Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dagboek?!

Samiratoen
05-06-2003, 20:02

Wie van jullie houd een dagboek bij?! Enne...wat staat er zoal in....:stout:

Lady_moi
05-06-2003, 20:03
ik heb er 6 :bril: en wat erin sta zijn nie uw affaires :D

Mouny
05-06-2003, 20:04
Belnagrijke momenten uit mijn leven... heel toevallig kwam ik van de week mijn dagboek tegen van de maand dat mijn vader overleden was in 1994... vond het wel fijn om alles zo terug te kunnen lezen... ik herleefde het helemaal opnieuw... vooral omdat ik het later aan mijn eigen kinderen kan laten lezen//// bousa

KwebbelTante
05-06-2003, 20:05
Origineel gepost door Samiratoen Wie van jullie houd een dagboek bij?! Enne...wat staat er zoal in....:stout: Vind het wel leuk wie dat wel doet. Want later kan je alles teruglezen. maar ik heb er geen tijd voor jammergenoeg. :)

Lady_moi
05-06-2003, 20:09

moet je echt doen ik heb de mijne nog van toen ik 12 jaar was damn wat ik er allemaal inschreef :maf2:

amianis
05-06-2003, 20:31
Bij die 7ajawan van ons kan je geen dagboek houden, waar je hem ook zet, ze lezen toch! En denk maar niet dat sloten ze tegenhouden!!! Maar goed, wat zu ik er in hemelsnam in moeten zetten :confused: ofzo :)

FATOUSHA
05-06-2003, 20:58
Ik hou een dagboek bij! Staan mijn uitslagen van mijn Polls in! :D

mounah
05-06-2003, 21:53
Salaam, Ik heb ook een dagboek en ik raad iedereen aan om ook een dagboek bij te houden. Sinds 1994 hou ik hem bij en de laatste tijd ben ik er terug in gaan lezen en ik kan je verzekeren dat ik een paar dingen in der tijd had ingeschreven, waarvan ik nu niets meer van wist. Over het algemeen schrijf ik over mijn gevoelens van dat moment, ook als ik met mijn gevoelens in de knoop zit. In de periode dat ik op unif zat, voelde ik mij soms wel eenzaam, ik was ver van thuis en miste mijn ouders(vooral tijdens de examens) schreef ik er veel in. Ik kan je het 100% aanraden. Mounah.