Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : LHA SCHANDE.....aLI.B KAP ER MEE....:D...RAYMZTER

Pagina's : [1] 2 3

Morokhen
06-06-2003, 10:59

SaLaAM....... tfOE.....iK HEB aLI.B GEZIEN HIJ DOET NIER.....JA ZN TEKSTEN DOEN HIJ KAN ZICH GOED KLEDEN....MAAR HIJ LOOPT NET ALS EEN HOMO...TFOE EN HIJ HEEFT EEN HOLLANDSE VRIENDIN NOG SCHANDELIJKER....IN PLAATS DAT HIJ MET MIJ GAAT!..................eCHT EEN LEKKERDING MAAR HIJ LOOPT NET ALS EEN ZEHMEL....IK ZEI TEGEN ME VRIEDIN..OOEEHH IK WIL HANDTEKNING.......EN KEEK ME AAN EN HIJ ZEI GEBAREN TAAL.....KOM DAN KOM DAN...MAAR IK DACHT NEE LAAT MAAR.....] :ZWAAI: :D... HEB OOK rAYMZTER GEZIEN MAAR HIJ IS NIET ZO SPETTEREND..MAAR ZN HAAR IS MOOOIIIIIIII ALATIF......... BESLAMMA...

Asri
06-06-2003, 11:01
Okey Speelkwartier is voorbij.....Hup naar je les weer...de Juf wacht op je -Y-

NaDoR.ZiNa
06-06-2003, 11:01
Wuhahaha jij bent gek ali b oke hij doet wel enzo maar hij heeft best wel groote neus :lol: ennuh raymzter pssssssssssssssssssst hou op op hij ziet er uit alss een zwerver ik heb hem gezien met een zwarte wijf en hij is zo lelijk en vies ongeschroren enzo vieze haren tfoeee alsof ie zonder douchen de deur uit is gegaan!!

Morokhen
06-06-2003, 11:03
AHAHHAAHA..MAAR HIJ IS WEL EEN LEKKERDING OUWE...ALLEBEI......... RAYMZTER...HOUDT VAN NEGERINNEN.......OUWE EN ALI.B VAN HOLLANDIEN...TFOE

loeloesch
06-06-2003, 11:04

Origineel gepost door NaDoR ZiNa Wuhahaha jij bent gek ali b oke hij doet wel enzo maar hij heeft best wel groote neus :lol: ennuh raymzter pssssssssssssssssssst hou op op hij ziet er uit alss een zwerver ik heb hem gezien met een zwarte wijf en hij is zo lelijk en vies ongeschroren enzo vieze haren tfoeee alsof ie zonder douchen de deur uit is gegaan!! :lol: wAllah illah!!!

Asri
06-06-2003, 11:05
Origineel gepost door Morokhen AHAHHAAHA..MAAR HIJ IS WEL EEN LEKKERDING OUWE...ALLEBEI......... RAYMZTER...HOUDT VAN NEGERINNEN.......OUWE EN ALI.B VAN HOLLANDIEN...TFOE Waar gaat dit heen? Waar gaat dit toch nou naartoe Iedereen doet gemeen en dat maakt mij nou zo moe Yeh Marokkaanse meisjes :jammer: Mshat fiekoem -Y-

Morokhen
06-06-2003, 11:06
EWA ASRI IK HEB EEN MEESTER....HIJ ZEGD WEL DAT IK MOET WEG GAAN MAA RIK LUISTER NIET NAAR HEM IK HAAt HEMMMMM TFOE STOMME SUKKEL IS HIJ IK SCHIET HEM NEER MET ME PIPPA..OUWE..:lol:...:haha:

Morokhen
06-06-2003, 11:08
ewa safi......ik zeg alleen maar complimenten....hoor....>:D :lol:

soulbabe
06-06-2003, 11:10
ik vind het schandaligmals marokkaanse boys met een andere ras gaan vinden ze ons zehma laaf ofzo. maar als ja als marokkaans meisje met iemand uit een andere ras gaat dan ben je opeens een ****!! nou sorry hoor de marocboys hebben het allemaal zelf gedaan!

Asri
06-06-2003, 11:10
Origineel gepost door Morokhen ewa safi......ik zeg alleen maar complimenten....hoor....>:D :lol: yeh Hooft :hihi: -Y-

Asri
06-06-2003, 11:11
Origineel gepost door soulbabe ik vind het schandaligmals marokkaanse boys met een andere ras gaan vinden ze ons zehma laaf ofzo. maar als ja als marokkaans meisje met iemand uit een andere ras gaat dan ben je opeens een ****!! nou sorry hoor de marocboys hebben het allemaal zelf gedaan! En jij gelooft wat een meisje van 14 jaar zegt? Hahahaha :haha: -Y-

Morokhen
06-06-2003, 11:11
de bel is gegaan maar blijf gewoon zitten........*eh Nasr hou je bek...*....:haha:

Morokhen
06-06-2003, 11:12
hey skoet a mo.gool.....ik woon bij huin in de straat...hoor..wollah.....wat is M.other-****ing probleem....!OUWE!

Morokhen
06-06-2003, 11:14
Soulbabe maar je hebt gelijk! TOTAAL GELIJK><>>>WAT IS DAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!BEN HET MET JE STELLING EENS>>>DAN WANNEER IK MET EEN NEGER LOOP SCHELDEN ZE ME UIT!!!!!!!!!!!!!>:jammer:

Morokhen
06-06-2003, 11:15

MAar thalla want de bel is gegaan......................en ik heb al veel te laat brieven wil er niet nog meeeeeerrrr.......:lol:......................

Pagina's : [1] 2 3