Bekijk originele versie : De onzekere schoonheid!
_MizzUndaZtood_
09-06-2002, 16:07
"Ooooh...WAAROM...waarom toch die kop? Waar moet ik in vredesnaam beginnen om er toch maar het beste van te maken?" Zei Nouara tegen haar spiegelbeeld...Op dat moment kwam haar nichtje Amira Nouara's slaapkamer binnen..."Aaaaah ik word GEK Amira, kijk die misselijke kop van me en WAAROM dat pluizige haar!!! IEDEREEN heeft normaal haar behalve ik, TFOE man...ewa paas me tenminste die schuimgel, ik moet er het beste maar van zien te maken!" Amira geeft haar de schuimgel aan en denkt bij zichzelf: Is het weer zover...en zegt: "Nouara, je bent juist mooi dat zou je nu toch moeten weten! Al die complimenten die jij altijd krijgt! Weet je nog toen je bij mij in Maarstricht was, en toen we mijn vriendinnen in de stad tegen kwamen?" "Ja Amira dat weet ik nog" Zegt Nouara terwijl ze het schuim over haar haar verdeelt." "Ewa," Gaat Amira verder "toen ik ze op school tegen kwam vroegen ze wie dat mooie meisje was waar ik mee in de stad liep, ze zeiden dat je wel model kan worden met je mooie figuurtje en mooie gezicht, en die wilde bos krullen staan je juist goed!" "Amira luister, die meiden zeggen dat gewoon uit beleefdheid! SHIT waarom wil die eyeliner juist nu ik snel moet niet lukken Aaaaah het lijkt wel of ik opeens twee linkerhanden heb!!!" "Nouara, zegt Amira, je ziet er juist heel...."AMIRAAAA, NOUARAAAA ZIJN JULLIE KLAAR???OPSCHIETEN!!! WE MOETEN WEGGGG!!!!!" Klinkt er luid door het huis, het was de tweelingzus van Nouara, Ouarda genaamd. "Shit, zegt Nouara geërgerd, ook dat nog"...terwijl ze haar lipgloss op doet...Ze staat op..."Nou ja...zo moet het dan maar he..." Zegt ze terwijl ze glimlachend naar Amira kijkt..."Zullen we dan maar proberen een gezellige avond van te maken? Amira kijkt haar nicht bewonderend aan...ze zag er werkelijk beeldschoon uit in haar bordeaux rode takshita...
Dit is nog maar een klein stukje maar mensen, als jullie het een leuk stuk vonden om te lezen zal ik gauw een vervolg voor jullie schrijven! Maar als het voor jullie niet hoeft zeg het dan ook maar, het is de eerste keer dat ik zoiets schrijf maar ik heb een heel leuk verrassend verhaal in gedachte!
Willie dar gaan we weer.........
Vraagje waarom maak je je verhaal niet in 1 keer af!!!!!!!!!!!!!!
_MizzUndaZtood_
09-06-2002, 17:50
..."Nou ja...zo moet het dan maar he..." Zegt ze terwijl ze glimlachend naar Amira kijkt..."Zullen we dan maar proberen een gezellige avond van te maken? Amira kijkt haar nicht bewonderend aan...ze zag er werkelijk beeldschoon uit in haar bordeaux rode takshita...
En op haar beurt keek Nouara Amira bewonderend aan, ze vond haar echt een pracht meid met haar donkerblonde haar en groene grote ogen en haar mooie figuur en haar innerlijk was ook nog eens top, soms kon ze zo jaloers op haar zijn, maar dat liet ze nooit merken Nouara en Amira waren nichtjes maar ook de beste vriendinnen ze waren echt onafscheidelijk en dat was altijd al zo geweest.
"Amira, je ziet er echt mooi uit joh! Die donker blauwe takshita staat je echt goed meid je zult heel wat jongens harten sneller laten kloppen vanavond." "Awillie a Nouara, ik heb echt zin in het feest ik kan niet wachten tot we er zijn!" Zei Amira terwijl ze met zijn tweeën de trap af liepen. Ouarda en haar vriendin Nissrine stonden al in de gang op de twee dames te wachten. "Juwjuwjuwjuwjuwjuwww la 3rossa zet" Zei Ouarda toen ze Nouara de trap af zag komen en Nissrine schaterde het uit van het lachen. "Ha, ha, ha, heel erg grappig" Zei Nouara geërgerd en stak haar tong uit naar d'r zus.
Amira keek naar Ouarda en Nissrine en zei: "Dames opschieten jullie hebben jullie feestkleding nog niet eens aangetrokken!" Ouarda en Nissrine keken elkaar aan en toen keek Nissrine Amira aan en zei: "Jawel meid wij gaan in deze kleding! Een takshita staat mij dus echt niet joh!" Waarop Ouarda aanvullend zei: "En we moeten natuurlijk wel wat huid laten zien anders kunnen we niks lekkers aan de haak slaan" en knipoogde naar Nissrine, de twee schaterden het uit van het lachen. Amira keek Nouara vragend aan maar deze haalde haar schouders op liep verder de trap af en trok haar schoenen aan.
Amira keek de tweeling om de beurt aan en dacht bij zichzelf wat zijn deze meiden toch verschillend, als je niet zou weten dat ze een tweeling waren zou je denken dat ze niet eens familie van elkaar zijn...
Ouarda en Nouara lijken niet op elkaar, ze zijn totaal verschillend zowel van innerlijk als uiterlijk. Nouara was meer tot zichzelf gekeerd, ze was stil bijna verlegen te noemen en had weinig sociale contacten dat kwam ook doordat ze bijna niemand vertrouwde, ze is een hele mooie meid met haar grote donkere ogen, mooie bos krullen en opvallend slanke figuurtje, maar op één of andere manier zag ze zichzelf niet zo...misschien kwam dat doordat ze niet altijd zo mooi is geweest...nog maar een paar jaar geleden droeg ze een beugel en een lelijke bril die haar schoonheid verborg ze deed nooit wat met haar haar en make-up gebruikte ze ook nooit...maar in een paar jaar is ze drastisch verandert, de beugel ging eruit, ze ontdekte contactlenzen en begon er meer moeite voor te doen om er goed uit te zien...sindsdien krijgt ze heel erg veel aandacht van jongens, het leek wel alsof iedereen het in de gaten had...behalve zij zelf...
_MizzUndaZtood_
09-06-2002, 18:21
En dan heb je Ouarda...ook zij was weer een geval apart, deze meid doet heel erg veel aan haar uiterlijk, van nature heeft ze net zoals Nouara pikzwart krullend haar en hele donkere ogen...maar zo zie je Ouarda tegenwoordig niet meer, nee als je Ouarda ziet zie je een meid met lang blond heel erg stijl haar, groene ogen...nou ja...lenzen..., Ouarda is wat steviger gebouwd dan haar zus, maar onzeker- of verlegenheid, daar heeft deze meid totaal geen last van, ze is erg zelfverzekerd en vind dat ze een mooi lichaam heeft en wil deze daarom graag met de buitenwereld delen...ze is net zoals haar vriendin Nissrine nogal een jongens gek...
"Ewa Amira, trek je je schoenen nog aan of blijf je de hele avond hier staan?" vroeg Ouarda b.itcherig. Waarop Amira antwoorde "Rustig maar hoor, ik doe mijn schoenen al aan hoor!" "Ewa dames geen ruzie maken nu he, we moeten nog de hele avond met elkaar doorbrengen en ik wil graag dat het gezellig word, we mogen eindelijk naar een Marokkaans feest gaan van Yemma dus lief zijn voor elkaar!" Zei Nouara sussend.
Ouarda wierp een laatste blik in de spiegel en werkte haar make-up even bij, terwijl ze dat deed zei ze tegen Nouara; "Zussie ik en Nissrine gaan vaak genoeg naar zulke feestjes want Nissrine mag van haar ouders uit gaan dus als ik bij haar ga logeren gaan we vaak naar Marokkaanse party's of gewoon naar een discotheek!" Nissrine en Ouarda lachten...
Amira keek Nouara aan en zag de blik in haar ogen, en wist wat ze dacht, zo goed kende ze haar wel.
Nouara walgde op dat moment van haar zus, ze haatte het altijd al dat ze zich altijd zo bloot kleed zoals nu: ze gaan naar een feest waar alleen Marokkanen komen en wat trekt zij aan...Een kort strak zwart rokje en een wit strak topje met daaronder een zwarte bh zodat je die er doorheen zag en haar beste vriendin ook een hoe.rig pakje...En nu hoort ze ook nog dat ze samen vaak uit gaan...wat moeten de mensen wel niet van ze denken! Nouara deed altijd haar best om haar moeder niet teleur te stellen want haar moeder had het al moeilijk genoeg met de roddels van de mensen in de omgeving, ze vonden dat alleen slechte vrouwen van hun man scheiden."Een goede vrouw blijft ondanks alles bij haar man" zeiden ze altijd! Eens kijken hoe lang al die vrouwen het uit zouden houden met een man die dagelijks dronken thuis kwam en ze innelkaar sloeg, Nouara voelde woede in zich opkomen, en nu ook nog haar zus die schande voor hun gezin maakte, ze haatte het zo dat het haar zus niks kon schelen wat andere Marokkanen over haar zouden zeggen, hoe kon zij nou ooit nog trouwen??? Jongens zien haar als een slecht meisje leuk om mee te spelen maar een serieuze huwelijkskandidate? Nee natuurlijk niet...
_MizzUndaZtood_
09-06-2002, 18:50
Ewaaaaaa PeepZ TELL ME, wat vinden jullie ervan???
Verder schrijven of Stoppen??? Let me knowwww...
_MizzUndaZtood_
09-06-2002, 20:47
Origineel gepost door HighClassLady
Zekerssss door schrijven meid! En SNELLLL....TOP verhaaltje echt waar :D
:zwaai: XxizZ Naoual!
HmmzZz hahaha, dankje meid,
volgens mij ben jij de enige die er zo over denkt ;)
SweetRose
09-06-2002, 21:00
Doooooorrrgaaaaaaaaaan
xxx
_MizzUndaZtood_
10-06-2002, 18:51
Origineel gepost door zin 'n midar
Doooooorrrgaaaaaaaaaan
xxx
Thanx meissie, ik schrijf zo snel mogelijk ;)
Sw33tn3ss
10-06-2002, 19:10
Leuk verhaal... en je moet zeker verder schrijven.
_MizzUndaZtood_
10-06-2002, 19:43
Origineel gepost door Sw33tn3ss
Leuk verhaal... en je moet zeker verder schrijven.
Thanks meid, zal ik zeker doen :goedzo:
_MizzUndaZtood_
10-06-2002, 19:48
"Ladiessss, let's go out and have some fun!" Zei Ouarda, Nissrine en Amira moesten erom lachen, maar Nouara was nog een beetje chagarijnig..."Hoe gaan we er eigenlijks heen?" Vroeg Amira. "We are going in my lill' car, and I'm driving so ya better fasten your seatbelts!" En weer was Nouara de enige die niet mee lachte. Ze vond het allemaal maar een overdreven gedoe, dus ze heeft een rijbewijs, so what? Nouara deed de deur open en liep naar de witte Golf van Nissrine, de rest volgde haar. Nouara en Amira kropen op de achterbank de andere twee gingen zitten en ze reden naar het feest. Nouara had er eigenlijks helemaal geen zin meer in maar ze deed het voor Amira, zij is net zoals Nouara nog nooit naar zo'n feest geweest en had er een onwijze zin in.
Daar aangekomen ging Nissrine de auto parkeren en liepen ze met zijn vieren naar de ingang, Ouarda en Nissrine voorop en Nouara en Amira liepen met zijn tweeën hand in hand achter hun zoals ze altijd doen als ze een beetje nerveus zijn. Nu waren ze ook allebei een beetje zenuwachtig omdat ze niet wisten hoe het daar zou zijn. Hoe dichter bij de ingang ze kwamen hoe meer zin Nouara ook in het feest kreeg, ze hoorde de muziek al en kreeg meteen al zin om te dansen. Toen ze binnen waren hingen ze hun jassen op en gingen naar binnen. "Nouara, halen jij en Amira even wat te drinken voor ons en dan gaan wij alvast een plaats zoeken wagha?" "Ja is goed, zei Nouara, willen jullie ook cola?" Ze knikten allebei en Nouara en Amira liepen naar het barretje.
Nouara zag vanuit haar ooghoek twee gasten die hun aandacht probeerden te trekken, het viel haar wel op dat de twee moeilijk hun evenwicht konden bewaren wat ze noal vreemd vond...maar dat werd al gauw opgehelderd toen ze de jongen voor haar drie bier hoorde bestellen. Amira bestelde de vier cola en samen liepen ze verder de zaal in, ze zagen Ouarda en Nissrine al gauw zitten, de twee waren ook moeilijk over het hoofd te zien ze waren zeer overdreven aan het lachen en praten om zo aandacht van de jongens te trekken dacht Nouara. Nouara en Amira keken elkaar aan en begrepen weer dat ze hetzelfde dachten. Ze liepen met zijn tweeën naar het tafeltje toe, Amira ging zitten en Nouara liep op Ouarda af. "Ouarda, er werd hier toch zehma geen alcohol geserveerd? Dat is wat je Yemma vertelde! Hoe kan het dan dat we net versierd werden door twee dronken gasten? En hoe verklaar je dat er iemand voor mij stond bij de bar en bier bestelde? He? Waarom heb je gelogen tegen Yemma?" Nouara had niet in de gaten dat ze steeds harder was gaan praten, zo boos was ze. "Nouara, doe eens rustig, zei Ouarda, "Ja ik heb gelogen tegen Yemma, so what? Ik heb het gedaan voor jou ja, omdat we anders niet weg mochten, ik zou zoiezo wel weg kunnen, ik had kunnen zeggen dat ik bij Nissrine ging slapen en zo hadden we met zijn tweeën kunnen gaan zonder jou en Amira maar ik vond het zielig voor jullie omdat jullie nooit de kans hebben om ergens heen te gaan en daarom heb ik gelogen tegen Yemma, en dit is hoe je me bedankt???" "Ouarda, ik hoef je helemaal nergens voor te bedanken, ik heb je niet gevraagd om te liegen tegen Yemma, als het zo moest gaan hoefde ik hier helemaal niet te komen! Zo voel ik me hier niet op mijn gemak hoor tussen de dronken mannen! Maar ik heb geen zin in ruzie, dus laten we hier maar mee ophouden en proberen om het gezellig te houden oke???" zei Nouara tegen haar zus, en precies op dat moment begon het nummer Abdelkader en trok Amira Nouara mee de dans vloer op, Ouarda en Nissrine gingen ook dansen, maar niet bij Amira en Nouara nee hoor, die twee gingen natuurlijk tussen de jongens dansen om zo ook met ze te kunnen sjansen, op dat moment schaamde Nouara zich heel erg voor haar zus...
_MizzUndaZtood_
11-06-2002, 15:40
Ik krijg het gevoel dat maar weinig mensen mijn verhaal de moeite waard vinden :traan1:....
;)
_MizzUndaZtood_
11-06-2002, 18:12
op dat moment schaamde Nouara zich heel erg voor haar zus...
Hoe ze daar stond te shaken met Nissrine, in één woord VERSCHRIKKELIJK! Nouara keek om zich heen en zag dat Ouarda en Nissrine lang niet de enigen waren die zo stonden te dansen, ze zag veel meer meiden die als bezetenen stonden te shaken, ze bewogen op een manier waarvan Nouara dacht dat een menselijk lichaam dat nooit aan zou kunnen. Ze walgde van haar landgenootjes op dit moment, de meiden op de dansvloer waren meer "trashy" dan "classy" te noemen maar het leek ze allemaal niks te kunnen schelen, ze deden er niet eens moeite voor om tenminste een heel klein beetje "class" uit te stralen en het leek ze ook niet te boeien dat er dronken mannen verlekkerd naar hun lichamen staarden en ze leken uit te kleden met hun ogen...
Nouara had het gevoel dat er iemand naar haar keek, en toen ze die kant op keek zag ze 2 gezichten die haar bekend voor kwamen..."O, ik zie al wie dat zijn...tfoe wat kijken ze man" Zei Nouara toen het tot haar doordrong wie de twee jongemannen waren die haar en Amira zo aan stonden te staren. Amira die bij God niet wist waar ze het over had vroeg haar "Nouara? Waar heb je het over?" "Nou weet je nog die twee dronken gasten die naar ons keken toen we cola gingen halen?" Amira knikte "Nou daar staan die twee, alweer naar ons te kijken wayaaauw ze volgen elke beweging die we maken, kom we gaan eventjes weg hier zullen we maar naar de toiletten gaan?" "Ja is goed" zei Amira.
Ze liepen samen richting toilet, gingen naar binnen, keken in de spiegel en deden hun haar even in model en liepen de toiletten weer uit. Toen ze de toiletten weer uit kwamen zagen ze tot hun grote schrik de twee jongens bij de deur staan....
yasmine85
11-06-2002, 19:34
IK vind je verhaal wel de moeite waard!!!!! :) je moet dus ZEKER doorschrijven, want wij willen ook weten hoe het afloopt!!! so keep on going lady!!!
yasmine
tangergirlhanan
11-06-2002, 20:05
nee hoor is heel leuk ,maar je moet wel gau de vervolg lezen is echt moooi verhaal hoor
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.