaan?
Zodra je deze 2 vragen hebt beantwoord moet je komen praten.


lees Johannes 16:5-15

…Want indien ik niet heenga, kan de Trooster niet tot u komen, maar indien ik heenga, zal ik hem tot u zenden. En als Hij komt, zal Hij de wereld overtuigen van zonde en van gerechtigheid en van oordeel… en …doch wanneer Hij komt, de Geest der waarheid, zal Hij u de weg wijzen tot de volle waarheid; want Hij zal niet uit Zichzelf spreken, maar al wat Hij hoort, zal Hij spreken en de toekomst zal Hij u verkondigen…

16-06-2006, 21:55



Citaat door Kosmopoliet:
Jammer dat je zo oliedom bent!
Oliedom moet jij als Nederlander zeggen die waren pas Oliedom en dat hebben ze gemerkt in 1973

16-06-2006, 21:56

Citaat door OpblaasschaapV3:
Ooit hadden we er 2 betrapt in de douches op school nou die 2 zijn zeker nazi's geworden

Zware mishandeling voor die goorlappen lekker voor ze
Je voelde je zeker heel stoer toen, tja sommige mensen hebben het nodig anderen af te tuigen enzo om zichzelf ook maar iets te voelen, dat krijg je als je niets voorsteld zelf....

16-06-2006, 21:59

Citaat:
Geplaatst door abu_cohen

jij als moslim weet dondersgoed wat pedofili inhoud.


Check de eerste palen van je religieuze fundering maar eens na.

HHAHHAAHAHHAHAHAHA!!!! IK lach je hard uit!
Pedofilie betekend dat je seksuele voorkeur uitgaat naar kleine kideren (dus niet-volwassen). Onze profeet (Vrede zij met hem) daarentegen was getrouwd met Aisha toen zij volwassen was (de puberteit dus bereikt had,). that's it!

Maar in jou verderfelijke geloof mag men seks hebben met 3 jarige babies, en daarvan kun je niet zeggen dat ze de puberteit bereikt hebben (en dus volwassen zijn).

Check jou verderfelijke fundering een keer, zou ik zeggen, dadelijk stort ie nog in!

16-06-2006, 22:00
Waarom wil die man een onderzoek? Kan hij niet lezen? Heeft hij geen geld voor een retourtje Polen en voormalig Oost-Duitsland? Als de paus naar Auschwitz kan gaan kan deze zeurpiet er ook heen.

Tijd voor inzamelactie. Tijd dat de vrijwilligsters van de Rode en Halve Maan met collectebussen in de bioscoop rondgaan:

"Ahmedinejad heeft een nieuw idee van zijn geestelijk leider gejat
hij wil op het goede pad"

Scottie, biobus.

16-06-2006, 22:09

Citaat door Scottie:
Waarom wil die man een onderzoek? Kan hij niet lezen? Heeft hij geen geld voor een retourtje Polen en voormalig Oost-Duitsland? Als de paus naar Auschwitz kan gaan kan deze zeurpiet er ook heen.

Tijd voor inzamelactie. Tijd dat de Rode en Halve Maan met collectebussen in de bioscoop rondgaan: "Ahmedinejad wil op het goede pad"

Scottie, biobus.

Waarom doen jullie allemaal zo hysterisch? Laat 'm dat lekker onderzoeken!
Wat is jou probleem? Als jullie er zo zeker van zijn dat het echt gebeurt is, waar zijn jullie dan bang voor? Hebben jullie iets te verbergen? Hebben jullie niets beters te doen dan hysterisch commentaar te leveren op iemand ergens in Azie die iets wil onderzoeken? Ga werk zoeken, ga studeren, ga wat nuttigs doen!

16-06-2006, 22:19

Citaat door Muslim4ever:
Pedofilie betekend dat je seksuele voorkeur uitgaat naar kleine kideren (dus niet-volwassen). Onze profeet (Vrede zij met hem) daarentegen was getrouwd met Aisha toen zij volwassen was (de puberteit dus bereikt had,). that's it!

Maar in jou verderfelijke geloof mag men seks hebben met 3 jarige babies, en daarvan kun je niet zeggen dat ze de puberteit bereikt hebben (en dus volwassen zijn).

Check jou verderfelijke fundering een keer, zou ik zeggen, dadelijk stort ie nog in!
Als eerste, het was een andere tijd toen, ook hier in het westen werden toen zulke jonge meisjes getrouwd.

Ik geef dus geen enkel oordeel over wat er gebeurt is toen, aisha is een geleerde dame geworden die haar mondje meer dan prima kon roeren, dus slecht zal ze het vast niet gehad hebben.

MAAR, feit blijft dat volgens de betrouwbare overleveringen het huwelijk geconsumeerd werd op 9 jarige leeftijd, dat is VOOR de puberteit, ook in die tijd, dan is een meisje nog niet volwassen, serieus niet, misschien dat de secundaire geslachtskenmerken netaan beginnen te ontwikkelen en dat de voorboden van de menstruatiecyclus zich aandienen(de eerste twijvelende onregelmatige bloedingen).

Maar zeggen dat dat volwassen is is ver naast de waarheid, ook volgens de kenmerken van de natuur, als een kind van die leeftijd zwanger gemaakt wordt heeft ze bar grote kans te sterven tijdens de bevalling omdat het bekken te smal is nog.

Maar waarom altijd die kunstgrepen om je hiertegen te verdedigen, het maakt het zo onzinnig, want we hebben het over feiten die er nu eenmaal liggen, waar je niet aan voorbij kan.

Beter geef je geen aandacht aan dat soort opmerkingen, we hebben het namelijk over 1400 jaar geleden, een tijd waarin dit helemaal niet abnormaal is geweest, niet daar, niet hier.

Dat is een wereld van verschil, je kan dat niet langs de meetlat van deze moderne tijd leggen.

16-06-2006, 22:45

Citaat door Muslim4ever:

Waarom doen jullie allemaal zo hysterisch? Laat 'm dat lekker onderzoeken!
Wat is jou probleem? Als jullie er zo zeker van zijn dat het echt gebeurt is, waar zijn jullie dan bang voor? Hebben jullie iets te verbergen? Hebben jullie niets beters te doen dan hysterisch commentaar te leveren op iemand ergens in Azie die iets wil onderzoeken? Ga werk zoeken, ga studeren, ga wat nuttigs doen!
Het zou beter zijn als jij ging doen wat je je lezers opdraagt.

Natuurlijk, deze enge baardaap mag onderzoeken wat hij wil. Hij laat dan gelijk zien dat hij een goede Arabier is. Onderzoeken wat al onderzocht is en nalaten wat hij hoort te doen; zorgen voor de mensen die hem tot president hebben gekozen.

Jouw reactie komt mijn nogal overspannen voor. Jij lijkt bang te zijn dat het waar is. En dat die rare janjurk in een oud Colbert ontdekt wat iedereen al 60 jaar weet. Het is toch zo? Om te geloven in Allah hoef ik echt niet naar Zijn geboorteplaats.

Heeft die man niets anders te doen dan het wiel uitvinden? Moet hij niet gewoon regeren en met China winstgevende oliecontracten afsluiten? Voor zijn volk zorgen? De vrouwen bevrijden, homoos hun rechten garanderen en aansluiting zoeken bij de beschaafde wereld? De terugkomst van de zoon van de sjah voorbereiden?

Ach, het zal wel iets Arabisch zijn. Turken ontkennen dat zij een volkerenmoord op de Armenen hebben begaan, islamitische extremisten passen in Israel en Irak volkerenmoord toe en een Iraanse ex-terrorist en moordenaar wil de Holocaust onderzoeken. Echt mensen van deze tijd.

Scottie.

16-06-2006, 22:52

Citaat door corrie2:
Als eerste, het was een andere tijd toen, ook hier in het westen werden toen zulke jonge meisjes getrouwd.

Ik geef dus geen enkel oordeel over wat er gebeurt is toen, aisha is een geleerde dame geworden die haar mondje meer dan prima kon roeren, dus slecht zal ze het vast niet gehad hebben.

MAAR, feit blijft dat volgens de betrouwbare overleveringen het huwelijk geconsumeerd werd op 9 jarige leeftijd, dat is VOOR de puberteit, ook in die tijd, dan is een meisje nog niet volwassen, serieus niet, misschien dat de secundaire geslachtskenmerken netaan beginnen te ontwikkelen en dat de voorboden van de menstruatiecyclus zich aandienen(de eerste twijvelende onregelmatige bloedingen).

Maar zeggen dat dat volwassen is is ver naast de waarheid, ook volgens de kenmerken van de natuur, als een kind van die leeftijd zwanger gemaakt wordt heeft ze bar grote kans te sterven tijdens de bevalling omdat het bekken te smal is nog.

Maar waarom altijd die kunstgrepen om je hiertegen te verdedigen, het maakt het zo onzinnig, want we hebben het over feiten die er nu eenmaal liggen, waar je niet aan voorbij kan.

Beter geef je geen aandacht aan dat soort opmerkingen, we hebben het namelijk over 1400 jaar geleden, een tijd waarin dit helemaal niet abnormaal is geweest, niet daar, niet hier.

Dat is een wereld van verschil, je kan dat niet langs de meetlat van deze moderne tijd leggen.
kunstgrepen

omdat het mijn plicht is om op te komen voor onze nobele profeet! die zo vaak van allerlei soorten onzin wordt beschuldigd.

Dat 9 of 10 jarigen al de puberteit bereikt hebben zie je niet zelden, zeker niet bij meisjes (bij meisjes soms al vóór 8 jaar). Een kenmerk van biologische volwassenheid is het zich kunnen voortplanten.
Volwassenheid is dus niet gebonden aan leeftijd (18) of zo (althans niet in de Islam).
Kinderen die lichamelijk volwassen zijn houden zich aan de regels van de islam. Ze zijn vanaf nu verplicht de regels die voor volwassen moslims gelden op te volgen. Ze worden dus als volwassenen beschouwd en zijn (integenstelling tot 3 jarige babies) zelf verantwoordelijk voor hun daden.

16-06-2006, 22:56



Citaat door Waly:
De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft vrijdag opgeroepen tot een onafhankelijk onderzoek naar de Holocaust. "Historische gebeurtenissen moeten nu worden onderzocht door onafhankelijke en onpartijdige partijen", zei de Iraanse president.

Ahmadinejad heeft herhaaldelijk gezegd dat de moord op zes miljoen joden tijdens de Tweede Wereldoorlog een verzinsel is.

bron: http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/06/ahmadinejad_wil_onderzoek_holo.html


Hij maakt van provoceren een sport
En zijn onafhankelijke Iraanse geleerden zullen het onderzoek zeker uitvoeren?

16-06-2006, 22:57

Citaat door Muslim4ever:
kunstgrepen

omdat het mijn plicht is om op te komen voor onze nobele profeet! die zo vaak van allerlei soorten onzin wordt beschuldigd.

Dat 9 of 10 jarigen al de puberteit bereikt hebben zie je niet zelden, zeker niet bij meisjes (bij meisjes soms al vóór 8 jaar). Een kenmerk van biologische volwassenheid is het zich kunnen voortplanten.
Volwassenheid is dus niet gebonden aan leeftijd (18) of zo (althans niet in de Islam).
Kinderen die lichamelijk volwassen zijn houden zich aan de regels van de islam. Ze zijn vanaf nu verplicht de regels die voor volwassen moslims gelden op te volgen. Ze worden dus als volwassenen beschouwd en zijn (integenstelling tot 3 jarige babies) zelf verantwoordelijk voor hun daden.
Er is mij een hadith/verhaal bekend dat de vader van Aisha eigenlijk niet wilde dat ze zou trouwen met de profeet en dat Aisha nog met poppen speelde. Vooral dat laatste is toch een teken van kind-zijn (niet aanvallen bedoeld)?

16-06-2006, 23:00

Citaat door bellydancefan:
Er is mij een hadith/verhaal bekend dat de vader van Aisha eigenlijk niet wilde dat ze zou trouwen met de profeet en dat Aisha nog met poppen speelde. Vooral dat laatste is toch een teken van kind-zijn (niet aanvallen bedoeld)?
Mij is uitgelegd dat hij daarom ook nog een paar jaar heeft gewacht met jeweetwel....

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50