Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : menstruatiepijn

Pagina's : [1] 2 3 4

senhajiaa
09-06-2002, 11:10

waaw mensen gisteren ging ik gewoon bijna dood van de pijn , niet normaal man, ik kon niet eten niks. Meisjes, hebben jullie ook zo veel pijn tijdens jullie menstruatie, of voelen jullie helemaal niks? en wat doen jullie ertegen? :zwaai:

Safira75
09-06-2002, 11:34
Ik heb er ook SUPERlast van. Meestal helpt een warme kruik wel!! Of iets warms te drinken!! En als dat echt allemaal niet werkt en het is ECHT supererg, dan toch maar een nurofen. of aspirientje

maaltje
09-06-2002, 11:48
Salaam, Je zou inderdaad een warme kruik kunnen gebruiken, dat helpt heel goed, of wat je ook kunt doen, is voor het slapen gaan een heerlijke douche nemen, dat helpt ook. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Liefs, Maaltje

alhoceima
09-06-2002, 11:58
Wat ik ertegen doe is pilletjes tegen die pijn innemen....gewoon die je bij de Etos kunt gaan halen....want ik weet maar al te goed hoe die pijn is.....en ik hou het niet vol zonder medicijn......nou nog veel sterkte hoor

hanane1
09-06-2002, 12:03

nou, ik heb er niet echt zo veel last van . de 1ste dag wel eens een steek maar verder niks!

senhajiaa
09-06-2002, 12:05
Ik neem wel een apirientje of zo maar toch helpt het niet een douche helpt wel maar ook maar voor heel even. En het ergste is nog dat ik het onderweg naar marokko moet worden .

MissXXX
09-06-2002, 12:23
nou bij mij is het ook echt erg maar het is de ene maand wel en de andere maand voel ik niets. Wat bij mij helpt nou gewoon pijnstillers..als die er niet waren nou echt vreselijk..

SweetRose
09-06-2002, 12:36
Origineel gepost door Emshoom niet te veel pijnstillers innemen dames, op langere termijn doen die meer kwaad dan goed, het klinkt lullig maar tracht het eerder wat "af te bijten"! en nuttige tip is je cyclus netjes bijhouden in een boekje, dan ben je min of meer voorbereid, en kun je ook dingen beter plannen op jou agenda , je weet dan ongeveer wanneer het zal komen en mijd je soms vervelende verassingen ! greetings, Emshoom Ervaring..?? :D xxx

Safira75
09-06-2002, 13:24
Origineel gepost door Emshoom niet te veel pijnstillers innemen dames, op langere termijn doen die meer kwaad dan goed, het klinkt lullig maar tracht het eerder wat "af te bijten"! en nuttige tip is je cyclus netjes bijhouden in een boekje, dan ben je min of meer voorbereid, en kun je ook dingen beter plannen op jou agenda , je weet dan ongeveer wanneer het zal komen en mijd je soms vervelende verassingen ! greetings, Emshoom Nou je hebt homeopathische middelen die je wel hlpen zonder al te veel schde aan de gezondheid naar ik aanneem....

Bahjaouia
09-06-2002, 14:17
Ik weet wat je bedoelt senhajiaa! Ik ken het maar al te goed! Bij mij werkt helemaal niks, geen kruik, geen warme chocomelk, geen warme douche, geen pijnstillers, helemaal niks! Nou ik kan je zeggen that sucks real bad! Ik ken wel een pil dat soms de pijn wat verlicht! Ik weet niet of ik de naam mag noemen, maar ik doe het wel! Het heet Femirital en je kan het bij de kruitvat, etos of DA halen! Probeer het een keertje! Lees wel goed eerst de bijsluiter! Groetjes Bahjaouia P.S. I love Said Senhaji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :Iluvu: :Iluvu:

DieselGirly
09-06-2002, 14:29
HALLO LADIES, NEEM GEWOON IBUPROFEN 400 DAN BEN JE VAN DE PIJN AF! EN KAN JE DAN LEKKER VERDER GAAN WAAR JE MEE BEZIG WAS.... HEB NOG EEN VRAAGJE AAN JULLIE.....MERKEN JULLIE AAN OOK WAT ANDERS ALS JULLIE BIJNA ONGESTELD WORDEN ....DENK DAARBIJ AAN GEDRAG...VERMOEIDHEID...ENZ

ouahiba_b
09-06-2002, 14:30
Hallo dames!!( en de nieuwsgierige heren), ik wou jullie ff iets zeggen, jullie hebben allemaal gelijk, het is heel maar dan ook echt heel erg, maar 1 ding: douch nooit als je ongesteld bnt, want ik heb een famillielid die dat deed, en toen ze voor een onderzoek naar de dokter ging, vroeg hij haar of ze douchte tijdens haar menstruatie, ze zei ja dat klopt, hij zei tegen haar sorry ik heb echt afschuwlijke nieuws voor je: ZE HAD KANKER IN HAAR BAARMOEDER GEKREGEN ALLEEN DOOR HET DOUCHEN, ze geloofde hem niet, ze zei hem dat het niet kan, ze heeft verschillende artsen die heel veel ervaring hebben bezocht, maar tevergeefs ze hadden allemaal dezelfde dingen gezegd, meskina lah yarhamha , ze is daar aan overleden, en ik weet het, je wilt douchen, want je voelt je vies maar ja het moet, maar oke dat wou ik maar ff kwijt, beslama 3elikoem allemaal. :zwaai:

SweetRose
09-06-2002, 15:10
Origineel gepost door ouahiba_b Hallo dames!!( en de nieuwsgierige heren), ik wou jullie ff iets zeggen, jullie hebben allemaal gelijk, het is heel maar dan ook echt heel erg, maar 1 ding: douch nooit als je ongesteld bnt, want ik heb een famillielid die dat deed, en toen ze voor een onderzoek naar de dokter ging, vroeg hij haar of ze douchte tijdens haar menstruatie, ze zei ja dat klopt, hij zei tegen haar sorry ik heb echt afschuwlijke nieuws voor je: ZE HAD KANKER IN HAAR BAARMOEDER GEKREGEN ALLEEN DOOR HET DOUCHEN, ze geloofde hem niet, ze zei hem dat het niet kan, ze heeft verschillende artsen die heel veel ervaring hebben bezocht, maar tevergeefs ze hadden allemaal dezelfde dingen gezegd, meskina lah yarhamha , ze is daar aan overleden, en ik weet het, je wilt douchen, want je voelt je vies maar ja het moet, maar oke dat wou ik maar ff kwijt, beslama 3elikoem allemaal. :zwaai: Ewiliiiiiiii, als ik pijn heb maandelijks...het eerste wat ik dan doe is douchen....3 keer per dag zelfs...!! kzal da wat moeten verminderen zeker...!! :( xxx

Dida
09-06-2002, 15:15
Nou menstruatie hmmm..wat is dat ??? Komt dat bij alle vrouwen voor of zo ? Ciao Baby;)

SweetRose
09-06-2002, 15:18

Origineel gepost door Crazy_Baby Nou menstruatie hmmm..wat is dat ??? Komt dat bij alle vrouwen voor of zo ? Ciao Baby;) Crazy_baby...kennen ze dat dan niet in de oertijd...jouw tijd dus :D ach lieverdje....als je die niet hebt hé...dan euhm.... :rolleyes: weet ik het ook niet... onze slimme safira kan je zeker helpen...! xxx

Pagina's : [1] 2 3 4