Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zilveren glas om melk in te drinken

Pagina's : [1] 2

jamy
14-06-2006, 09:45

Voor de bruiloft van mijn zusje ben ik op zoek naar 2 glazen met een zilveren voet waaruit ze het melk kan drinken met haar man. Zelf zat ik ook nog te denken of het niet leuk is om een soort van zilveren kom ervoor te gebruiken. die gegraveerd zijn (net als een siniya). dus als iemand weet waar ik dit kan halen dan hoor ik dat graag.

SweetRose
14-06-2006, 09:47
vanwaar ben je?

jamy
14-06-2006, 09:50
ben van nederland breda

Lamya
14-06-2006, 10:49
Voor de bruiloft van mijn zusje ben ik op zoek naar 2 glazen met een zilveren voet waaruit ze het melk kan drinken met haar man. Zelf zat ik ook nog te denken of het niet leuk is om een soort van zilveren kom ervoor te gebruiken. die gegraveerd zijn (net als een siniya). dus als iemand weet waar ik dit kan halen dan hoor ik dat graag. Salam Jamy, Ik heb een hennaset maar deze is niet in het zilver maar wit en bewerkt met roosjes, zie hieronder de link. Kijk maar of je dit iets vindt. Als ik een zilveren hennaset tegen kom dan zal ik je dat ook laten weten. Ik heb trouwens ook de kleding en toebehoren voor de henna wit met zilver. Salam, Lamyaa. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=791487

jamy
14-06-2006, 12:01

Salam Jamy, Ik heb een hennaset maar deze is niet in het zilver maar wit en bewerkt met roosjes, zie hieronder de link. Kijk maar of je dit iets vindt. Als ik een zilveren hennaset tegen kom dan zal ik je dat ook laten weten. Ik heb trouwens ook de kleding en toebehoren voor de henna wit met zilver. Salam, Lamyaa. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=791487 heeel erg bedankt voor je reactie. ik zal zo even kijken naar de link. ik zou het erg waarderen als je nog uitkijkt voor me naar een zilveren set. ik moet het namelijk kopen om mee naar marok mee te nemen.d aar gaat ze trouwen.

Loepi
14-06-2006, 12:04
ik heb twee hele mooi echt apart, het zijn niet van die standaard bruidsglazen. Het zijn twee champagnegalzen met in het glas een roos gemaakt gewoon ook van glas, ik kan het niet uitleggen omdat je het echt moet zien. Inshallah zal ik een foto plaatsen ervan.

jamy
14-06-2006, 12:05
ik heb twee hele mooi echt apart, het zijn niet van die standaard bruidsglazen. Het zijn twee champagnegalzen met in het glas een roos gemaakt gewoon ook van glas, ik kan het niet uitleggen omdat je het echt moet zien. Inshallah zal ik een foto plaatsen ervan. heel graag ik wacht op de foto's thanks :goedzo:

kerimeh
14-06-2006, 12:05
bij de islamitische winkels heb je van die zilveren kommen waarmee ze zamzamwater drinken in mekka.......maar voor de rest zou ik het echt niet weten...sorry

jamy
14-06-2006, 12:12
bij de islamitische winkels heb je van die zilveren kommen waarmee ze zamzamwater drinken in mekka.......maar voor de rest zou ik het echt niet weten...sorry maar die zijn denk ik van plastic of niet? in ieder geval bedankt voor je reactie :D ik ben trouwens nog niet langsgekomen in je winkel. moet ik gauw een keer doen tijdens mijn pauze.

Lamya
14-06-2006, 12:56
heeel erg bedankt voor je reactie. ik zal zo even kijken naar de link. ik zou het erg waarderen als je nog uitkijkt voor me naar een zilveren set. ik moet het namelijk kopen om mee naar marok mee te nemen.d aar gaat ze trouwen. Salam Jamy, Graag gedaan hoor! Ik weet precies wat je bedoelt, ik weet niet ofdat je uit Tetouan komt, want daar heb ik ze gezien in de buurt van el Fedan, de set was te koop voor 300 euro compleet of te huur voor 50 euro echt mooi, van glas en bewerkt met dat zware zilver. Echt beeldig gewoon. Ik heb ze ook in Brussel gezien maar dat was een set van 6 glazen en die was 65 euro. Ik heb ze niet gekocht vond het toch wel een beetje duur om in een vitrine kast neer te zetten. Maar ik heb ook ergens een hadith gelezen dat wij niet mogen drinken uit zilveren en gouden glazen. Allah ou a3lam... Maar omdat dit gaat om zilveren versiering denk ik dat dat dan wel weer mag... Succes meid en ik hou mijn ogen en oren open.

jamy
14-06-2006, 16:25
uuup:banana:

jamy
14-06-2006, 19:58
up kom op mensen jullie weten toch wel wat ik bedoel. als je het niet weet zal ik je laten zien waar je naartoe moet: www.babmarrakech.nl dan kun je linksonder klikken op menu, daarna collectie. dan gelegenheidskleding en dan klik je op de foto die helemaal rechts staat (meisje met ogen dicht) als je dat aanklikt zie je die kom die ik bedoel. ik kan het niet kopieren want het is een beveiligde foto.

jamy
15-06-2006, 15:51
wie wil mijn helpen aub :huil: :verdriet:

jamy
15-06-2006, 16:15
je krijgt een groen puntje van me als je me kunt helpen :banana:

jamy
17-06-2006, 08:45

kom op mensen er weet toch wel iemand wat ik bedoel? ik ben gewoon op zoek naar marokkaanse soepkommen maar dan van zilver en bewerkt met nokch (als in een siniya).

Pagina's : [1] 2