Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De jongens uit eindhoven zijn hetl lekkerst

Pagina's : [1] 2 3

LZN
05-06-2003, 14:41

De jongens die uit eindhoven komen zijn het lekkerst. Verder geen discussie mogelijk! :D.

Damaghrabi
05-06-2003, 14:44
Origineel gepost door thement De jongens die uit eindhoven komen zijn het lekkerst. Verder geen discussie mogelijk! :D heb je welles eentje geproefd ofso

karima001
05-06-2003, 14:44
hahahahahahhahaha

chillversum
05-06-2003, 14:47
't schijnt dat ze hun beenhaar scheren!!!

NoordAfrikaan
05-06-2003, 14:48

Origineel gepost door thement dat is voor jou een vraag voor mij een weet :p Ja dus,want je moet iets eerst proeven voor je kan zeggen of het lekker is of niet :D

Tombie
05-06-2003, 14:49
Origineel gepost door NoordAfrikaan Ja dus,want je moet iets eerst proeven voor je kan zeggen of het lekker is of niet :D Hij blijft leuk die noordafrikaan! :zwaai:

Damaghrabi
05-06-2003, 14:53
Origineel gepost door thement dat is voor jou een vraag voor mij een weet :p en hoe zit het met jou.. ben je ook zo lekker? want je naam is thement maw honny is sweet..... en onderaan zeg je ik ben de mooiste

Tijn
05-06-2003, 15:13
....deze koe is in de gekste geboren, dus je hebt waarschijnlijk gelijk :bril:

Mouny
05-06-2003, 15:18
Origineel gepost door thement De jongens die uit eindhoven komen zijn het lekkerst. Verder geen discussie mogelijk! :D Jongens of mannen uit Eindhoven zijn als virussen die je lijf niet meer uitkrijgt... heb alles geprobeerd van antibiotica tot sessies bij mijn prive therapeut wellou niets helpt...... Ik zou zeggen begin er niet aan want dan zit je de rest van je leven vast... met handen en voeten.... M3e selemma.... Moun

jazia
05-06-2003, 15:23
Origineel gepost door thement De jongens die uit eindhoven komen zijn het lekkerst. Verder geen discussie mogelijk! :D jij kan het weten

-Reda-
05-06-2003, 15:31
Origineel gepost door thement De jongens die uit eindhoven komen zijn het lekkerst. Verder geen discussie mogelijk! :D :eek:Ken jij alle jongens van Nederland/de wereld? Sing it y'all: Well if she takes two man in one night Then we know she's a hoe If she a clean up for the whole neighborhood Then we know she's a hoe If she a walk and a sell from hotel to hotel We know she's a hoe If she a one night stand to every man Man a nothing dat cow we don't know She's a hoe She's a hoe She's a hoe Can't hide again cause everybody know She's a hoe She's a hoe :hihi:

elFaraj
05-06-2003, 15:35
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO :eek:Ken jij alle jongens van Nederland/de wereld? Sing it y'all: Well if she takes two man in one night Then we know she's a hoe If she a clean up for the whole neighborhood Then we know she's a hoe If she a walk and a sell from hotel to hotel We know she's a hoe If she a one night stand to every man Man a nothing dat cow we don't know She's a hoe She's a hoe She's a hoe Can't hide again cause everybody know She's a hoe She's a hoe :hihi: Ta7 :hihi:..

Onslaught
05-06-2003, 15:37
Origineel gepost door thement De jongens die uit eindhoven komen zijn het lekkerst. Verder geen discussie mogelijk! :D ja joh wow echt waar :rolleyes: dammmmmmmmmmmm niet normaal maar en nu?

Tijn
05-06-2003, 15:42
...Ik vind dat alle topic starters hun stukkie moeten eindigen met "verder geen discussie mogelijk".........dat scheelt namelijk een hoop gezeik :D

-Reda-
05-06-2003, 15:45

Origineel gepost door Tijn ...Ik vind dat alle topic starters hun stukkie moeten eindigen met "verder geen discussie mogelijk".........dat scheelt namelijk een hoop gezeik :D dan kunnen ze dit forum net zo goed opdoeken

Pagina's : [1] 2 3