Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : KKK-lid werd Moslim

CyberMujahida
05-06-2003, 23:22

Het verhaal van een voormalig lid van de KKK en zijn reis naar de Islam Het begin: Beproevingen in de jonge jaren van Clinton Sipes. Ik groeide op in een ontwrichtte familie waarin alcoholisme en zowel geestelijke als lichamelijke mishandeling door mijn vader, een rol speelde. Zonder een positief vader figuur, begon ik voornamelijk asociaal gedrag te vertonen en neigde ik naar geweld. Ik begon onbewust na te doen waaraan ik zelf werd blootgesteld. De relaties met mijn oudere broer, klasgenoten, leraren en zelfs met dieren werden hierdoor beïnvloed. Niets en niemand werd vrijgesteld van mijn sadistische uitingen en gedrag welke een gevolg waren van mijn opgekropte woede. Op 13 jarige leeftijd kwam ik in aanraking met kinderen die dezelfde achtergrond hadden als ik, maar omdat ze niet zo gedreven waren als ik, verveelde het mij al gauw. Vervolgens ging ik om met jonge volwassenen die mij bereidwillig opnamen in hun groep omdat ik zonder terughoudendheid meedeed aan alles wat te maken had met alcohol, drugs, misdaad, geweld en racisme. Lees verder... (http://groups.msn.com/nlmoslims/jouwwebpagina6.msnw)

an3sdej
05-06-2003, 23:31
pfft, als ik hier verhalen ga vertellen over moslims die christen werden, of moslims die afstand nemen van hun religie, dan kan ik bladzijden vol schrijven!

saida_marokko
05-06-2003, 23:34
Origineel gepost door an3sdej pfft, als ik hier verhalen ga vertellen over moslims die christen werden, of moslims die afstand nemen van hun religie, dan kan ik bladzijden vol schrijven! dat is niet gevraagd aan jou... jonge man dus als het je niet interreseert en je niks nuttigs uit kan poepen ******* OP DANNN!!! Met je leugens jij ook kom sjeg VANGEN: tfoeeeeeee tfoeeeeee tfoeeeeeee 3liekkk

Mysteryguest
06-06-2003, 12:59
Origineel gepost door Abracadaver Beide doctrines vertonen dezelfde conservatieve facistische trekjes dus de overstap lijkt me ook weer niet zo heel erg moeilijk. Aldus iemand die geen flauw benul weet waar hij over praat :rolleyes:

Mysteryguest
06-06-2003, 13:02

Er behoort geen dwang te zijn in de godsdienst dus wie zich laat bekeren tot welk geloof dan ook het is zijn goed recht! per slot heeft ieder de vrijheid van keuze gekregen .................... Je kan het eens of onneens zijn met de keuze die iemand maakt qua godsdienst maar eigenlijk heb je daar helemaal niets mee uit te staan! Godsdienst is persoonlijk en daar hoeft niemand zich mee te bemoeien! Thats my opinion :cool:

M_ROCPOWER
06-06-2003, 17:48
Origineel gepost door an3sdej pfft, als ik hier verhalen ga vertellen over moslims die christen werden, of moslims die afstand nemen van hun religie, dan kan ik bladzijden vol schrijven! Je vat elke verhaal of opmerking die in het voordeel van de islam is als een aanval. Pas maar op dat je niet heel je leven in een minderwaardigheidscomplex verkeert

K_Prone
06-06-2003, 17:55
Origineel gepost door Abracadaver Pfffff nog maar een keertje de moeilijke woordjes uitleggen. conservatief 1 vasthoudend aan de bestaande toestanden. B.V. een eeuwenoud boek met eeuwenoude regeltjes waar absoluut niet aan getornt mag worden. elke tijd heeft zijn eigen interpretatie dat jij dat boek leest in zijn geschreven tijd ligt aan jou niet aan mij. Facisme 2. Een systeem waarbij het belang van de groep de Islam boven dat van het individue wordt geplaatst, geleid door een alleen heerser Allah / Koran en waarbij de oppositie eventueel met geweld kan worden onderdrukt Jihad Maar goed gewoon zeggen dat ik het niet begrijp is natuurlijk eenvoudiger dan zelf iets proberen te begrijpen... Je begrijpt het ook niet dat uit je door hierbovenstaade tekst, je hebt een flauw benul wat djihad is. DEze link hiervoor, http://www.al-islaam.com/al-islaam/artikelen/Djihad/Djihad.pdf je weet dus niet eens wat djihad is, maar ik corrigeer je alleen. Over onderdrukking daar is geen plaat voor in de islam etc. deze link http://www.overgave.nl/Maatschappij/Misverstanden/vreedzamegezichtmain.htm

K_Prone
06-06-2003, 21:52
Origineel gepost door Abracadaver Hmmm inderdaad zoals die djihad staat beschreven in die link, kan ik me er een heel stuk in vinden. Probleem voor ons westerlingen is dat de theorie vrij ver af lijkt te staan van de dagelijkse praktijk. Zoals het stuk al zegt er zijn bepaalde islamitische groeperingen die de term misbruiken en natuurlijk is de media hier ook niet altijd even fijnzinnig. dit komt mij zo bekend in de oren :p Ik krijg af en toe het gevoel dat het met de islam als religie dezelfde kant op gaat als met het politiek systeem communisme. De theorie heeft inderdaad het beste met iedereen voor, maar is gewoon weg niet in praktijk te brengen door de mens, misschien wel voor enkele individuen maar niet voor de mens als groep met al zijn ingebouwde drijfveren en gedragingen. dit is dus niet waar er zijn weinig groepen die tot extremisme overgaan. Hierop bevestigen velen hun beeld van moslims wat ten onrecht is. Ga jij maar eens naar mekka en dan zal je de praktijk zien. Dit lijkt zelfs onderschreven te worden door een hoop serieus praktiserende moslims hier die toegeven dat er nog nergen in de wereld een goed functionerende islamitische staat is opgericht. Wat is goed functionerend?

K_Prone
06-06-2003, 22:29
Origineel gepost door Abracadaver Ach als iemand de moeite neemt om mij van informatie te voorzien ben ik best bereid om daar notie van te nemen. Mijn familie was vroeger katholiek, we zijn er uit gegroeid en ik moest er bijzonder weinig van hebben. Maar mijn vader heeft me altijd geleerd om de symboliek te waarderen. Ik hou dit altijd in mijn hoofd dus het is niet zo dat ik bij voorbaat alles in het belachelijke wil trekken of afdoen als onzin. oke dat houd de discussie ten minste in stand Het nieuws wat ik daar over hoor is b.v. dat er weer eens een groep mensen in de verdrukking is gekomen op weg naar een plek en vertrapt. En die paar groepen die tot extremisme zijn overgegaan zijn misschien klein maar hebben wel een enorme impact gehad op het huidige wereldbeeld. Vooroordelen net zoiets als alle hollanders zijn gierig. Klopt ook niet. Daarom moet de kern van het extremisme worden uitgeroeid en dat is armoede en de toegang tot informatie moeten vrijblijvend zijn. Dit kan alleen wanneer alle arabische dictators omver worden geworpen. Nou wil ik Nederland niet gelijk noemen want er zijn hier zeker wat dingen die me absoluut niet bevallen. Dus echt goed zou ik Canada en Noorwegen willen noemen. Maar wat basispunten lijken me dat de minimale levensstandaard, voor iedereen onderdak, voedsel en onderwijs mogelijk moet maken. Een democratie als politiek systeem is ook niet slecht hoewel dit niet hoeft uit te sluiten dat er 1 man aan het hoofd staat zoals bv. Singapore. Verder graag de rijkdommen verdeeld. Niet gelijk, want ik geloof dat iedere mens de drang tot competitie heeft en dit een positieve eigenschap is die je niet kan en mag onderdrukken. Maar met verdeeld bedoel ik dat de mens de mogelijkheid heeft om zich op te werken in de maatschappij en op deze manier zich te verrijken. En de rijkdommen van het land moeten natuurlijk niet alllemaal op 1 hand te tellen zijn. In het middenoosten is dit vaak olie. Maar wat gaan die staten doen als het ooit opraakt. Canada is een goed land, geen vuile geschiedenis en stelt zich altijd objectief op. Zou dat wel eens willen bezoeken. Hoe de democratie daar is weet ik niet. Neem het maar even van jou aan. Noorwegen ken ik niet. Voor de rest ben ik het met je eens, deze principes zouden ook moeten gelden voor een islamitisch land. Olie is het grootste exportproduct, maar hiervan gaat alles in eigen zak van de dictators waardoor je geen andere rijkdommen krijgt. Of investeringen worden nauwelijks gedaan. DAarom ben ik voor afzetting van alle arabische leiders. In het algemeen ben ik het met je eens.