Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Khad me gisteren nog nooit zo rot gevoeld :(

Pagina's : [1] 2

TwinkleEye_19
06-06-2003, 10:52

Mijn nicht had m'n mobiel in gesproken, of ik zin had om de stad in te gaan en daarna naar The Matrix te gaan...superblij was ik, ik had er al zo zin in, en voordat soort dingen ben ik altijd in.... Helaas had ik het te laat gehoord, omdat de batterij van m'n mobiel leeg was...als ik gek belde ik haar 5 keer, op verschillende tijden, 2 keer haar ene zusje en 1 keer haar andere zusje en 2 keer naar haar huis om te informeren of ze al thuis was :( En nee, nog niet thuis, ze bleek op de school waar ze werk, mee te helpen met voorbereiden van een showtje.....ik dacht dat ze misschien al in de stad was of in de bios, want hij ging wel over.... Ik reed als ik gek van werk naar Winkel Centrum, deed snel boodschappen, reed naar huis..boodschappen thuis gebracht...ik kreeg maar geen telefoontje terug :( Ik besloot toen maar naar de kapper te gaan (dacht koopavond vast wel open)....ik reed erheen, en nee gesloten :verdriet: En door al die tegenslagen had ik toch zo zin om iets leuks te gaan doen :( Toen naar de stad gereden, ik dacht, kom m'n nicht daar wel tegen...ik liep zo door Hoog Catherijne en plots viel het me op hoeveel Marokkaanse mannen daar liepen, echt helemaal in gangs....ik liep alleen en plots voelde ik me zo onveilig, ik was al pissed-off dat ik m'n nicht niet kon bereiken, en toen ik langs liep, liepen er continu mannen langs me heen en zeiden dingen tegen mij....ik wilde ze echt uitschelden, maar was alleen en voelde me kwetsbaar.... Waarom moeten die klote mannen nou altijd opmerkingen maken?!!! Wat bezielt hun? Wat willen ze ermee bereiken???!!:kwaad: Ik wilde mezelf opvrolijken en besloot parfum te kopen, Dus ik naar Ici Parris Xl. En uiteindelijk de eau de Parfum van Jean Paul Gaultier gekocht..tevreden met m'n geur wilde ik naar huis.. Ik bleef dat rotgevoeld houden en wilde zo snel mogelijk naar huis...richting naar huis, maar waar ik had geparkeerd, moest ik lopen waar allemaal Marokkanen zaten en het was al 21:00, ik ging maar op een wat afgelegen stuk lopen, en een Mocro begon me achterna te lopen...en lompe dingen te zeggen....dus ik boos: "Laat me met rust, en sodemieter op"....ik rende en sloeg af en ging direct m'n auto in.... Ik reed als een gek naar huis, en tranen in m'n ogen zorgde ervoor dat ik de weg niet goed zag :traan1: ongelukken met een haartje voorkomen.... Thuis aangekomen, ging ik maar op bed liggen en toen ik die geur wilde uitpakken zag ik dat ze mij i.p.v. de Eau de Parafum een Eau de Toillete had gegeven, terwijl ik 2 maal zei de eau de parfum hebben, met die bloemencorset, en toe ze hem pakte zei ik nog, "Tis toch die ene met die bloemencorset?" en dat bevestigde ze nog en wees ze aan :huil: Nooit meer ga ik alleen de stad in op een koopavond, nooit meer

TwinkleEye_19
06-06-2003, 12:08
Het geeft niet dat niemand heeft gereageerd.....:verdriet: Kheb in ieder geval het rotgevoel van me af geschreven :D

nl-girl
06-06-2003, 12:12
schrijf het van je af, meid.... Ik weet het, het werkt echt.... En nu, gaat het al een beetje beter???

TwinkleEye_19
06-06-2003, 12:41
Origineel gepost door nl-girl schrijf het van je af, meid.... Ik weet het, het werkt echt.... En nu, gaat het al een beetje beter??? Ja nu gaat het prima :D en plan al m'n weekend en maandag Scheveningen :stout: Maar gisteren :verdriet: Begreep er niets van, met tranen achter het stuur :traan1:

lavie77
06-06-2003, 12:44

ooooh lieverd wat sneu, gaat het weer allemaal ?Anders kom je maar lekker bij tante uithuilen! xxx

nl-girl
06-06-2003, 12:53
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Ja nu gaat het prima :D en plan al m'n weekend en maandag Scheveningen :stout: Maar gisteren :verdriet: Begreep er niets van, met tranen achter het stuur :traan1: Iedereen heeft weleens van die buien, moest van de week ook opeens huilen, heb geen idee waarom, en daarna kan ik dan wel duizend redenen bedenken,maar ik weet het nog steeds niet wat het precies was... Maar alhamdulillah, ben er weer een beetje over heen, en vanmiddag ga ik met mijn zusje winkelen :D

TwinkleEye_19
06-06-2003, 12:57
Ja, leuke dingen zorgen er altijd voor dat je je weer helemaal top gaat voelen :goedzo: Alleen had ik dat moment niemand om leuke dingen mee te doen :( Maar dit weekend wel :stout: :D

marokkolove
06-06-2003, 13:04
Wat een dag heb jij meegemaakt!!!!! En ga je nog met je nichttttt naar de biosssssssssss. :eek: :eek:

TwinkleEye_19
06-06-2003, 13:07
Origineel gepost door marokkolove Wat een dag heb jij meegemaakt!!!!! En ga je nog met je nichttttt naar de biosssssssssss. :eek: :eek: Ik ga nu met haar naar Scheveningen en bowlen... Misschien nog biosje pakken :D :D

Bario_Woman
06-06-2003, 13:08
niets aan trekken van die lage wezens ! houdt altijd in je hoofd dat jij beter bent dan zijn..ik bedoel niet dat je attitude :ego: moet gaan krijgen..maar dat je ze gewoonweg negeert...alsof ze er niet zijn. thalla

TwinkleEye_19
06-06-2003, 13:20
Origineel gepost door GrandCherokee niets aan trekken van die lage wezens ! houdt altijd in je hoofd dat jij beter bent dan zijn..ik bedoel niet dat je attitude :ego: moet gaan krijgen..maar dat je ze gewoonweg negeert...alsof ze er niet zijn. thalla Meid, gisteren stond mijn hoofd op ontploffen! Wellah, ik loop standaard daar zo :ego:...maar die opmerkingen, en ik was alleen, die mannen liepen gewoon direct mijn richting op en bukte wat voorover en zeiden dingen tegen mij, zo vlak bij m'n oor :eek: Ik keek echt zo :kwaad: strak voor me oef! als ik er nog aan denk, ik explodeerde gewoon :boos: :(

TwinkleEye_19
06-06-2003, 13:46
Origineel gepost door MissOogappeltje Kom je deze kant op?:hoera: Ik voelde me zo rot woesdagavond en gister was ik dehele dag chago! :( Jij ook al :verdriet: Ja, maandag vrij, ben ik in scheveningen met m'n nichten en zus :stout:

TwinkleEye_19
06-06-2003, 13:50
Origineel gepost door MissOogappeltje Maandag pas? :( Dan ben ik druk bezig met leren want dinsdag tentamens! Leer in ieder geval :goedzo: Voor je het weet, is het zo voorbij ;)

TwinkleEye_19
06-06-2003, 14:06
Origineel gepost door MissOogappeltje Ik weet niet ik kan me me moeilijk concentreren! Ik zal proberen om naar jullie toe te komen! We bellen anders wel ;)

Pagina's : [1] 2