Bekijk originele versie : Hindoestaanse Films
Asalaam oe alaikom,
Hoe gaat het met de Mgarba hier in NL?????
Elmohim wat ik me eigenlijk afvraag, zijn er nog meer mgarba die veel hindoestaanse films kijken????
mocro_souhaila
05-06-2003, 17:24
jaaaaaaaaaa....ik vindt ze egt zo mooi..alleen jammer dat ik de namen nooit weet.
maar die films zijn egt prachtig...zit altijd in iedere film hetzelfde verhaal..maar altijd janken gewoon met die films..PRACHTIG gewoon..
kus souhaila
riffff_amal
05-06-2003, 18:39
hoi
jazeker
ik hou van hindoestaanse films...
:D
GangstaLovin
05-06-2003, 18:42
vind ze zeker leuk! alleen het heeft altijd een happy ending ...houd ik niet zo van! Maar wat ik eigenlijk leuk vind van die films is de muziek en het dansen. en natuurlijk ze spreken de mooiste taal ter wereld!
Ja ik vind ze prachtigggggggggg XZo mooi en romantisch. Is wel leuk dat je in die films eind goed al goed is, want tja het leven loopt niet zo dus dan maar een film hihihi. Ik heb er een hele stapel van liggen.
Al moet ikz eggen dat ik de laatste tijd films tegen kom die niet STANDAARD zijn, maar ja wel leuk om te kijke....
DE mooiste die ik heb gezien is muhje doste karoge. PRACHTIG gewoon
Lady_moi
05-06-2003, 18:58
ik ben geen marokaanse ma bon :D
ayaw hindoestaanse films ayek :maf:
ik heb echt een gans laken nodig om me tranen te drogen :huil:
is echt erg die filmakers zijn nie normaal :stoned:
hun films zijn prachtig!!!!!! :goedzo:
chicamaroquia
05-06-2003, 19:08
Riep iemand mij! :D
Bollywood fan number one! :hoera:
Ff een aanrader voor iedereen die Kazaa heeft. Download de clip van Sharukh Khan- Phir bhi dil hai Hindustani... :boogie: Lekker nummer!
En voor degene die een ballad willen download het nummer Kalion ka chaman van Lata Mangeshkar (dat is dat nummer wat je op de achtergrond hoort bij het nummer Addictive van Truth Hurts) :Iluvu:
Lady_moi
05-06-2003, 19:12
bollywood :verliefd:
die zijn zekers nr1 :goedzo:
voor mij toch :rolleyes:
nadoria_berberg
05-06-2003, 19:14
Die zijn kei gaaf.............................................. ........
http://perso.club-internet.fr/pschuler/Cinema/Films/Dilwale-Duhlania-le-Jayenge/Dilwale3.jpg
mirikatana Raj mirikatana
KwebbelTante
05-06-2003, 19:45
Origineel gepost door Jorginho
Zeldzaam slecht geacteerd. Die cultuur is helemaal niks voor mij. Ongekend kitscherig allemaal. Het leukste is als ze gaan zingen en dansen in dei Bollywood films. Ik heb wel eens stukejs gezien, maar het is voor mij 3*niks...
ik sluit me hierbij aan :goedzo:
Lady_moi
05-06-2003, 19:47
jullie hebben geen smaak :ego:
Ja je hebt gelijk Simran, die film is heel mooi, maar ik heb wel mooiere gezien!!!!!
Ik ben er helemaal weg van, elk weekend huur ik een paar films. Echt de moeite waard.
Hebben jullie "Kabie Khusie Kabie Gham" gezien?
Die is echt mooi. En Devdas die is ook heel mooi, alleen heeft ie wel een klote einde maar is verder wel mooi
Wat ook een mooie film is, is Risthey van Anil Kapoor en Karisma Kapoor.
Thaloua
Ghizlane_A
06-06-2003, 13:03
Hallo,
Ik ben een superfan van hindoestaanse flims. Mijn favorieten zijn:
-Devdas:
-Hindustani;
- mohabbatein.
Deze films zijn echt heeeeeeeeeeeel mooi
:hihi: nou gelukkig dan ben ik niet de enige marokaan want ik ben er ook helemaal gek op wallah so
vooral die ene fan simran en raj wajoww echt vet weet je :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.