Bekijk originele versie : Meten met twee maten!
http://www.omroep.nl/vara/tv/zembla/20020322/zembla.html
Lees maar eens wat er op deze pagina staat ... er is ook een video (real player).
Het is mogelijk dat deze discussie al eens gevoerd is, maar ik ben pas vandaag lid geworden van dit forum. Als ik ouwe koeien uit de sloot haal, sorry hoor!
Toch vind ik dit een belangrijk item, aangezien de berichten over "islamisten", die allochtone islamitische jongeren ronselen voor de "Jihad", om de zoveel tijd weer de kranten en de tv halen ...
Ik stel het maar weer eens aan de kaak: voor de zionistische "heilige oorlog" van Israel worden voortdurend Nederlandse jongeren geronseld, zonder dat dit enige discussie, kamervragen of iets vergelijkbaars oplevert.
Deze Nederlandse jongeren in kwestie vinden het een uitstekende zaak om in de door Israel illegaal bezette gebieden Palestijnse burgers te vermoorden en te onderdrukken.
Tijd voor nieuwe kamervragen hierover, en het aanpakken van organisaties en verenigingen die deze praktijken aanmoedigen!!!!
Zolang dit niet gebeurt, heb ik lak aan maatregelen die moskeeen onder toezicht willen stellen, en willen voorkomen dat Islamitische jongeren naar oorlogsgebieden gaan.
Stop het meten met twee maten ! :boos:
Nee er wordt niet gemeten met twee maten.
Als er dreiging is voor Europa, moeten de desbetreffende regeringen, en politiekorpsen en geheime dienst instellingen alert zijn tegen dit soort morbide jihad strijders. Van die mensen die vrijwillig iets ondernemen in Israel, daar hebben Europese burgers geen last van, WEL van dreiging uit islamistische extremistische hoek, die constant praten over het westen als vijand, en jongeren oproepen te strijden tegen die vijand!!
Het gaat hier over Islamitische jongeren die geronseld worden om in conflicthaarden te gaan vechten, en niet om in Europa iets te ondernemen. Was dit wel het geval, dan ging het om zogenaamde 'terreurcellen', en dan werden deze ook als zodanig aangeduid, en hadden de Nederlands een dergelijke terreurcel opgerold, dan hadden ze dat zeker aan de grote klok gehangen om in de gunst van de USA te komen.
Dus geen twee dingen door elkaar halen: we hebben het in beide gevallen over het ronselen van jongeren voor gevechten in andere delen van de wereld, niet in Europa.
Dus: er wordt gemeten met twee maten.
Tangerio
05-06-2003, 20:52
Origineel gepost door an3sdej
Nee er wordt niet gemeten met twee maten.
Als er dreiging is voor Europa, moeten de desbetreffende regeringen, en politiekorpsen en geheime dienst instellingen alert zijn tegen dit soort morbide jihad strijders. Van die mensen die vrijwillig iets ondernemen in Israel, daar hebben Europese burgers geen last van, WEL van dreiging uit islamistische extremistische hoek, die constant praten over het westen als vijand, en jongeren oproepen te strijden tegen die vijand!!
Zoooo hier heb ik absoluut geen woorden voor. Mafkees An3sdej maar beweren dat hij wordt aangevallen en uitgescholden op dit forum omdat hij geen "zinnige" discussie kan loskrijgen.
Omdat figuren zoals jij altijd zo'n antwoord geven waarbij degene die de discussie geopend heeft door jou bijvoorbaat een verkeerde conclusie heeft getrokken en dat figuren zoals jij absoluut gelijk hebben en hun gelijk maar direct komen "opeisen". Als je echt een man bent die zo goed is met woorden dan moet je de discussie normaal aangaan en niet elke discussie die je niet aanstaat naar jou kant verdraaien. Met andere woorden discussieren over het onderwerp wat voorgeschoteld wordt. In dit geval is het dus binnen halen van strijders palestijns of joods en niet de dreiging die zogenaamd over Europa heerst. Die zogenaamde dreiging raakt jou maar raakt mij even zeer.
Ach tangerio .. ik denk dat hij ons graag wil opfokken. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom hij naar dit forum komt. We moeten hem zijn zin maar niet geven ;)
Salaam sa7bi
.......Dus geen twee dingen door elkaar halen: we hebben het in beide gevallen over het ronselen van jongeren voor gevechten in andere delen van de wereld, niet in Europa.........
Als er Australiƫrs EN Europeanen in Indonesiƫ door een maffe jihadstrijder vermoord wordt, dan mogen wij hier dat soort mafkezen tegenhouden. Ook in Casablanca waren Europeanen toen mafkezen daar bommen lieten afgaan. Wie haalt hier maffe zaken door elkaar???
Ik begrijp niet waarom de Kaaskoppen van een enkel woord een hele religie hebben gemaakt. Creatief zijn ze wel die Kaaskoppen. Voor wie niet begrijpt wat ik bedoel het volgende advies : lees aandachtig de volledige naam van deze smerige religie een aantal keren aandachtig en je oogkleppen zullen vanzelf opengaan. Daar zorgt het centraal zenuwstelsel voor. Maar de noodzakelijke brandstof wordt geleverd als de volledige benaming van deze religie volledig door de hersens zijn geintegreerd in het logische deel van de hersenpan. Deze techniek is niet bedoelt voor Kaaskoppen omdat hun religie alles blokkeerd in hun kaaskoppen.
onbegrijpelijk stukje proza hihihih.
Dat fascistische denken vanuit de politieke islam, DAT is pas STAR en ONVERDRAAGZAAM!
Even voor de duidelijkheid, de meeste kaaskoppen hebben geen vaste religie meer hoor.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.