Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geen s..... meer voor mij ...

Pagina's : [1] 2

SweetRose
05-06-2003, 18:39

Gelooooof het of niet..maar vandaaag was m'n laaatste stagedag..ajoww ik was heeeeel de dag blij en happy en content en ajoww ik kan het nog altijd niet geloven :hoera:.. khad heel het schooljaar elke donderdag en vrijdag stage in een leuk bedrijf maar het werk was f uckin' boring :stoned: ajowwww yes yes yes...... maar morge beginne de examens :maf: ik ga het wel halen :D:rolleyes:......en weten jullie wa k van mijn stagementor heb gekregen????

yasminne
05-06-2003, 18:42
Vertel een wat heb je gekregen? Ik heb zelf heb hier een bosbloemen staan die ik morgen aan m'n stagebegeleidster ga geven.

XTINA
05-06-2003, 18:44
:lol: bloemen nog wel :hihi:

Lady_moi
05-06-2003, 18:46
Besaha aliek :D

SweetRose
05-06-2003, 18:46

Origineel gepost door yasminne Vertel een wat heb je gekregen? Ik heb zelf heb hier een bosbloemen staan die ik morgen aan m'n stagebegeleidster ga geven. Bloemen? :schok: Geld genoeg zeker :D Kheb zo van die saaie Ferro Raffaellakes gepakt voor hen...ze waren content dus wat wil k nog meer :p Maar bloemen...:maf2: no way... Maar wat ik heb gekregen..Je wilt het ni weten echt ni :rolleyes:

SweetRose
05-06-2003, 18:48
Origineel gepost door lady_moi Besaha aliek :D Thx

_MaJesTeiT_
05-06-2003, 18:49
Origineel gepost door zin 'n midar Gelooooof het of niet..maar vandaaag was m'n laaatste stagedag..ajoww ik was heeeeel de dag blij en happy en content en ajoww ik kan het nog altijd niet geloven :hoera:.. khad heel het schooljaar elke donderdag en vrijdag stage in een leuk bedrijf maar het werk was f uckin' boring :stoned: ajowwww yes yes yes...... maar morge beginne de examens :maf: ik ga het wel halen :D:rolleyes:......en weten jullie wa k van mijn stagementor heb gekregen???? Hey meiske.....alles goed met je........ ;) Morgen is het mijn laatste stage dag, eindelijk lekker vrij vakantie.................... :D heb je nog iets gekregen en meid succes morgen met je examens, ik heb ook examens.......... :( :( liefs van mij

SweetRose
05-06-2003, 18:50
Dank u saida....gij gaat er zeker door zijn incha allah..ff doorbijten en je zult slagen incha allah :goedzo: :D:D ajow kben zooooooo blij :melig: nix kan mijn dag, week, maand, jaar kapot maken :D:D

EMIEN
05-06-2003, 18:53
:) Lauk voor je..:) Insha allah slaag je :goedzo:

yasminne
05-06-2003, 18:53
Origineel gepost door zin 'n midar Bloemen? :schok: Geld genoeg zeker :D Kheb zo van die saaie Ferro Raffaellakes gepakt voor hen...ze waren content dus wat wil k nog meer :p Maar bloemen...:maf2: no way... Maar wat ik heb gekregen..Je wilt het ni weten echt ni :rolleyes: Iwa ja bloemen is het minst wat ik kon doen, zij heeft me meskiena ook geholpen en alles. En bij het beoordelen heeft me alles beoordeelt met een V (voldoende) Dus achja waarom niet.

SweetRose
05-06-2003, 18:57
Origineel gepost door EMIEN :) Lauk voor je..:) Insha allah slaag je :goedzo: Incha allah iedereen Origineel gepost door yasminne Iwa ja bloemen is het minst wat ik kon doen, zij heeft me meskiena ook geholpen en alles. En bij het beoordelen heeft me alles beoordeelt met een V (voldoende) Dus achja waarom niet. Allé dan..dan verdiend ze da wel :D Maar ben je zeker da je die bloemen wel aan haar wilt geven? en niet aan mij??? :hihi: Voor mijn verjaardag binne twee weken ofzo :melig: neej geintjuh joh...geef ze maar aan haar en geef haar drie dikke natte kussen op haar wangen :D:D

EMIEN
05-06-2003, 19:07
Origineel gepost door zin 'n midar [B]Incha allah iedereen :)

yasminne
05-06-2003, 19:09
Origineel gepost door zin 'n midar Allé dan..dan verdiend ze da wel :D Maar ben je zeker da je die bloemen wel aan haar wilt geven? en niet aan mij??? :hihi: Voor mijn verjaardag binne twee weken ofzo :melig: neej geintjuh joh...geef ze maar aan haar en geef haar drie dikke natte kussen op haar wangen :D:D Zal ik doen :) . En als je jarig bent, dan verdien je net zo als mn begeleidster een bos bloemen. :zwaai:

SweetRose
05-06-2003, 19:52
Origineel gepost door yasminne Zal ik doen :) . En als je jarig bent, dan verdien je net zo als mn begeleidster een bos bloemen. :zwaai: ok stuur maar op..ik ontvang ze maar al te graag :D

Miss_mandalinna
05-06-2003, 19:54

Besa77a en ALLAH hie 3awnek Liefs Mandalinna

Pagina's : [1] 2