Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik ben het echt helemaal spuugzat Berberse Zijn Pas Echte Mannen gatver zeg!!! Bah

Pagina's : [1] 2 3

Zin_Rabat
05-06-2003, 13:37

altijd die domme redenaties van sommige, berberse zijn echte mannen omdat ze jaloers zijn geef mijn Dan Maar Een ARABIER die jaloers is Maar Niet Ziekelijk en Waar ik in vrede mee kan leven nou meid ik hoop 1 iets voor je dat je een rasechte berber tegen komt waardoor je na 1 jaar in een blijfvan mijn lijf huisbelandt en dan moet je nog maar eens goed over na denken over wat voor dommge dingen je allemaal hebt lopen zeggen over al heb je goede en slechte mensen zowel ARABIEREN ALS BERBERSE Okeee!!!!! EN Het moet maar eens AFGELOPEN ZIJN MET DAT KINDERACHTIGE GEDOE :kwaad: :kwaad: :kwaad:

elFaraj
05-06-2003, 13:39
Ewa zo zijn mensen, niet te veel over stressen en laat ze op hun eigen woorden vallen.. :)

Tombie
05-06-2003, 13:39
De Zucht Van Een Mooi Meisje,Wordt Verder Gehoord Dan Het Gebrul Van Een Leeuw

Damaghrabi
05-06-2003, 13:51
Arabieren kussen hun vrouwen op de wang.. maakt niet uit of ze getrouwd is of niet of haar echtgenoot derbij is of niet...ik heb het gezien en kan het bijna niet gelove waarom doen jullie dat nou he?

elFaraj
05-06-2003, 13:53

Origineel gepost door D********* Arabieren kussen hun vrouwen op de wang.. maakt niet uit of ze getrouwd is of niet of haar echtgenoot derbij is of niet...ik heb het gezien en kan het bijna niet gelove waarom doen jullie dat nou he? Maar Mgharba geven ook handen aan vrouwen waar wij geen hand mogen geven is 7araam weet je wel beide fout :)..

Zin_Rabat
05-06-2003, 13:54
Origineel gepost door D********* Arabieren kussen hun vrouwen op de wang.. maakt niet uit of ze getrouwd is of niet of haar echtgenoot derbij is of niet...ik heb het gezien en kan het bijna niet gelove waarom doen jullie dat nou he? berberse mannen gaan naarde hoeren en vertellen na afloop aan hun vrouw wie ze hebben gepakt wallah hier maak ik geen grapje over het is mij verteld door een berberse meisje WAAROM DOEN JULLIE DAT????? :rolleyes:

Zin_Rabat
05-06-2003, 13:55
Origineel gepost door elFaraj Maar Mgharba geven ook handen aan vrouwen waar wij geen hand mogen geven is 7araam weet je wel beide fout :).. maar goeja hij bedoelt kussen met familie leden ik heb nooit gekust met zomaar een onbekende man het is altijd familie ooms opa weetje wel....... FAMILIE!!!!

Damaghrabi
05-06-2003, 13:58
Origineel gepost door Zin_Rabat berberse mannen gaan naarde hoeren en vertellen na afloop aan hun vrouw wie ze hebben gepakt wallah hier maak ik geen grapje over het is mij verteld door een berberse meisje WAAROM DOEN JULLIE DAT????? :rolleyes: neenee ik ben echt serieus.. ik zag het niet een keertje maar ik zie het voortudurend dat als arabieren lekaar ontmoeten en daar een vrouw aanwezig is dat ze haar kussen op haar mooie wangen net als bij kaaskoppen...

elFaraj
05-06-2003, 13:58
Origineel gepost door Zin_Rabat maar goeja hij bedoelt kussen met familie leden ik heb nooit gekust met zomaar een onbekende man het is altijd familie ooms opa weetje wel....... FAMILIE!!!! Ana 3arif.. maar wil alleen laten weten dat hij naar sommige wijst terwijl hij zichzelf vergeet..

appelsap
05-06-2003, 13:59
Origineel gepost door Zin_Rabat altijd die domme redenaties van sommige, berberse zijn echte mannen omdat ze jaloers zijn geef mijn Dan Maar Een ARABIER die jaloers is Maar Niet Ziekelijk en Waar ik in vrede mee kan leven nou meid ik hoop 1 iets voor je dat je een rasechte berber tegen komt waardoor je na 1 jaar in een blijfvan mijn lijf huisbelandt en dan moet je nog maar eens goed over na denken over wat voor dommge dingen je allemaal hebt lopen zeggen over al heb je goede en slechte mensen zowel ARABIEREN ALS BERBERSE Okeee!!!!! EN Het moet maar eens AFGELOPEN ZIJN MET DAT KINDERACHTIGE GEDOE :kwaad: :kwaad: :kwaad: ppfff sorry maar jij bent echt dom..ga me woorden niet eens hier aan vuil maken taazz :kwaad: en ik ben een berber and i am proud of it so **** you stupid :kwaad:

Damaghrabi
05-06-2003, 14:00
Origineel gepost door Zin_Rabat maar goeja hij bedoelt kussen met familie leden ik heb nooit gekust met zomaar een onbekende man het is altijd familie ooms opa weetje wel....... FAMILIE!!!! maar waarom dan.. het is duidelijk dat het verboden is in de islam... waarom doe jij dat dan?

elFaraj
05-06-2003, 14:01
Origineel gepost door D********* maar waarom dan.. het is duidelijk dat het verboden is in de islam... waarom doe jij dat dan? Ook hand geven aan niet ma7rams dus waarom doen alle Mgharba dat ook al is het verboden in de Islam ? vertel mij dit :)

Zin_Rabat
05-06-2003, 14:03
Origineel gepost door D********* maar waarom dan.. het is duidelijk dat het verboden is in de islam... waarom doe jij dat dan? is het haraam om mijn oom en opa te kussen ben je op je achterhoofd gevallen ik weet niet of je het weet maar het zijn mijn mahrems :confused: echt onwetende mensen

Zin_Rabat
05-06-2003, 14:05
Origineel gepost door appelsap ppfff sorry maar jij bent echt dom..ga me woorden niet eens hier aan vuil maken taazz :kwaad: en ik ben een berber and i am proud of it so **** you stupid :kwaad: sbah el geer goeden morgen heeellllloooo dit is eenr eactie op al die andere domme topic dat arabische mannen geen echte mannen zijn ooww nee dat vind je wel leuk he en IK BEN EEN ARABIER EN I'AM PROUD OF IT !!!!!!!! EN **** You Tooo Onwetende Zieligerd

semir
05-06-2003, 14:06

hier is een arabier voor jou zin a rabat?????????? maar ik ben heel kinderachtig;)

Pagina's : [1] 2 3