Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meiden dit is gewoon fanastisch

Liefe_Roosje
13-06-2006, 10:01

Dames ben 2 dagen gaan zonnen op tt srand en heb zand over heen gedaan en wallah al me uitslag op me rug hals armen zijn helemaal uitgedroogd dus weggies alleen een paar litekens maar dat gaat inshalah weg denk ik door een goed litekencreme..... Dus meiden wie had ook zo een probleem en dat nu elhamdoelah opgelost is door de zon :)

SaLaaMPJe
13-06-2006, 10:07
Wat bedoel je? psorijasses (haha kweet niet hoe je het schrijft) maar als je dat hebt dan helpt de zon en zee! Wat je zou moeten doen is die plekken scrubben met strandzand en spoelen met zeewater! Het helpt echt, want mijn zus en een vriendin van me hebben het ook! Ik neem aan dat je hier naar het strand bent geweest! Moet je nagaan wat het zand van een natuurlijke strand met je doet in marokko :knipoog:

Liefe_Roosje
13-06-2006, 10:11
Ik had helemaal niets gebruikt heb een beetje zitten rollen in het strand van hierro dus in tt zand en toen een uurtje gezond ofzo en daarna heb ik tt uitgewassen in tt zee en het heeft zekr resultaat gegegevn maar ik ben bang dat het terugkomt hahahaah maar waar kan ik het halen wat je net opnoemde lieverd

SaLaaMPJe
13-06-2006, 10:23
Ik had helemaal niets gebruikt heb een beetje zitten rollen in het strand van hierro dus in tt zand en toen een uurtje gezond ofzo en daarna heb ik tt uitgewassen in tt zee en het heeft zekr resultaat gegegevn maar ik ben bang dat het terugkomt hahahaah maar waar kan ik het halen wat je net opnoemde lieverd Waar kan je wat halen? Psorijasses is de naam van die huidziekte! Wat er het beste tegen helpt is scrubben met strandzand en afspoelen met zeewater! Het komt wel terug swinters, dus daarom raad ik het je aan dit zo vaak mogelijk te doen nu het nog kan! Als je naar marokko gaat zou ik echt een paar keer speciaal naar het strand gaan voor je plekken! Het helpt echt! Mijn zus vulde altijd flessen met zeewater en zand zodat ze het thuis (in marokko) ook kon doen!

Liefe_Roosje
13-06-2006, 10:29

wallah want in marokko ga ik zelden naar marokko wallah en dan nam ze dat altijd mee om het th te doen gaat ze er dan mee zonnen th tuin of terras of echt tijdens het douchen

SaLaaMPJe
13-06-2006, 10:32
Ja, want dat is echt goed!

Ronaida
13-06-2006, 10:39
ok wallah heel erg bedankt ga het zeker doen dus gewoon tijdens het zonnen maar dan op tt terras hahaha is goed schat

SaLaaMPJe
13-06-2006, 10:43
Toppie!