Bekijk originele versie : boeken voor de vakantie
beppie_truus
09-06-2002, 12:09
zoals jullie weten komt de zomer vakantie eraan en iedereen is al bezig met de voorbereiding voor de massale trek naar marokko.
ook ik ben bezig met de voorbereiding een een onderdeel van mijn voorbereiding is het kiezen van de boeken die ik wil gaan lezen op vakantie.
wie o wie kan mij helpen met leuke titels (liefst boeken met marokaanse auteurs)
Mrmassimo
09-06-2002, 12:55
Origineel gepost door beppie_truus
zoals jullie weten komt de zomer vakantie eraan en iedereen is al bezig met de voorbereiding voor de massale trek naar marokko.
ook ik ben bezig met de voorbereiding een een onderdeel van mijn voorbereiding is het kiezen van de boeken die ik wil gaan lezen op vakantie.
wie o wie kan mij helpen met leuke titels (liefst boeken met marokaanse auteurs)
Ik kan je wel een paar boeken aanraden, al dan niet van Marokkaanse schrijvers. Je moet namelijk boeken meenemen van John Grisham. Ik heb al zijn boeken gelezen en het is een geweldige auteur. Een aantal titels zijn:
- The Firm
- The Street Lawyer
- The Client
- The Pelican brief
- The Chamber
- The Rainmaker
- A Time To Kill
En naar mijn mening zijn beste boek; A Painted House.
Ik hoop dat je er wat aan hebt
;)
Het schrijversduo Nicci French is echt een aanrader als je van lugubere thrillers houdt met een vleugje relationele problemen en psychologische verwikkelingen................geen Marokkaanse auteurs, maar zeeeeeker de moeite waard!!!! :duim:
Titels: Bezeten van mij, de rode kamer, het geheugenspel, het veilige huis!!
Sarahsalima
09-06-2002, 22:09
boeken van KIPPENVEL
echt sensationeel :D hihihii
zinalady
09-06-2002, 22:15
jah er zijn een heleboel mooie boeken....maar echt van een marokkaanse schrijfster die heel goed zijn vind ik
amel en faisel
amel een marokkaans meisje
sanae
ze zijn alle 3 geschreven door zohra zarouli en ik vind het echt mooie boeken en goed geschreven
dus echt een aanradertje!!!!!
bye bye :zwaai:
boeken van de auteur tom clancy zijn ook super spannend ...voor wie van reallity-thrillers houd een echte aanrader !!
Boeken van Abdelkader Benali
- Bruiloft aan zee
- De langverwachte
Reclame mag wel op zijn tijd :p
Ciao Baby ;)
Bahjaouia
09-06-2002, 23:52
Wat zeg je me nou? Boeken die je wilt gaan lezen tijdens je vakantie? A willie nerie nerie nerie! Dat meen je niet he! :D
Ewa kom naar Marrakech en ik verzeker je dat je geen tijd zult hebben voor je boeken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;) ;)
Groetjes Bahjaouia
Safira75
09-06-2002, 23:56
Goed te zien dat toch best wat mensen lezen!!!!!!!!
Nou ten eerste.....HArry Potter...jahaaa je denkt kinderboeken, maar die zijn LEUK :)
Of probeer 's:
100 jaar eenzaamheid (garcia Marquez)
De duivel en het meisje (paulo Coelho)
De alchemist (paulo Coelho)
Inderdaad zo goed als alles van Grisham- al vond ik rainmaker niet ZO goed.
wat voor genre hou je eigenlijk van?? Er zijn zoveel goeie boeken.....
Neeeeeee geen boeken in de vakantie voor mij... Ik wil in de vakantie geen boek, pen, papier enz zien........
DintelOx
10-06-2002, 11:19
BOEK
het levensverhaal van dintelox
schrijver dintelox
1001 pagina
ghazella
10-06-2002, 11:22
Origineel gepost door DintelOx
BOEK
het levensverhaal van dintelox
schrijver dintelox
1001 pagina
hmmmmmmmm klikt interresant
waar kan ik die kopen
MissCasa
10-06-2002, 11:27
Origineel gepost door zinalady
jah er zijn een heleboel mooie boeken....maar echt van een marokkaanse schrijfster die heel goed zijn vind ik
amel en faisel
amel een marokkaans meisje
sanae
ze zijn alle 3 geschreven door zohra zarouli en ik vind het echt mooie boeken en goed geschreven
dus echt een aanradertje!!!!!
bye bye :zwaai:
DIE ZIJN ECHT GOED... BEN HET MET ZINALADY EENS :duim:
Nadoriaaa
13-06-2002, 14:16
salaam Beppie_truus,
Ik zou je romans aanraden je weet wel van die pockets boekjes :D
Zijn echt leuke boekjes om te lezen.
Ik lees ze altijd als wij onderweg zijn naar marokko (met de auto).
Ma3a salamaa :zwaai:
Nadoriaaa
http://home.hetnet.nl/~robanne/zeegif.gif
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.