Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ZO herken je of een marokkaanse jongen trouwmateriaal is!!!!

LZN
05-06-2003, 22:19

Na lang onderzoek heb ik eindelijk ontdekt hoe vrouwen kunnen ontdekken of een jongen trouwmateriaal voor ze is :) ! En nu zal ik de vrouwtjes maar het antwoord geven, aangezien ze elke keer hun marokkaanse poot aan dezelfde steen stoten! ;) Antwoord Aan de FIETS van de jongen!!!! :D Als een jongen op een damesfiets rijdt is het GEEN jongen waarmee je bij je ouders thuis kan komen! Dit om de volgende reden....ALLE marokkaanse jongens op een damesfiets zijn crimineel!!! Deze conclusie heb ik getrokken na een lang en diepgaand onderzoek! :) Dus meiden check eerst op wat voor fiets de jongen rijdt! :) Als hij op een HERENfiets rijdt moet je em zo snel mogelijk overhalen langs je ouders te komen! :) Jongens op een DAMESfiets moet je zo snel mogelijk dumpen! ;) En tenslotte jongen ZONDER fiets moet je ook dumpen! :) Ze hebben ze3ma geen fiets! Dat zijn dus leugenaars! ;) Iedereen heeft een fiets, ze proberen zich dus beter voor te doen dan dat ze zijn! P.s. Krijd op een damesfiets! :D.

elFaraj
05-06-2003, 22:20
Origineel :hihi:..

SweetRose
05-06-2003, 22:39
wat als ie een brommer heeft :D

miriammetje
05-06-2003, 22:41
salaam alikoem..... so wat een mooi onderzoek...bedankt zal er aan denken. beslemma heb jij mij toegvoegd temsami

bint_duh_bledie
05-06-2003, 22:47

wat nou als hij net een heren fiets heeft gestolen dan is hij dus ook geen dief

elFaraj
05-06-2003, 22:50
Origineel gepost door temsamni Uuuuuhhh, nog niet! :) Kzal het meteen maar ff doen! :D

miriammetje
05-06-2003, 22:56
Origineel gepost door elFaraj :D wahahahahahhahahahah.... trouwens ik heb complimente voor jou !!! mashallah!!!! :zwaai: