Bekijk originele versie : Hé wie heeft er op mijn naam (Salaama) reacties geplaatst??????..
En ook nog eens mijn mijn Jasmina gegevens veranderd.. Ik schijn nu 13 jaar te zijn!!!!!! :(
:jammer: :jammer: :jammer:
Ik weet niet wie het heeft het gedaan maar ik vind het zeer triest :kwaad:
Origineel gepost door *********e
Dan moet je niet vergeten uit te loggen als je stopt!!
Hello ik internet meestal thuis..Deze persoon heeft mijn code gekraakt,,Kan niet anders..En ik ben de enigste thuis die achter het internet zit,,verder heb ik geen andere zussen, en mijn 2 broers die hebben wel wat beters te doen..
Origineel gepost door Mo_Marmita
sorry ik heb het gedaan....
vind je mij nu triest, nu moet ik huilen..:huil:
Het is niet Grappig hoor :kwaad:
Origineel gepost door MissOogappeltje
Meid ik heb het 's morgens ontdekt wacht ik geef je de link
Ik heb het gelezen meid..en ik las al dat je haar (neppe Salaama) niet geloofde, want die reacties die ze geeft :jammer:
Schat verder alles oké..
salina83
05-06-2003, 23:05
Origineel gepost door Salaama
Ik heb het gelezen meid..en ik las al dat je haar (neppe Salaama) niet geloofde, want die reacties die ze geeft :jammer:
Schat verder alles oké..
he lieverd,
das zeker nep, moeten ze jou weer hebben :eek: !
-xxx-Rachida
05-06-2003, 23:08
Hey Salaama, ze hadden niets te doen dus dachten ze "ff Salaama pesten" :D
By tha way...kon je niet ff groeten toen je de mediatheek binnen kwam:ego:
Origineel gepost door salina83
he lieverd,
das zeker nep, moeten ze jou weer hebben :eek: !
Kan je wel zeggen jaaaaa :( ..Heb je gezien wat voor lelijke avator deze persoon heeft geplaatst, zeker niet mijn smaak..maar goed nu effe geen tijd om het te verwijderen,,Ik verwijder eerst die berichten die deze persoon heeft geplaatst..
En de berichten die hij/zij heeft geplaatst, daar wordt je niet vrolijk van :(
salina83
05-06-2003, 23:10
ik heb het niet gezien, ben net online.
maar gek joh. ik wou wel vragen waarom je je avator verandert had :) . maar ik weet het antwoord al.
:zwaai:
IK was het, en ik had het in 14 jaar veranderd :kwaad:
Origineel gepost door -xxx-Rachida
Hey Salaama, ze hadden niets te doen dus dachten ze "ff Salaama pesten" :D
By tha way...kon je niet ff groeten toen je de mediatheek binnen kwam:ego:
Wejouw als ik deze persoon te pakken krijg… :auw: ..Loopt hij/zij gewoon dom te doen tegen Miss oogappel, terwijl ik dat nooit zal doen. Maar gelukkig weet Missoogappel hoe ik ben.
Bt the way, ik heb je niet gezien, ik heb wel Hasna gezien, miskiena ze is nog moe van de bruiloft,..Hé waarom heb je me niet geroepen Gekkie
Origineel gepost door Masriya
IK was het, en ik had het in 14 jaar veranderd :kwaad:
Jour right,,,,Maar goed..Vond je mij zo speciaal dan, dan je persé MIJ moet hebben???
Ik heb nog niet alles gewist, dat doe ik later wel...Wat een gare reacties gaf deze troela, want ik vermoed dat het een vrouw is.
En wat een lelijke avator..
C_warrior
06-06-2003, 00:09
haahahahah
Gaaapppp ik ben moe zeg
-xxx-Rachida
06-06-2003, 01:00
Origineel gepost door Salaama
Wejouw als ik deze persoon te pakken krijg… :auw: ..Loopt hij/zij gewoon dom te doen tegen Miss oogappel, terwijl ik dat nooit zal doen. Maar gelukkig weet Missoogappel hoe ik ben.
Bt the way, ik heb je niet gezien, ik heb wel Hasna gezien, miskiena ze is nog moe van de bruiloft,..Hé waarom heb je me niet geroepen Gekkie
Ik hoorde je jah, je praate tegen haar...maar ik was ook bezig in mijn projectgroep (ik haaaaaat t) dus k liet je maar gaan voor deze ene keer:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.