Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom heb je kapsones als je niet reageert?

Pagina's : [1] 2

Itsjustme
09-06-2002, 00:56

Selem allemaal! Ik wilde even wat kwijt want, ik wordt er echt helemaal schijtziek van ik werk in de stad (amsterdam) en aangezien ik dagelijks werk ben ik dus ook vaak in het centrum. Anywayzz ik wordt dagelijks aangesproken door 4 a 5 kerels en dan heb ik het hier alleen over de marokkaanse en de manier waarop nou dont ask!!! en wat doe je dan als meisje met een behoorlijke opvoeding daar ga je dus niet op in en wat heb je dan meteen KAPSONES! nou de laaste jongen numero 5 die kreeg m toch van me Damn ik liep en zag m zoo kijken en ja hoor hij kwam me achter na en tzz kapsones. Toen dacht ik nou is t genoeg wat is er met jullie omdat je geen aandacht krijgt safi kapsones wela? wees eens eventjes reeel hij nee helemaal niet en toen kreeg ik zo een lulverhaal te horen ik dacht echt van heb een beetjuu respect voor je eigen volk. Niet dat je denkt van he dat is ook een marokkaanse respect, nee hoor integendeel. En weet je wat het is ik loop er gewoon normaal bij. Vest en casual spijkerbroek/pantalon etc... Ben ook niet moedersmooiste Dus jah het kan niet zijn dat ik te uitdagend ben gekleed ofzo. Ik zelf denk gewoon dat veel wanhopige zijn en zulke acties maken maar dan zijn het er verdomd veel ;) I dont get it maar mensen jongens en meisjes reageer aub! met nadruk op de jongens weten jullie misschien wat de oorzaak hier van is dat jongens op zo een manier aandacht proberen te trekken want, dit is echt niet meer normaal DAGELIJKS!

ffeiza
09-06-2002, 01:01
just me.. aan zulke mensen kun je niet veel doen..en als je ze vraagt weg te gaan of niet gaat praten... gaan ze domme opmerkingen maken... dus gewoon helemaal negeren al zeggen ze wat ze willen.... het zijn mensen die graag aandacht willen hebben.... maar niet goed begrijpen.... wat afstand houden van is..... 3ir gelihoum dek nes..niks van aantrekke

xxxprinsesxxx
09-06-2002, 15:38
Weet je...dit zijn gewoon jongens die zielig zijn en geen leven hebben...sorry hoor dat ik het zeg, maar zo komen ze echt bij mij over...Ik weet precies wat je bedoelt meid, want mij komt het ook voor en volgens mij veel meiden...Ik bedoel: moet ik alleen om hen gaan letten op wat ik aantrek...ewa safi!!! ik trek gewoon aan wat ik wil...en dat is echt niet TE!!! dus ik weet het ook niet hoor...maar weet je...in het begin ben je een schoonheid en weet ik veel wat allemaal, maar nadat ze zien dat je ze geen aandacht geeft en als een fatsoenlijk meisje met normen en waarden en natuurlijk TROTS gewoon verder loopt dan ben je ineens een ***** en een **** en heb je KAPSONES!!! en het ergste van allemaal is dat het gewoon jongens zijn van je eigen afkomst...gewoon MAROKKANEN!!! eigenlijk zijn er geen woorden voor hun gedrag, maar ja... ik ga echt niet voor hun veranderen...ik blijf ze negeren en blijf mezelf...of ze dat nou leuk vinden of niet...mij hebben ze er niet meer mee hoor...ik ken ze niet en hoef ze al helemaal niet te kennen...maar ja deze jongens gedragen zich gewoon dom!!! als ze zo nodig aandacht willen trekken of een meisje wel zien zitten en in contact willen komen, dan is dit zeker de verkeerde manier...BE A MAN!!! en pak het anders aan...je zult zien dat je dan zult worden gerespecteerd en een meisje misschien wel een normaal praatje met je zult maken...maar ja...zulke jongens ben ik tenminste nog niet tegen gekomen...vooral AMSTERDAM!!!!! is gewoon te erg...maar ja....I don't care...maak me daar echt niet meer druk om en dat zou geen enkel meisje moeten doen...anders krijgen die loosers hun zin!!!! p.s.: jongens..ik scheer niet iedereen over één kam, dus je kunt je aangesproken voelen of juist niet...Maar ik weet dat niet alle jongens zo zijn, maar jammer genoeg zijn er altijd wel een paar die het voor de rest verpesten...Sommige meiden willen dan alleen maar door hun toedoen niks met Marokkaanse jongens te maken hebben...ik zeg er wel gelijk bij dat ik niet één van hen ben...want ik vind dat elk mens een kans moet krijgen en ook Marokkaanse jongens.... genoeg gelult!!! KiZZzzz MOI

Widad
09-06-2002, 15:51
Als een meisje niet ze3ma terug groet...dat denkt zo'n jongen GELIJK van tazzzzz 3la kapsones... Waarom kapsones: Als een meisje niet groet, dan denken zij automatisch van... ze voelt zich te goed voor ons...... me ket rdaz hdar m3eja enzzzz Kizzzzzzz Widad

Emotion
09-06-2002, 16:07

Grappig....dit is iets waar ik me dus totaal niet druk om kan maken. Als zo'n jongen me een kapsoneswijf noemt of een **** dan raakt mij dat totaal niet. Ik vind het juist grappig om te zien hoe gefrustreerd sommigen erbij lopen....en helemaal hoe ze dat tentoonstellen. Ze hebben niet eens door wat voor een flater ze slaan in 't openbaar.

Itsjustme
09-06-2002, 22:13
he ladies thnx voor jullie reacties en het lijkt me leuk als er ook een boy wil reageren! maar ja die desperados blijven er altijd rondlopen toch zal ik het nooit begrijpen ik bedoel wil je indruk maken op een meid doe het dan goed denken ze nou dat ze met die praatjes uberhaupt een echte dame kunnen krijgen. met ze bedoel ik die desperados en welke meid reageert nou op dat soort nonsens helloooo?? soort zoekt soort zeg ik maar anywayzz thalouww xxjes

divaah
10-06-2002, 00:00
Dag ladies jullie hebben het woord aal een keertje gebruikt NO DAMN RESPECT LAytijd weer het zelfde verhaal he. Je kleed je goed, ziet er verzorgt uit, en hebt geen dunk vanjezlef .Krijg je er chit voor terug met woorden van KASONES HAJ HAJ ZEHMA EN WHATEVER....... Nou sorry jongens...meiden als ons zijn BNET ELNASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS met een beetje$$ kusjes hey maar meid ik geef je een tip zodra ze ene beetje aan je wenenn gaan zepas realsieren dat het niet ward is....kijk wij meisjes die niet reageren hebben pas ECHTE styl mieden die er een kivk van krijgen als jongens ze na roepen met heyyy ppppsssssst en sab(is marokaans je weet wel als je en kat en zo wegjaagd)vragen gewoon nog naar de HONDEBROKJES VAN DE ALDI ALS JULLIE BEGRIJPEN WAT IK BEDOEL, ja toch??????? MAAR HEY WANNER WORDEN WIJ EENS EEN KEER BelOOND MET EEN KROONTJE (hondebrokjes voor albert heinerssssssss)hhi geintje nou heb nog nooit een leuke jongen gezien hoor,...ze keken enkel mn rug na..meer niet....

doha
10-06-2002, 09:47
Salaam, Dat had ik ook altijd, toen begon ik een hoofddoek te dragen. Nou toen kreeg ik geen last meer van die jonge jongetjes en nu heeft het plaats gemaakt voor oude bokken, die zijn niet normaal, echte oude vieze mannen, die wel 10 kinderen thuis hebben, gewoon smerig vind ik dat.

MissBlaBla
10-06-2002, 10:01
Hahaha Doha... Ik weet precies wat je bedoelt, alleen draag ik geen hoofddoek. Ik heb het als ik een jelabba draag. Ik ga er regelmatig mee de straat op (vooral in de zomer), zooooo je wilt niet weten wat voor soort je achter je aan krijgt. Gadverdamme! BlaBla

sahira
10-06-2002, 10:52
Origineel gepost door doha Salaam, Dat had ik ook altijd, toen begon ik een hoofddoek te dragen. Nou toen kreeg ik geen last meer van die jonge jongetjes en nu heeft het plaats gemaakt voor oude bokken, die zijn niet normaal, echte oude vieze mannen, die wel 10 kinderen thuis hebben, gewoon smerig vind ik dat. Salaam Doha, erg he....die oude eh.........ik begrijp wat je bedoelt, vooral als ik in de moskee ben..juist daar zou je denken dat ze beleefd met vrouwen omgaan....helaas!! Beslama.......Sahira..... :zwaai:

doha
10-06-2002, 10:58
Origineel gepost door MissBlaBla Hahaha Doha... Ik weet precies wat je bedoelt, alleen draag ik geen hoofddoek. Ik heb het als ik een jelabba draag. Ik ga er regelmatig mee de straat op (vooral in de zomer), zooooo je wilt niet weten wat voor soort je achter je aan krijgt. Gadverdamme! BlaBla Salaam, Je kan er verder niks aan doen, gewoon negeren is de beste middel. Ma3a salama

doha
10-06-2002, 11:13
Origineel gepost door sahira Salaam Doha, erg he....die oude eh.........ik begrijp wat je bedoelt, vooral als ik in de moskee ben..juist daar zou je denken dat ze beleefd met vrouwen omgaan....helaas!! Beslama.......Sahira..... :zwaai: Salaam, Ze hebben echt geen schaamte, meeste mannen zijn zelfs getrouwd, hun vrouwen meskienat zitten gewoon braaf thuis voor de kinderen te zorgen en zij lopen jongere meiden achter na, te gek voor woorden. Ma3a salama

doenya
11-06-2002, 23:58
lieve schat je hbet gewoon helemaal gelijk we zitten in het zelfde schuiltje hoor bedoel ja als we niet reageren dan zijn we *****en die kapsones zijn en door lopen dat begrijp ik gewoon niet en als we ze aanspreken dan zijn we vieze sletjes als we de rug naar ze toe draaien liefs van mij sarah

Itsjustme
12-06-2002, 09:57
thnx meid wilde ik ff horen haha ciaoo

xxxprinsesxxx
12-06-2002, 18:50

dag meiden (met zelfrespect, waarden, normen en trots!!! ;););)) ewa ja...jongens....geen woorden voor hun...gelukkig zijn ze niet allemaal hetzelfde, want dat zou een nachtmerrie zijn...maar ja...jammer genoeg hebben ze niet allemaal respect...zoals mijn zusje vandaag me weer verteld heeft..het is echt een mooie meid en trekt zo de aandacht van jongens...niet om haar kleding, maar om de zin die Allah (swt) haat heeft gegeven...ze was vandaag met mijn vader en had normale lange kleren aan...wajow!!! gewoon geen respect man die sukkels...en maar roepen en maar opmerkingen maken...mijn zusje kon wel door de grond zakken...maar ja... keep on ignoring those stuppid asses!!! KiZZzzz MOI

Pagina's : [1] 2