Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie o wie

Pagina's : [1] 2

LZN
06-06-2003, 07:47

Wie van deze personen is de meest ordinaire, doet het minste denken aan de Islam..en is een grote speekmedaille van zichzelf waardig.... :D.

SaMiax
06-06-2003, 10:17
Je ne sais pas :D

abdoel6666
06-06-2003, 10:24
Origineel gepost door vikker Wie van deze personen is de meest ordinaire, doet het minste denken aan de Islam..en is een grote speekmedaille van zichzelf waardig.... :D Het antwoord staat er niet bij....zal ik je het entwoord dan maar geven?! Oke, omdat je het zo lief vraagt zionistje......Hou je vast Het antwoord is: je mummie die opgevreten is door insecten en nu in de hel aan het branden is.....vanwege het feit dat ze deze aarde heeft vervuilt met een dikke drol waar ook jij uit kwam rollen.... :zwaai:

saida_marokko
10-06-2003, 00:50
VIKKER TFOEEE 3LIEK vieze vuile tering idioot wil je nou echt dat ik oridinair word?? Je bent echt een vuile hond die zijn mama kwijt is he ... echt een goorlap ben je met je wie o wie.. JOngen het antwoord is dat ene vetzeug dat nu aan het branden is.. Jah jongen je vraagt er om!!! JIJ KICKT ER OP OM ZO BEHANDELD TE WORDEN .. nou mensen ik vind het niet eens zo erg als ik aan de top stond want ik weeet wie reageert en ik weet WAARVOOR VIKKER TFOEEEE koh k zou als ik jou was maar gewoon dat iritante bekje van je dicht houden.. het is ook echt moeilijk he om te begrijpen dat ik geen Samia ben.. Domme trut. abrahomo papagaaien he nou ik denk dat ik toch iets unieks ga zeggen tegen jou: VAL KAPOT VUILE IDIOOT!!! jah ik draag toch al de naam hihih:D dan maar waarmaken toch;) vuile kan/ker zionisten

saida_marokko
10-06-2003, 00:57

Origineel gepost door Yahya Klopt. Waarschijnlijk is er aan het einde van de dag een topic genoemd: Wie o Wie is de meest ordinaire Zionist onder deze ordinaire vulgaire spuwers? 3 keer raden wat er komt..:)

saida_marokko
10-06-2003, 01:29
punjabi ze moeten hun frustraties uiten op dit forum. Ze zijn ziek ze weten gewoon niet van ophouden een het eeuwige geklaag van het ordinaire gerpaat van ons. En zelf 10 keer zo erg doen.. ze denken zeker dat de macht hebben ofzo k ben niet op me mondje gevallen dat zie je wel.. vikker jij kan echt kapot vallen gewoon van mij part nu voor me neus.. echt een idioot geval ben je.. k zit met smart te wachten op de dag dat jij je mama achterna gaat Ik maak er een NATIONALE FEESTDAG van...

saida_marokko
10-06-2003, 01:48
wahhahaahahhaahahha nerd a narie dahektinie wahahhahahahahaha hahahahah :D:D:D:D good one;)

saida_marokko
11-06-2003, 00:56
dit is een mededeling aan F(V)likker en zijn aanhang alle zionisten deze forum: ik ben jullie ergste nachtmerrie.. jullie zouden je moeten schamen.. jullie hebben de 2de wereld oorlog overleefd en nog hebben jullie praatjes.. maar praatjes vullen geen (gas)gaatjes... ik moet zeggen mijn complimenten voor jullie overlevingsstrategien, jullie zijn niet kapot te krijgen.., maar zeg nooit nooit. eens komt bin laden terug en jullie staan op het menu als hoofdgerecht uiteraard word er kosher gegeten maar dat was jullie al duidelijk. maar om even te reageren op jullie kromme vraag, ik zou zeggen zet de tv aan en kijk op aljazeera dan zie je wie de minst ongelovige meest ordinaire zeug is ja ja ik weet dat jullie het antwoord ook weten: Ariel Sharon, hij kan met zijn linkeroog in zijn rechterbroekzak kijken en als je hem lanceert dan vergast ie heel tel aviv. hierbij sluit ik deze topic met vrede af :D:D sjalom sjaloem ie n3el bebbakoem

Pagina's : [1] 2