Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : doe het zelf zaak

praatjes
05-06-2003, 21:37

De blokker is de doe het zelf zaak voor vrouwen. :hihi:

NoordAfrikaan
05-06-2003, 21:45
Origineel gepost door praatjes De blokker is de doe het zelf zaak voor vrouwen. :hihi: Hoezo? Verkopen ze er ********s of zo? :)

NoordAfrikaan
05-06-2003, 21:47
********=vi.brators

praatjes
05-06-2003, 21:50
Waarom moet jij nodig aan sex denken, hou je een beetje in man! Je bent tenslotte in het bij zijn van vrouwen hier.

praatjes
05-06-2003, 21:51

Origineel gepost door zin 'n midar :stoned: Mijn gezicht drukt nooit een dergelijke smilie uit. Deze wel :D

NoordAfrikaan
05-06-2003, 21:53
Origineel gepost door praatjes Waarom moet jij nodig aan sex denken, hou je een beetje in man! Je bent tenslotte in het bij zijn van vrouwen hier. Ik denk nooit aan sex.Dit is de eerste keer :D Je haalt me door de war met just_fouad :)

esmaatjuuh
05-06-2003, 22:05
Ik Ken Hem Langer Dan Vandaag...;) Wat Je Zegt...Denk Jij...;) Thallaaaaaaaaaaaaaaa :zwaai:

praatjes
05-06-2003, 22:13
Origineel gepost door esmaatjuuh Ik Ken Hem Langer Dan Vandaag...;) Wat Je Zegt...Denk Jij...;) Thallaaaaaaaaaaaaaaa :zwaai: Heb het al weg gehaalt, die just fouad lijkt mijn ook best oke. Jij ook trouwens ;)

SweetRose
05-06-2003, 22:20
Origineel gepost door praatjes Mijn gezicht drukt nooit een dergelijke smilie uit. Deze wel :D hahah..praat jij maar voor prater... Zo blijf je praten wanneer je ni hoeft te praten..toch blijf je praten in de tijd da je praat wanneer je eigenlijk ni moet praten.. dus met andere woorden.. Praat jij maar je praatjes maar voort :melig: :maf2:

praatjes
05-06-2003, 22:26
Origineel gepost door zin 'n midar hahah..praat jij maar voor prater... Zo blijf je praten wanneer je ni hoeft te praten..toch blijf je praten in de tijd da je praat wanneer je eigenlijk ni moet praten.. dus met andere woorden.. Praat jij maar je praatjes maar voort :melig: :maf2: Is goed hoor, ik blijf lekker praten en bovendien jij moedigt me aan om te praten zoals je net hebt gedaan. Ik mag voort praten. Volgens mijn zou jij een heel goed gesprekspartner kunnen zijn voor mijn. Jij luisterd.I love it :)