Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lieve Fouad.....

Tombie
05-06-2003, 14:41

Ik heb je gisteren voor het eerst gezien, mijn hart bonkte in mijn keel ik wist niet wat ik moest zeggen toen je mij je hand gaf wou ik je echt kussen je bent ook zoooo mooi. Ik bloosde helemaal maar dat zag jij ook wel je sprak me er nog op aan "je zei wat ben je mooi als je bloost".. Ik was trots dat ik naast je liep ik heb het je ook gezegd en jij vond me mooi je zei dat ik mooi was... Ik ben nog steeds een beetje down ik had nooit kunnen dromen dat ik zo'n jongen zou kunnen tegenkomen ik vind je echt lief vooral toen je mijn hand vasthield bij het oversteken bij de grote stoplicht waar we toen samen onze namen hebben geschreven! Moehiem ik hoop dat jij ook blij met mij bent want 1 ding is zeker ik hou echt van je! :Iluvu:

BennY_D
05-06-2003, 14:42
PM elkaar :)

Tombie
05-06-2003, 14:44
Origineel gepost door Tombraider Ik heb je gisteren voor het eerst gezien, mijn hart bonkte in mijn keel ik wist niet wat ik moest zeggen toen je mij je hand gaf wou ik je echt kussen je bent ook zoooo mooi. Ik bloosde helemaal maar dat zag jij ook wel je sprak me er nog op aan "je zei wat ben je mooi als je bloost".. Ik was trots dat ik naast je liep ik heb het je ook gezegd en jij vond me mooi je zei dat ik mooi was... Ik ben nog steeds een beetje down ik had nooit kunnen dromen dat ik zo'n jongen zou kunnen tegenkomen ik vind je echt lief vooral toen je mijn hand vasthield bij het oversteken bij de grote stoplicht waar we toen samen onze namen hebben geschreven! Moehiem ik hoop dat jij ook blij met mij bent want 1 ding is zeker ik hou echt van je! :Iluvu: DEZE DAG ZAL IK NOOIT VERGETEN!

Tombie
05-06-2003, 14:45
Origineel gepost door BennY_D PM elkaar :) REAGEER DAN OOK NIET! :kwaad: Ik hou van je fouadlief!

elFaraj
05-06-2003, 14:46

Tering, :D

BennY_D
05-06-2003, 14:47
Origineel gepost door Tombraider REAGEER DAN OOK NIET! :kwaad: Ik hou van je fouadlief! Je haat me he :D ena ke`n kollalkoem bec meej 3eeynoekoemshi hneya ;) :maf:

Tombie
05-06-2003, 14:59
Origineel gepost door BennY_D Je haat me he :D ena ke`n kollalkoem bec meej 3eeynoekoemshi hneya ;) :maf: La makenkarheksie a agtie! I love ya..

Tombie
05-06-2003, 15:00
Origineel gepost door elFaraj Tering, :D Kiefesch tering jij!? Wahjawedie wah tering tegen mij yak!! Ik kom je ff :zweep: :auw:

BennY_D
05-06-2003, 15:02
Origineel gepost door Tombraider La makenkarheksie a agtie! I love ya.. Aaahh love ya toooo, maar dat laat ik voor de rest wel over aan fouad :)

Tombie
05-06-2003, 15:07
Origineel gepost door BennY_D Aaahh love ya toooo, maar dat laat ik voor de rest wel over aan fouad :) Fouad verwent mij via pm en jij mag gewoon hierop verwennen oke!!

BennY_D
05-06-2003, 15:11
:hihi: is goed zouden we misschien wat meer info mogen over hoe fouad je precies verwent via pm :stout:

just_fouad
05-06-2003, 15:13
:lol: NEEEEEEEEEEEEEEEE WAT tussen de muren gebeurt gaat je niks aan maar ze vindt t heerlijk :stout:

Tombie
05-06-2003, 15:16
Origineel gepost door just_fouad :lol: NEEEEEEEEEEEEEEEE WAT tussen de muren gebeurt gaat je niks aan maar ze vindt t heerlijk :stout: Neee is haram wat een vrouw met haar man doet tussen die muurtjes!! Hoewa lhoebdjelie vooraltijd een eeuwig!

BennY_D
05-06-2003, 15:26
Origineel gepost door just_fouad :lol: NEEEEEEEEEEEEEEEE WAT tussen de muren gebeurt gaat je niks aan maar ze vindt t heerlijk :stout: I`m just curious :D pplleeaassee geef gewoon een hint :D