Bekijk originele versie : vrouwen voelen zich
Onslaught
05-06-2003, 15:10
zeer aantrekkelijker als de man lelijk is:0
waar of niet waar
:watte?: HUH
ik voel me altijd aantrekkelijk :ego:
Onslaught
05-06-2003, 15:14
Origineel gepost door cheetah
:watte?: HUH
ik voel me altijd aantrekkelijk :ego:
elke vrouw is mooi van binnen aleen toch en elke man is een man( sommgie dan)
en als de man super lelijk of niks heeft maar welk mooi van binne is
dan voel de vrouw zich super mooi omdat de man denk hij heeft een mooie vrouw of niet?
hmmm... daar zit misschien wel wat in, maar ik denk dat het toch veelal te maken heeft met hoe de vrouw zich over het algemeen al over zichzelf voelt. Ik denk eigenlijk dat het meer andersom is. Een man voelt zich knapper, machtiger als hij een mooie vrouw naast zich heeft. ;)
BeautifulLady
05-06-2003, 15:18
Origineel gepost door Onslaught
elke vrouw is mooi van binnen aleen toch en elke man is een man( sommgie dan)
en als de man super lelijk of niks heeft maar welk mooi van binne is
dan voel de vrouw zich super mooi omdat de man denk hij heeft een mooie vrouw of niet?
Er zullen heus wel vrouwen zijn die zo denken.
Onslaught
05-06-2003, 15:19
hmmm... daar zit misschien wel wat in, maar ik denk dat het toch veelal te maken heeft met hoe de vrouw zich over het algemeen al over zichzelf voelt. Ik denk eigenlijk dat het meer andersom is. Een man voelt zich knapper, machtiger als hij een mooie vrouw naast zich heeft. ;)
hahahha neeeeee precies wat je zeg een man ziet een mooie vrouw terwijl de vrouw niet zo is( bedoel er niks mee) de man voel zich super en de vrouw nog super dus het is waar:D
ook al is de vrouw onder de percing of poepgeel
toch?
Onslaught
05-06-2003, 15:21
Origineel gepost door BeatifulLady
Er zullen heus wel vrouwen zijn die zo denken.
nee allemaal tenzij de man zelf zo denk dan is de vrouw uit een grot:D
of niet? leg uit
I guess so :goedzo:
maar het is ook zo dat als de man zn vrouwtje niet mooi vind, en zn vrienden haar wel mooi vinden dat hij zich toch nog machtig voelt.. toch?
Onslaught
05-06-2003, 15:22
I guess so :goedzo:
maar het is ook zo dat als de man zn vrouwtje niet mooi vind, en zn vrienden haar wel mooi vinden dat hij zich toch nog machtig voelt.. toch?
oke:D
volgende stelling
vrouwe moeten 10 keer hun best doen om dezelfde respect te hebben als een man waar of niet waar?
BeautifulLady
05-06-2003, 15:24
nee allemaal tenzij de man zelf zo denk dan is de vrouw uit een grot:D
of niet? leg uit
nee niet allemaal, er zijn denk ik ook vrouwen die nix om uiterlijk geven, als ze maar een een man hebben met een goede lieve karakter, begrijp je??
Onslaught
05-06-2003, 15:25
nee niet allemaal, er zijn denk ik ook vrouwen die nix om uiterlijk geven, als ze maar een een man hebben met een goede lieve karakter, begrijp je??
hahahahahahhaha
Het oog wil soms ook wel wat.. althans in mijn situatie :watte?: maar er zijn ook genoeg mensen die er zo over denken als jij omschrijft ;)
Onslaught
05-06-2003, 15:28
Het oog wil soms ook wel wat.. althans in mijn situatie :watte?: maar er zijn ook genoeg mensen die er zo over denken als jij omschrijft ;)
zeker in jou sitatie:D
maar ja maar ik had een vraag gesteld boeboe hoofd
zeker in jou sitatie:D
maar ja maar ik had een vraag gesteld boeboe hoofd
hahahah boeboehoofd :hihi:
ja zaza-ass ik gaf toch antwoord :D
Onslaught
05-06-2003, 15:30
nee hoor:boos: lees goed
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.