Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stelling over de vrouwen!

Pagina's : [1] 2

LZN
05-06-2003, 16:54

In de westerse wereld zijn de VROUWEN alleen maar een LUST OBJECT! Waar of NIET WAAR? Lig je argumenten toe en basseer ze op feiten... PS. Is dit serieus en hou het serieus!.

elFaraj
05-06-2003, 16:56
Waar! kijk naar Shampoo reclama's ze verkopen de lichaam van een vrouw om hun product te verkopen voor iets wat ongeveer €2,00 kost ofzo, en zelfde geld voor zoveel dinge.

Miss_mandalinna
05-06-2003, 17:01
Waar om een auto te verkopen heb je tog ook geen half naakte vrouw nodig in een reclame ! ! ! Die vrouw krijg je er trouwens niet eens bij

SaraZena
05-06-2003, 17:06
Origineel gepost door Miss_mandalinna Die vrouw krijg je er trouwens niet eens bij :lol:

Miss_mandalinna
05-06-2003, 17:17

:( :rolleyes: :) :p :D Is tog ! ! ! Maar goed hoef ze ook niet hoor ze passen namelijk niet bij de kleur van mijn auto

Tijn
05-06-2003, 17:39
Er lopen ook heel wat (mooie) mannen rond op tv....Daarnaast leven jongens en meisjes hier van jongs af aan gemengd, waardoor ze niet zo snel schrikken/geilen op een blote buik.... Uiteraard is er enige druk vanuit de samenleving (waar niet trouwens?), maar de vrouwen kunnen zelf bepalen of ze meedoen aan dit "circus". Dit i.t.t. sommige andere landen waar vrouwen zonder overleg uitgehuwelijkt kunnen worden, zich buitenshuis nauwelijks mogen vertonen en de man geen sex mogen weigeren.....

Miss_mandalinna
05-06-2003, 17:39
Neee heeeeeee gekkie ze zijn niet in zo veel kleuren verkrijg baar ! ! !

Miss_mandalinna
05-06-2003, 17:49
Deal i dont want her zij is wel vies want iedereen krijgt haar bij die auto's dus zij is ........hands als jij dan nog het leuke er in ziet good luck to u i think it is jakkuuuuuus

Miss_mandalinna
05-06-2003, 18:02
Origineel gepost door Jorginho Niet ALLEEN maar, maar wel teveel van het goede. Ik vind echt dat de Nederlandse vrouwen als lustobject fungeren in de reclames. Een grote ergernis. Stofzuigerzak aanprijzen? Vrouw laten stofzuigen en de man (haha, wat een humor) kijkt via de nu schone vloer onder haar rok (of zo). Nounounou, wat een grap en wat een nuttige sexuele toespeling. In NL is het maken van sexuele toespelingen schering en inslag. Ook ongelooflijk vind ik "****** doe je zo"....zijn we wel helemaal lekker? Zo grof in de mond en zo plat. Nederland ten voete uit. Helaas. Reken je Portugal ook tot de Westerse Wereld, dan zul je zien dat het daar heel anders ligt. In Portugal is het volstrekt ongebruikelijk om zo met vrouwen en sex (er is een uitzondering) om te gaan. Daar worden sexueel getinte grapjes heel slecht gewaardeerd. Ik vind echt dat er een onderscheid is tussen Noord Europa en Zuid Europa. Dat komt door de culturele verschillen. Ik ben redelijk wegwijs in de Scandinavische talen en zowel de taal als cultuur, ook op dit vlak, komt nauw overeen met de Nederlandse. De Spaanse, Portugese en Italiaanse cultuur kennen ook nauwe banden en daar is het meestal wat kuiser, zeker op straat/familiekring. Dan, aan de andere kant, heb je in Portugal wel van die verschrikkelijke shows zoals op Rai Uno (Italie) waar je de meest ongelooflijk achterlijke dames alleen maar lustobjecten ziet wezen. Een gladjakker presenteert de boel en de decorstukken van vrouwelijke origine blijven vooral decorstukken. Gadverdamme, ik schaam me kapot. Maar in reclames enhet dagelijksleven komt het echt veel minder voor. Vrouwen zouden hier eens in opstand tegen moeten komen, want ik vind het alles bij elkaar denigrerend. Boa tarde Tu falla potugees O meu nome é Mandalinna Como de chamas

chicamaroquia
05-06-2003, 18:26
Niet alleen!

shirien85
06-06-2003, 10:22
is wel waar. :D

mobo24
06-06-2003, 11:03
In de westerse wereld is het een goede marketing tactiek om producten aan de man/vrouw te slijten m.b.v. erotisch getinte reclames. Om nou meteen te zeggen dat vrouwen hiermee alleen als lustobject dienen, nou nee. Ben het dus oneens met je stelling.......

Pagina's : [1] 2