Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe voelt een eiersprong ?

Pagina's : [1] 2

marocgirl18
13-06-2006, 12:21

ik heb gehoord dat sommige mensen de eiersprong voelen dan ben ik benieuwd hoe dat voelt. en heb nog een een vraagje hoelang ben je vruchtbaar na je eiersprong kan iemand me helpen :goedzo:

Einherjer
13-06-2006, 12:22
ik heb gehoord dat sommige mensen de eiersprong voelen dan ben ik benieuwd hoe dat voelt. en heb nog een een vraagje hoelang ben je vruchtbaar na je eiersprong kan iemand me helpen :goedzo: Miss zo? :confused: http://home.kabelfoon.nl/~andmar/uitkomen%20van%20ei.jpg

Miss_Naks
13-06-2006, 12:23
jezus ...

samira_321
13-06-2006, 12:38
wist niet dat je dat kon voelen

corrie2
13-06-2006, 12:43

Dat kan voelen als wat kramp in de onderbuik. Je bent niet alleen voor je eisprong vruchtbaar, dit klinkt raar, maar ik leg het even uit. Zaadcellen kunnen theoretisch tot 7 dagen in de vrouw overleven, in de praktijk ligt dat meestal rond de 3 a 4 dagen, als je dus 4 dagen voor de eisprong gemeenschap hebt gehad met je echtgenoot dan kan je nogsteeds zwanger worden met die eisprong. En dan nog een dag of 2 daarna meen ik, dus neem een marge van 9 dagen rond de eisprong. Maar de eisprong kan je op een andere manier beter ontdekken en dat is je temperatuur, als je in een cyclus elke dag de temp opneemt zal je zien dat tijdens de eisprong die temp wat hoger is. Er zijn vele site's die dat meer dan keurig uitleggen.

corrie2
13-06-2006, 16:15
Eiersprong is paar dagen voor je menstruatie? Nee, bij een regelmatige cyclus van 28 dagen is de eisprong 14 dagen na de eerste dag van je menstruatie, dus zeg maar ergens in het midden ongeveer. Maar dat gaat vaak niet zo heel netjes, zit best wel een curve in vaak, het kan dus per cyclus verschillen, net zoals je cyclus wat kan verschillen.

fadoua_tanger
13-06-2006, 16:47
yep dat klopt maar ik voel mijn eiersprong heel erg het is niet een beetje kramp in mijn onderbuik elke stap die ik zet dan voel ik het is zo pijnelijk vind ik

corrie2
13-06-2006, 16:59
Dankje corrie! Dus als je zwanger wil worden zijn de dagen rond je eiersprong het meest geschikt. Ja dat klopt, maar wat het meeste geschikt is is gewoon een fijne tijd te hebben met je echtgenoot, dan komen er hormonen vrij die het allemaal wat makkelijker laten gaan, je lichaam werkt dan mee zwanger te worden. Het mooiste kind is een kind verwekt in liefde.

knap_woman
13-06-2006, 18:38
Miss zo? :confused: http://home.kabelfoon.nl/~andmar/uitkomen%20van%20ei.jpg :lol:

marocciababe
13-06-2006, 19:07
Ik voel de eiersprong , en soms is t juist heel handig , want dan weet je ook ong wanneer je vruchtbaar bent , :D

samira_magrib
13-06-2006, 21:40
Ik voel de eiersprong , en soms is t juist heel handig , want dan weet je ook ong wanneer je vruchtbaar bent , :D HUH wat voel je dan prescies gewoon pijn off...??

LadyMaryam
13-06-2006, 21:55
de eiersprong voel je als je rimpels verschenen en de bouwvakker niet meer fluiten. hahhahahaha

corrie2
13-06-2006, 22:04
de eiersprong voel je als je rimpels verschenen en de bouwvakker niet meer fluiten. hahhahahaha Dat is de menopauze, bij de eisprong worden de mannen juist veel meer entho omdat je meer feromonen afgeeft ;)

nora_tab
23-06-2006, 18:27
Dat kan voelen als wat kramp in de onderbuik. Je bent niet alleen voor je eisprong vruchtbaar, dit klinkt raar, maar ik leg het even uit. Zaadcellen kunnen theoretisch tot 7 dagen in de vrouw overleven, in de praktijk ligt dat meestal rond de 3 a 4 dagen, als je dus 4 dagen voor de eisprong gemeenschap hebt gehad met je echtgenoot dan kan je nogsteeds zwanger worden met die eisprong. En dan nog een dag of 2 daarna meen ik, dus neem een marge van 9 dagen rond de eisprong. Maar de eisprong kan je op een andere manier beter ontdekken en dat is je temperatuur, als je in een cyclus elke dag de temp opneemt zal je zien dat tijdens de eisprong die temp wat hoger is. Er zijn vele site's die dat meer dan keurig uitleggen. jeps...:goedzo: Het voelt als een vervelende kramp in mn onderbuik..maar bij mij alleen als ik niet meer aan de pil ben.:hadj:

Tourya
13-07-2006, 10:10

Ik voel de eisprong ook, het is elke maand aan 1 zijde, de ene maand de linkerkant en de andere maand aan de rechterkant, omdat je elke maand een eitje loskomt aan 1 zijde van je eierstokken. ik kan dan niet liggen, staan, zitten of lopen. het doet dan zo'n pijn, soms duurt het een hele dag en soms een paar uurtjes, het is wel snel voorbij. het lijkt alsof iemand je in je zij steekt............. de menstruatie is bij mij heeeeeeeel flink, ik bespaar jullie de details, maar het was een keertje voorgekomen dat ik door mijn menstruatiepijn per ambulance naar het ziekenhuis werd gebracht omdat ik bewusteloos viel van de pijn.

Pagina's : [1] 2