Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bloeddorstige saudi's zien ze vliegen

Pagina's : [1] 2

Bashir
15-06-2006, 23:21

'Danish Editor burnt alive' http://www.nation.com.pk/daily/june-2006/15/index12.php The editor of the Danish newspaper ‘Jyllands Posten’ was burnt to death when a fire mysteriously broke out in his bedroom, a Saudi newspaper claims. According to the newspaper, the editor was sleeping in his bedroom when the fire ravaged his bedroom. He and his newspaper became controversial when it had published blasphemous caricatures of Prophet Muhammad (PBUH). The paper claims that the Danish govt is trying to cover up the news of the death. He was hit by divine retribution, the paper added. Muslims, all over the world, strongly denounced this blasphemous act and massive protests were held in all Muslim countries including Pakistan. Text messages and emails that claim that the editor or the cartoonist has been burnt alive have also been circulating since Tuesday, lending support to this report. The paper named the editor as Elliot Back. However, Back is merely a senior in Computer Science at Cornell University, who had published the caricatures on his website. Name of the culture editor of Jyllands Posten, who commissioned the caricatures, is Flemming Rose. Jens Julius is the name of one of the cartoonists that drew the images. There were 12 cartoonists in all, who according to the BBC have gone into hiding. – NEWS DESK Wishful thinking:hihi: __________________________

wrattenzwijntje
15-06-2006, 23:26
'Danish Editor burnt alive' http://www.nation.com.pk/daily/june-2006/15/index12.php The editor of the Danish newspaper ‘Jyllands Posten’ was burnt to death when a fire mysteriously broke out in his bedroom, a Saudi newspaper claims. According to the newspaper, the editor was sleeping in his bedroom when the fire ravaged his bedroom. He and his newspaper became controversial when it had published blasphemous caricatures of Prophet Muhammad (PBUH). The paper claims that the Danish govt is trying to cover up the news of the death. He was hit by divine retribution, the paper added. Muslims, all over the world, strongly denounced this blasphemous act and massive protests were held in all Muslim countries including Pakistan. Text messages and emails that claim that the editor or the cartoonist has been burnt alive have also been circulating since Tuesday, lending support to this report. The paper named the editor as Elliot Back. However, Back is merely a senior in Computer Science at Cornell University, who had published the caricatures on his website. Name of the culture editor of Jyllands Posten, who commissioned the caricatures, is Flemming Rose. Jens Julius is the name of one of the cartoonists that drew the images. There were 12 cartoonists in all, who according to the BBC have gone into hiding. – NEWS DESK Wishful thinking:hihi: __________________________ schitterend

Bashir
15-06-2006, 23:30
Heeft wrattenzwijntje weer zijn moed opgespaard om hier weer te kunnen reageren? PS: Bashir toch, waarom je leugens verspreiden op die engelstalig site omtrent ons discussie. Lafhartig :hihi: Sorry hoor, Dat berichtje komt deze keer van een krantje uit islamitisch paradijs Pakistan. Volgende keer beter beste Najibsri? :hihi:

Bashir
15-06-2006, 23:32
Heeft wrattenzwijntje weer zijn moed opgespaard om hier weer te kunnen reageren? PS: Bashir toch, waarom je leugens verspreiden op die engelstalig site omtrent ons discussie. Lafhartig :hihi: Aha. The revival of QuranSearch.com? :D De Nederlandstalige satelliet zit ook in de lift trouwens. Weest welkom!:D

Harbi
15-06-2006, 23:32

Dat krijg je ervan als je al tijdenlang een Wahabistische sekte aanhangt... Dan ga je uiteindelijk slecht sporen.. en voeg daar dan nog de nodige generaties inteelt aan toe en de psychose is werkelijk kompleet! Gekkenhuizen :p

Bashir
15-06-2006, 23:33
Ons debatje is trouwens verwijderd door het beheer hier op M.nl... Erg spijtig.:jammer:

Bashir
15-06-2006, 23:40
Ik zal volgende keer inderdaad meer overkomen als een ongeschoolde freak. Misschien dat jij dan een kans maakt om je gecopieerde argumenten als de waarheid te bestempelen bij najibsri :) Jij kopieert je argumenten toch uit koran, hadith en sira? Ik geloof niet dat ik veel anders doe. Heb trouwens sinds enige tijd de beschikking over een leuk werkje: Ibn Ishaq's sirat vertaald door Guillaume. Erg inzichtelijk en illustratief!:goedzo: Vooral die strofen over Safiyah hebben me de laatste tijd geboeid :D

Bashir
15-06-2006, 23:42
Niks spijtigs aan. Jouw aangehaalde (cliché) argumenten is te vinden op elk willekeurige anti-islam sites en non-scientifical sites. Inhoudelijk AUB. Mijn argumenten zijn gebaseerd op dezelfde bronnen die jij gebruikt om je leugens overeind te houden;) Ik heb echter niet de handicap van de overbodige aanname dat allah God is en Mohammed zijn profeet. :D

Bashir
15-06-2006, 23:43
Niks spijtigs aan. Jouw aangehaalde (cliché) argumenten is te vinden op elk willekeurige anti-islam sites en non-scientifical sites. Nou nee. wel in koran, hadith en sira :D

Bashir
15-06-2006, 23:44
En niet van quasi-islamdeskundigen, klein verschil beste domkop. Iemand die een computer beschikt is niet per definitie een IT'er :nijn: En iemand die in Allah gelooft is niet per definitie de aangewezen persoon om een objectief beeld van islam neer te zetten. Nietwaar?

Bashir
15-06-2006, 23:46
Nou nee, je onzin komt regelrecht uit de site van Sina :hihi: Wat al van Sina afkomstig is verifieerbaar materiaal. geen woord chinees. Noem eens een bron die hij gebruikt die onbetrouwbaar is beste Najibsri? Je maakt je schuldig aan je eigen stokpaardje: stipuleren. :D

Bashir
15-06-2006, 23:50
Wat inhoudelijk? We hebben gezien waarop jij je kronkel baseert :hihi: Spreek voor jezelf. Je draait om de hete brij. Geef eens EEN bron die ik gebruikte die niet authentiek islamitisch is? Zijn sahih hadith bevestigd door zowel Bukhari als Muslim valse bronnen? is de sirat van Ibn Ishaq dan misschien niet de oudste biografie van Mohammed? Leg mij eens uit hoe het dan allemaal wel in elkaar zit met die arme verkrachte Safiyah beste Najibsri. En dan graag aan de hand van quotes uit je eigen schrift.:D

Bashir
15-06-2006, 23:53
Wel als hij niet in contradictie is met aantal factoren. Factoren die voor niet moslim heel belangrijk zijn..... Voor wetenschap is tenminste enige objectiviteit een pre zoals je weet, Najibsri. Verder gaat het om de harde feiten. Wanneer jij in wetenschappelijke zin gehandicapt bent met de vooraanname dat jouw profeet per definitie niets fout kan doen hebben je verhandelingen weinig waarde voor de neutrale lezer. Zoveel mag toch duidelijk zijn.

Peej
15-06-2006, 23:55
Sorry hoor, Dat berichtje komt deze keer van een krantje uit islamitisch paradijs Pakistan. Volgende keer beter beste Najibsri? :hihi: Wat moeten ze in Pakistan met een krant? Van de Pakistaanse bevolking leeft 84,7 procent van minder dan twee dollar per dag, zo blijkt uit cijfers van het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken. Een groot probleem is het analfabetisme: meer dan tweederde van de bevolking boven de vijftien jaar kan niet lezen of schrijven, vooral de vrouwen. Kinderarbeid is wijdverbreid en veel kinderen zijn ondervoed. Bijna de helft van de bevolking beschikt niet over veilig water en ontbeert sanitaire voorzieningen. Pakistan maakt vordering in de strijd tegen corruptie op politiek niveau. Er is een voorzichtig begin gemaakt met verbetering van de mensenrechtensituatie. Kinderarbeid, straffeloosheid, discriminatie van minderheden en vrouwen blijven echter actueel. Vrouwen en meisjes verkeren in een achterstandssituatie. BRON: http://www.humanist.nl/100729 Meer dan 2/3 van de bevolking kan dat ding niet eens lezen. Ik vraag me af of dat volk überhaupt die spotprenten heeft begrepen.

Tsedek
15-06-2006, 23:59

Feiten zijn daar. Alleen mensen als SIna gebruiken ze het selectief net als jij die lezen als een selectieve sport ziet. Maar ik hou er mee op voordat ik weer met jou in een oeverloze discussie val -die je weer gaat verliezen-.... Bedtijd Laters doof stomme non-debater :zwaai: Wat ben je weer lief vandaag :maf:

Pagina's : [1] 2