Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zonder hoofddoek

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Het_Licht
13-06-2006, 17:51

deur open maken :lol: [ Er werd aangebeld en ik moest haasten. Staat er een baardman voor me neus :lol:... kon wel door de grond zakken. Voor de dames die hijaab dragen. Draag je die ook thuis? zo nee wat doe je dan als iemand aanbelt?]

ffeiza
13-06-2006, 17:55
Eerst wete wie t is :D Dan pas open maken... onbekende mense komen er niet in :p

Marisah
13-06-2006, 17:56
nee niet thuis, maar als iemand aan de deur komt dan doe ik wel hoofddoek om (beetje slordig, maar ok). Maar.... ik was net boven (buitentrap) op zolder en precies toen kwam de ah bezorger naar boven (mijn man deed open), dusse... ik denk dat ie mij wel heeft gezien zonder hoofddoek.. offe... bv de glazenwasser, kom ik beneden in de ochtend, sta ik zo oog in oog met de glazenwasser oeps.. als ik weet dat ie in de straat is dan doe ik de luxeflex dicht, maar soms is er 'opeens'.. kan moeilijk wegduiken achter... de tafel ofzo.

f_mouslima2
13-06-2006, 18:03
zowiezo eerst weten wie er staat.. zonder hooddoek open doen.. nein. maar gisteren werd er aangeklopt, ik wist wel dat mn broertje nog zou langskomen, dus ik loop de woonkamer uit en vraag wie daar is(voordeur is precies tegenover woonkamer deur) zie ik opeens n brilletje door de brievenbus kijken..:wow: ik gelijk achter de trap.. kreeg bijna n hartaanval(ik had bijna niks aan:moe: ) Het was elhamdolillah mn man.. :o was zn sleutels in de auto vergeten:maf: maar indien t iemand anders was geweest had ie me in mn bijna nakie gezien.. dus voortaan gaat er iets over de brievenbus!!

Het_Licht
13-06-2006, 18:06

hahaha dat lijkt me erg.. sta je daar schaars gekleed.

imaane911
13-06-2006, 18:06
Eerst wete wie t is :D Dan pas open maken... onbekende mense komen er niet in :p :goedzo: doe ik ook altijd, stiekum gluren :maf2:

nijntje84
13-06-2006, 18:10
Mijn moeder meskienaaa... draaagt altijd haar hoofddoek.. altijd! tot ze naar bed gaat! Ze zegt altijd je weet maar nooit...... Hahaha mij moeder ook:hihi: Ik zelf doe mij hijaab thuis niet op, maar als ik de deur open doe zie ik meestal de gedaante staan kan ik zie wie het is en anders snel me sjaal pakken en over me hoofd gooien.

f_mouslima2
13-06-2006, 18:13
Hahaha mij moeder ook:hihi: Ik zelf doe mij hijaab thuis niet op, maar als ik de deur open doe zie ik meestal de gedaante staan kan ik zie wie het is en anders snel me sjaal pakken en over me hoofd gooien. ik heb n trap naast de voordeur.. ik ga altij de trap op en kijk van boven(kleine raam boven voordeur) zie ik toch wie r staat als ze niet terug praten:cool: verder ligt er altijd wel n ghimaar ofzo in de buurt, voor bijv. postbode buren enz..

Assia5
13-06-2006, 18:44
zowiezo eerst weten wie er staat.. zonder hooddoek open doen.. nein. maar gisteren werd er aangeklopt, ik wist wel dat mn broertje nog zou langskomen, dus ik loop de woonkamer uit en vraag wie daar is(voordeur is precies tegenover woonkamer deur) zie ik opeens n brilletje door de brievenbus kijken..:wow: ik gelijk achter de trap.. kreeg bijna n hartaanval(ik had bijna niks aan:moe: ) Het was elhamdolillah mn man.. :o was zn sleutels in de auto vergeten:maf: maar indien t iemand anders was geweest had ie me in mn bijna nakie gezien.. dus voortaan gaat er iets over de brievenbus!! :hihi: meskiena bij ons thuis is het ook vaak van dat maar meestal kleine kinderen die door de brievenbus gillen om open te doen

Atlas_Gebergte
13-06-2006, 19:04
ik doe hem wel eerst op voordat ik de deur open doe.

-Bubbels-
13-06-2006, 19:30
ik doe nooit de deur open voor iemad.. degene die me kennen weten dat ze altijd ff moeten bellen met de telefoon als ze voor de deur staan.. anders doe ik niet open.. en al helemaal niet als ik alleen thuis ben

Chaimae
13-06-2006, 19:45
Snel rennen naar mijn kamer om mijn hoofddoek te pakken, ik knal regelmatig tegen de muren en de deuren..:haha: En dan snel hoofddoek vastknopen bij mijn kin. Vanochtend nog gebeurd. Belt om 7.30 iemand aan. Ik was helemaal vergeten dat ze voor de elektr. kast kwamen dus ik snel me ochtendjas aan en hoofddoek opgedaan en deur open. Hij schrok..:lol: Ik zag er niet uit, hoofddoek zat helemaal fout..:maf:

Endless
13-06-2006, 20:03
Super irritant vind ik dat. :kwaad: Iemand kwam naar de CV kijken, ik zat in de woonkamer me ma vergat dat ik daar zat zonder hijaab. En ja hoor hij kwam leuk binnen, was het ook nog een marokkaan kon wel door de grond zakken. :jammer: Of vrienden van me broer zijn ze opeens bij ons thuis, zit ik opgesloten in me kamer. :kwaad:

Chaimae
13-06-2006, 20:12
Super irritant vind ik dat. :kwaad: Iemand kwam naar de CV kijken, ik zat in de woonkamer me ma vergat dat ik daar zat zonder hijaab. En ja hoor hij kwam leuk binnen, was het ook nog een marokkaan kon wel door de grond zakken. :jammer: Of vrienden van me broer zijn ze opeens bij ons thuis, zit ik opgesloten in me kamer. :kwaad: Dat heeft mijn moeder ook een keer gedaan in marokko!! Mijn neef kwam bij ons eten, die mij sinds ik een kind was niet meer zonder hoofddoek heeft gezien. En mijn moeder en ik aten in de keuken. Dus mijn broers opruimen, ik sta af te wassen. Vraagt mijn neef aan mijn moeder of hij zijn handen kan komen wassen. Zegt zij: Ja kom maar hoor. En ik stond daar met mijn huisjurk met korte mouwen en zonder hoofddoek. Ik wist niet waar ik heen moest, ik bleef gewoon achter mijn moeder staan en zij maar niks begrijpen! Ik was zo boos op dur. Ze denkt soms dat ik nog een klein kind ben. Mijn neef zag dat ik een beetje aan het schuilen was en ik zag een subtiele grijns op zijn gezicht, hij vond het kennelijk best grappig. :moe:!!!!!

Endless
13-06-2006, 20:14

Dat heeft mijn moeder ook een keer gedaan in marokko!! Mijn neef kwam bij ons eten, die mij sinds ik een kind was niet meer zonder hoofddoek heeft gezien. En mijn moeder en ik aten in de keuken. Dus mijn broers opruimen, ik sta af te wassen. Vraagt mijn neef aan mijn moeder of hij zijn handen kan komen wassen. Zegt zij: Ja kom maar hoor. En ik stond daar met mijn huisjurk met korte mouwen en zonder hoofddoek. Ik wist niet waar ik heen moest, ik bleef gewoon achter mijn moeder staan en zij maar niks begrijpen! Ik was zo boos op dur. Ze denkt soms dat ik nog een klein kind ben. Mijn neef zag dat ik een beetje aan het schuilen was en ik zag een subtiele grijns op zijn gezicht, hij vond het kennelijk best grappig. :moe:!!!!! :D Toen kreeg ik te horen, ah maak je niet druk joh! :jammer: Even later zag ie me met hoofddoek, die gast dacht vast ; wat is haar probleem? :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5