Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : veel verschil tussen een 7tal of elftal

voetballlgirl22
13-06-2006, 21:13

hallo vraagje,ik voetbal nu al 12 jaar,maar mijn team is opgezegd,en dat was een elftal,maar nu gaat de ene helft naar een andere club,maar daar kan en wil ik niet heen omdat ik daar rood heb gekregen,wegens een vecht partij. maar nu ga ik met een ander meisje naar een voetbal vereniging met een 7 elftal. wie heeft er ervaring met een 7 tal,is dat fijn voetballen,of heel anders dan een elftal

XxNad0rGirlxX
13-06-2006, 22:26
Up voor voetballlgirl!

Lella_Meknessia
13-06-2006, 23:41
hihihihih ef voor de nieuwsgierigheid Zie je er als een wijfman uit? Niet raar bedoelt ofzo maar ken geen enkele marokkaanse meisje die voetbal speelt vandaar maar wel grappig

voetballlgirl22
14-06-2006, 09:17
hihihihih ef voor de nieuwsgierigheid Zie je er als een wijfman uit? Niet raar bedoelt ofzo maar ken geen enkele marokkaanse meisje die voetbal speelt vandaar maar wel grappig haha nou niemand geloofd dat ik voetbal,ik ben slank,en heb goudblond krullend langhaar,de meeste mensen denken dat ik een grapje maak als ik zeg ik voetbal,ik lijk meer of een fitnis type of arobic. dus nee ben geen manwijf haha en er zijn veel marokkaanse meiden die voetballen in de omg rdam heb ik er al 8 geteld die ook voetballen bij een club:goedzo:

Magrebia
14-06-2006, 09:33

haha nou niemand geloofd dat ik voetbal,ik ben slank,en heb goudblond krullend langhaar,de meeste mensen denken dat ik een grapje maak als ik zeg ik voetbal,ik lijk meer of een fitnis type of arobic. dus nee ben geen manwijf haha en er zijn veel marokkaanse meiden die voetballen in de omg rdam heb ik er al 8 geteld die ook voetballen bij een club:goedzo: ben blij te horen dat er zo'n marokkaanse meisjes zijn! :goedzo:

Marocilicious
14-06-2006, 10:06
hallo vraagje,ik voetbal nu al 12 jaar,maar mijn team is opgezegd,en dat was een elftal,maar nu gaat de ene helft naar een andere club,maar daar kan en wil ik niet heen omdat ik daar rood heb gekregen,wegens een vecht partij. maar nu ga ik met een ander meisje naar een voetbal vereniging met een 7 elftal. wie heeft er ervaring met een 7 tal,is dat fijn voetballen,of heel anders dan een elftal Wel vet! Een meisje dat voetbalt. Respect:goedzo:. Ik kan uren naar voetbal kijken (Italie,Nederland). Maar zou niet weten of een 7-tal fijn voetbalt.:hihi: Suc6.

XxNad0rGirlxX
14-06-2006, 13:43
Up!

voetballlgirl22
14-06-2006, 20:36
Up! voetbal jij ook

najlae_tanger
14-06-2006, 22:59
UP! hoop dat iemand je met je vraag kan helpen. vooral door gaan met voetballen meid, toppie:goedzo:

XxNad0rGirlxX
14-06-2006, 23:02
voetbal jij ook Alleen straatvoetbal..