Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bridal shower HELP

Pagina's : [1] 2

lina123
14-06-2006, 21:33

Salaam iedereen, binnenkort gaat een dierbare nicht van mij trouwen. We willen haar dan ook een soort van bridal shower/vrijgezellelnfeest geven. Nou is mijn vraag, wat hebben jullie allemaal gedaan voor jullie nicht, vriendin, zus...... om haar te verrassen en haar voor de grote dag nog een beetje te laten ontspannen:rolleyes: . Ik kijk uit naar jullie ideeen want "helaas" komt de grote dag steeds dichterbij en wij hebben nog geen concreet plan dus PLEASE HELP US OUT HERE!!!!!!! Alvast heel erg bedankt!!!!:goedzo:

lina123
14-06-2006, 22:01
Kom Op Dames Alle Tips Zijn Meer Dan Welkom

lina123
14-06-2006, 23:11
Is er dan helemaal niemand die zoiets heeft georganiseerd:maf:

Atikaa
14-06-2006, 23:47
nog niet zoiets georganiseerd maar had het overlaats met een vriendin erover,je kan bv iets gaan doen dat ze graag doet en dat ze later moeilijk zou mee hebben je kan bv karaoké gaan doen of dagje sauna, hammam, zonnebank, zwemmen alles erop en eraan of gewoon naar een pretpark gaan en gek doen als klein kinderen

lina123
15-06-2006, 11:11

bedankt voor je reactie meid:goedzo: Helaas heeft ze zelf al iets gepland qua beauty. We dachten zelf aan een avondje lekker uit je dak gaan, aangezien ze dat niet kan op de bruiloft zelf. Alleen waar verras je haar dan mee op die avond ??? KOM OP DAMES HELP ONS NOU!!!!

Galopea
15-06-2006, 11:15
Heet jij toevallig Nabila?

lina123
15-06-2006, 11:31
nee meid ik heet geen Nabila Heb je misschien ideetjes :D

lina123
15-06-2006, 13:17
Kom Op Nou Meiden!!!! Misschien Dat De Aanstaande Bruidjes Wel Een Idee Hebben Van Wat Ze Zouden Willen Op Hun Vrijgezellen Feest Als Die Je Gegeven Zou Worden

sunshine
15-06-2006, 20:11
Hey meid, Ik heb wel een ideetje.Sumoworstelen, dat lykt me echt grappig.Je krygt dan zo een pak aan en dan worstelen :) :).Heb het nog niet gedaan,ben het insa-allah wel van plan een keer te gaan doen.Lekker uit eten gaan,paintballen,lasergamen,karten eigenlijk van alles kan je doen.Of gewoon een suprise party houden voor der met een stripper ;) :).Nee hoor. Nou ik hoor het wel of er iets tussen zit. Groetjes

lina123
15-06-2006, 23:20
meid bedankt voor je reactie. Als je een surprise party houd wat doe je dan al op zo een avond behalve dansen, zingen, lekker eten en kadootjes geven. Want we willen haar extra verrassen met iets alleen kunnen we er gewoon niet opkomen. door al dat brainstormen zitten we helemaal vast:maf2: Ik hoop dat jij en misschien de andere dames nog meer tips hebben. We hebben helaas ook niet zoveel tijd meer:kwaad: En ze verdient het echt nog even in het zonnetje gezet te worden.

Faith84
15-06-2006, 23:52
meid bedankt voor je reactie. Als je een surprise party houd wat doe je dan al op zo een avond behalve dansen, zingen, lekker eten en kadootjes geven. Want we willen haar extra verrassen met iets alleen kunnen we er gewoon niet opkomen. door al dat brainstormen zitten we helemaal vast:maf2: Ik hoop dat jij en misschien de andere dames nog meer tips hebben. We hebben helaas ook niet zoveel tijd meer:kwaad: En ze verdient het echt nog even in het zonnetje gezet te worden. Hmmm weinig inspiratie hierzo!! Jammer!! Waar zijn alle dames? Niemand die wat leuks meegemaakt heeft of zelf een idee heeft over hoe zij verrast zou willen worden?? hmmm teleurstellend:traan1: we komen niet ver he lin... maja salam alaikUm:hihi: :hihi:

lina123
16-06-2006, 10:28
alaikum salaam Hussein:D Kom op dames we zijn wanhopig aan het worden:confused:

eldiamant
16-06-2006, 10:39
salaam ik heb da ook gedaan bij mn nicht (vriendin) het ging zo ze wist van niets ik sprak met al haar vriendinnen af dat ze bij mij thuis zouden zijn alles versierd bij mij thuis, en toen had ik met r afgesproken zonder dat ze enig idee had ze dacht we gaan even gewoon naar de stad:D maar nee hoor ik had iets anders in mijn hoofd..hhhiii dus ik ging dr ophalen en zei ik moet eigenlijk nog even langs huis ben iets vergeten:S hhhhhiii zij op haar nieya oh okej is goed toen ging ze mee naar huis en de huiskamer was helemaaal vol:D dus toen ze de deur opendeed schrok ze want ze had het totaaaaaaal niet verwacht ze ging bijna tranen van verbazing hhhiii was heel leuk en verder zijn we uit ons dak gegaan een kleine lezing gegeven.. en ieder kan bijv een stukje aan haar voorlezen over het verleden samen wat jullie als vriendinnen voor elkaar beteken enz enz even emotioneel:D en dr na weer verder feesten:D gek doen we hebben het opgenomen was echt heel leuk .... ik hoop dat je hier iets aan hebt, succes meid wasalaamoe3aleykoem

lina123
16-06-2006, 16:54
salaam ik heb da ook gedaan bij mn nicht (vriendin) het ging zo ze wist van niets ik sprak met al haar vriendinnen af dat ze bij mij thuis zouden zijn alles versierd bij mij thuis, en toen had ik met r afgesproken zonder dat ze enig idee had ze dacht we gaan even gewoon naar de stad:D maar nee hoor ik had iets anders in mijn hoofd..hhhiii dus ik ging dr ophalen en zei ik moet eigenlijk nog even langs huis ben iets vergeten:S hhhhhiii zij op haar nieya oh okej is goed toen ging ze mee naar huis en de huiskamer was helemaaal vol:D dus toen ze de deur opendeed schrok ze want ze had het totaaaaaaal niet verwacht ze ging bijna tranen van verbazing hhhiii was heel leuk en verder zijn we uit ons dak gegaan een kleine lezing gegeven.. en ieder kan bijv een stukje aan haar voorlezen over het verleden samen wat jullie als vriendinnen voor elkaar beteken enz enz even emotioneel:D en dr na weer verder feesten:D gek doen we hebben het opgenomen was echt heel leuk .... ik hoop dat je hier iets aan hebt, succes meid wasalaamoe3aleykoem thanks :goedzo: nog andere meiden met leuke tips?????

lina123
16-06-2006, 20:49

we beginnen nu echt wanhopig te worden:(

Pagina's : [1] 2