Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vrouwen die mishandeld worden door hun mannen!

Pagina's : [1] 2

karina
05-06-2003, 18:12

Hallo zusters, Ik zou graag in contact willen komen met vrouwen die door hun mannen mishandeld worden of werden en toch bij hun blijven. Ik weet dat dit een gevoelige onderwerp is waar je niet graag over praat. Je kunt mij prive benaderen als je wilt. Groetjes, Karina

Dina_23
06-06-2003, 11:18
WAT DACHT JE GEK WIJF DAT WIJ ALLEMAAL MISHANDELD WORDEN EN DAT ALS JE EVEN OP MAROKKAANS FORUM KIJKT ER VAST EEN HELEBOEL VROUWEN ZITTEN DIE GRAAG HUN VERHAAL KWIJT WILLEN AAN KARINA?????/ TAZZZZZZZ AW7AD R3ASAK MAHIJNA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

achie25
06-06-2003, 12:05
Origineel gepost door Dina_23 WAT DACHT JE GEK WIJF DAT WIJ ALLEMAAL MISHANDELD WORDEN EN DAT ALS JE EVEN OP MAROKKAANS FORUM KIJKT ER VAST EEN HELEBOEL VROUWEN ZITTEN DIE GRAAG HUN VERHAAL KWIJT WILLEN AAN KARINA?????/ TAZZZZZZZ AW7AD R3ASAK MAHIJNA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat is dat nou weer voor stomme opmerking... Zij stelt gewoon een normale vraag, heb je een zonnesteek opgelopen ofzo...sjeeeezzz... sommige mensen zijn echt triest...

achie25
06-06-2003, 12:07
Origineel gepost door Dina_23 WAT DACHT JE GEK WIJF DAT WIJ ALLEMAAL MISHANDELD WORDEN EN DAT ALS JE EVEN OP MAROKKAANS FORUM KIJKT ER VAST EEN HELEBOEL VROUWEN ZITTEN DIE GRAAG HUN VERHAAL KWIJT WILLEN AAN KARINA?????/ TAZZZZZZZ AW7AD R3ASAK MAHIJNA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Of heeft ze een gevoelige snaar geraakt... dat lijkt er wel op...

cheetah
06-06-2003, 12:19

Origineel gepost door Dina_23 WAT DACHT JE GEK WIJF DAT WIJ ALLEMAAL MISHANDELD WORDEN EN DAT ALS JE EVEN OP MAROKKAANS FORUM KIJKT ER VAST EEN HELEBOEL VROUWEN ZITTEN DIE GRAAG HUN VERHAAL KWIJT WILLEN AAN KARINA?????/ TAZZZZZZZ AW7AD R3ASAK MAHIJNA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Damn.. wil je er over praten? Jij moet wel heel erg mishandeld zijn en een keer goed met je kop tegen de muur aangeramd zijn :jammer: ik vind dit een hele goede topic :goedzo:

Dina_23
06-06-2003, 12:26
jullie zijn gewoon lomp echt wallah triest zien julli niet dat zei die kaas.op ons uit zit te horen? gevoelige snaar geraakt tazzzzzzzzzzzzzzzzzzz hebben jullie niet in de gaten dat ze zit uit te lokken de media is al zon lange tijd bezig met marokkaanse vrouwen worden mishandeld en nu kotmze met zon domme vraag waarom willen ze bv nooit eens iets weten over onze mooie cultuur of onze keuken nee dit is veel interessanter,jullie zijn het daar mee eens? hahaha echt niet te begrijpen!!!!

karina
06-06-2003, 12:40
Origineel gepost door Dina_23 WAT DACHT JE GEK WIJF DAT WIJ ALLEMAAL MISHANDELD WORDEN EN DAT ALS JE EVEN OP MAROKKAANS FORUM KIJKT ER VAST EEN HELEBOEL VROUWEN ZITTEN DIE GRAAG HUN VERHAAL KWIJT WILLEN AAN KARINA?????/ TAZZZZZZZ AW7AD R3ASAK MAHIJNA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wie is hier nou gek stom wijf!!!!!!!!!! Ik stel een heel normale vraag wat helaas veel voorkomt en dat weet jij heus wel. Lees de vraag goed door ik heb het niet alleen over marokaanse vrouwen maar ja, daar ben jij blijkbaar te stom voor.

achie25
06-06-2003, 13:35
Origineel gepost door Dina_23 jullie zijn gewoon lomp echt wallah triest zien julli niet dat zei die kaas.op ons uit zit te horen? gevoelige snaar geraakt tazzzzzzzzzzzzzzzzzzz hebben jullie niet in de gaten dat ze zit uit te lokken de media is al zon lange tijd bezig met marokkaanse vrouwen worden mishandeld en nu kotmze met zon domme vraag waarom willen ze bv nooit eens iets weten over onze mooie cultuur of onze keuken nee dit is veel interessanter,jullie zijn het daar mee eens? hahaha echt niet te begrijpen!!!! Ze heeft zeker een gevoelige snaar geraakt. Word eens wakker joh. Weet je hoe het komt dat de media achter ons zit; Door die stommelingen met hun stomme en ongenuanceerde opmerking zoals die van jou... Lekker boeiend als ze een nederlandse is, je kunt toch eerst op z'n minst vragen waarom ze dat wil weten... Ik weet dat denken moeilijk is voor sommige mensen maar het wordt sterk aangeraden in zulke gevallen.

cheetah
06-06-2003, 14:50
Ja inderdaad Achie, shiett ik schaam me echt voor mn afkomst als ik zulke onwetende mensen al Dina23 :jammer: opmerk..

tagien
06-06-2003, 15:08
echt nep marokkaantjes op dit forum,vieze tering volk, yal rwaffa weet ik zeker!!!jullie ma is vast en zeker zwaar mishandeld *** volk!!!!!!! jullie hebben zeker al prive gemaild met die lihoedia om te praten over jullie ma kmamar de zib

achie25
06-06-2003, 15:23
Origineel gepost door tagien echt nep marokkaantjes op dit forum,vieze tering volk, yal rwaffa weet ik zeker!!!jullie ma is vast en zeker zwaar mishandeld *** volk!!!!!!! jullie hebben zeker al prive gemaild met die lihoedia om te praten over jullie ma kmamar de zib Lager dan dit kan niet.... Het niveau van mijn moeder is te hoog voor jou jongen en dan van mij ook dus ik laat het hierbij.... Moge Allah je genezen van je kwaal....

cheetah
06-06-2003, 15:34
Origineel gepost door achie25 Lager dan dit kan niet.... Het niveau van mijn moeder is te hoog voor jou jongen en dan van mij ook dus ik laat het hierbij.... Moge Allah je genezen van je kwaal.... hij weet niet beter ;) zoals je al zei, moge Allah hem genezen van zijn hersenloosheid.. p.s. voor diegene die dat bericht gepost had.. jij maakt jezelf compleet belachelijk hier, low IQ :nerd:

Farida_zina
06-06-2003, 19:07
Hey Karina... Ik vind het echt een geweldige topic!! En ik ben echt blij dat je er klaar voor staat om vrouwen te helpen die mishandeld worden door jun man...! Sommige vrouwen durfen er niet over te praten en onderdrukken dat gevoel gewoon..maar hier op marokko.nl kan je gewoon praten over alles zonder dat mensen echt weten wie je bent..! P.s.En laat die Dina23 en die andere maar..want zij weten niet eens waar dit over gaat...zij hoeven waarschijnlijk deze pijn niet te voelen..maar ze gunnen het hun zusters van harte...! Much love... farida

Sayyid_AZ
06-06-2003, 21:52
Origineel gepost door tagien echt nep marokkaantjes op dit forum,vieze tering volk, yal rwaffa weet ik zeker!!!jullie ma is vast en zeker zwaar mishandeld *** volk!!!!!!! jullie hebben zeker al prive gemaild met die lihoedia om te praten over jullie ma kmamar de zib salaam tagien. Moge Allah swt je leiden inshaAllah, want volgens mij zouden psychiaters bij het behandelen van jou zelf emotioneel ziek worden :jammer: ben jij 28 jaar?en jij wilt ons doen geloven dat je studeert..... :confused: subhanAllah-il adhiem! moge Allah swt, de Almachtige, de vrouw die jij in je klauwen hebt zitten redden inshaAllah. We zijn hier allemaal moslims en dus broeders en zusters van mekaar, laten we het daarom niet verzieken hier met zulke opmerkingen. Ma3a Salaam

dounia25
08-06-2003, 03:24

he mensen denk eens na wij zijn marrokanen wij moeten elkaar niet uitschelden en met elkaar in discusie gaan dat is fout wie dat doet is een kind thalah

Pagina's : [1] 2