Bekijk originele versie : opgekropte servetje tussen je borsten???
whaaaahahahaha... toen me collega voorover bukte :D , zag ik bij haar een opgekropte servetje ( kon ook wc papier zijn geweest ) tussen haar borsten..? waarom doen jullie dat?? doen jullie dat om zweet te absorberen? voelt 't lekker aan? of zijn jullie bang dat door warmte jullie borsten aan elkaar zullen plakken? whaaaaaaahahahah...jullie moesten eens weten wat vrouwen allemaal te verbergen hebben :hihi:.
KwebbelTante
06-06-2003, 11:48
Origineel gepost door BrAvE_MaXimus
whaaaahahahaha... toen me collega voorover bukte :D , zag ik bij haar een opgekropte servetje ( kon ook wc papier zijn geweest ) tussen haar borsten..? waarom doen jullie dat?? doen jullie dat om zweet te absorberen? voelt 't lekker aan? of zijn jullie bang dat door warmte jullie borsten aan elkaar zullen plakken? whaaaaaaahahahah...jullie moesten eens weten wat vrouwen allemaal te verbergen hebben :hihi:
Misschien was die servetje bedoeld om haar borsten groter te doen lijken. want ik heb nog nooit gehoord dat iemand een servetje tussen zijn borsten stopt :giechel:
bint_duh_bledie
06-06-2003, 11:48
waar praat jij over waarom steeds jullie jullie jullie hoe weet jij nou dat de hele wereld dat doet vertel
weetje wat als je daar zo benieuwd over bent vraag het je zus of moeder
soulbabe
06-06-2003, 11:57
mischien wou ze je opwinden hahahahaha!
Hanaetje
06-06-2003, 12:08
haha servetje tussen haar borsten???..
enne...jij weet dat ook wel goed é;)....goed naar haar borsten gekeken blijkbaar :D
soulbabe
06-06-2003, 12:13
hahahahah zou kunnen.... ik krijg de laaste tijd verdacht veel aandacht van haar :stout:
maar ze is te oud voor me.. :rolleyes:
jajaja voor sex is niemand te oud kom op geef nou gewoon maar toe je zou het niet erg vinden
:D
soulbabe
06-06-2003, 12:31
hahaha, zelfs een man heeft op dit gebied zijn grenzen, wie weet ooit als ik echt wanhopig, ik bedoel egggggggggggggt wanhopig, en we bevinden ons tussen de copiërapparaten en ze kijkt me zo heeeeel verleidelijk aan, dan wil ik haar wel een dienst bewijzen..en dan mag ze mijn...
ah sahbi jij bent echt gataar
lolly een likje geven :D
soulbabe
06-06-2003, 12:35
thanx, ik beschouw dat als een compliment :o :D
maare hoe oud is ze eigenlijk
thanx, ik beschouw dat als een compliment :o :D
Wiliiieee :hihi: jij bent echt erg met je lolly :D
soulbabe
06-06-2003, 12:43
ligt er aan hoe oud jij bent????????
soulbabe
06-06-2003, 12:47
ik heb zo een toets geen tijd voor dat schrijf het nu maar
soulbabe
06-06-2003, 12:52
het is een kwestie om op 'profiel' te klikken
maar laat maar het is niet belangerijk
nou het kan wel 25 en 37 want vrouwen van die leeftijd willen wel een jonge god :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.