Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Al Qaïda noemt naam van 'twintigste kaper'

Pagina's : [1] 2

an3sdej
13-06-2006, 09:26

Al Qaïda noemt naam van 'twintigste kaper' DUBAI - Een Saudische militant die in 2004 is gedood had als twintigste vliegtuigkaper moeten meedoen aan de aanslagen van 11 september 2001. Dat heeft de terreurorganisatie Al Qaïda dinsdag via internet laten weten. „Turki bin Fheid al-Muteiri (Fawaz al-Nashmi) moge God hem aanvaarden als martelaar, was door sjeik Osama bin Laden uitgekozen om als nummer twintig het martelaarschap te zoeken tijdens de aanvallen van 11 september 2001”, aldus de verklaring. Volgens de Amerikaanse overheid had Zacarias Moussaoui de twintigste kaper moeten zijn. Begin mei werd hij door een Amerikaanse rechtbank veroordeeld tot levenslang wegens zijn vermeende rol bij de aanslagen van 2001. De overige negentien vliegtuigkapers kwamen hierbij om het leven. Vorige maand zei Bin Laden in een audioboodschap al dat Moussaoui niets te maken had met de aanslagen. http://www.telegraaf.nl/buitenland/44547421/Al_Qa_iuml;da_noemt_naam_van__twintigste_kaper_.ht ml

an3sdej
13-06-2006, 09:27
Alle complottheorieën kunnen overboord. Blijft staan dat 9/11 wel een heel goed excuus werd voor Bush om de 'war on terror' te beginnen als aanloop naar Irak.

mozlan
13-06-2006, 09:30
Al die niet-officiele documentaires wijzen erop dat de 911 aanslagen gepleegd zijn door de regering zelf. Onomstotelijk bewezen. Wat een corruptie, zowel alqaida als bush.

an3sdej
13-06-2006, 09:32
Al die niet-officiele documentaires wijzen erop dat de 911 aanslagen gepleegd zijn door de regering zelf. Onomstotelijk bewezen. Wat een corruptie, zowel alqaida als bush. ONOMSTOTELIJK? Nee hoor. Als OBL zelf al aangeeft dat hij de opdracht heeft gegeven, dan wil ik hem graag geloven die schoft.

mozlan
13-06-2006, 09:46

Ach ja, sommige mensen blijven liever waar ze zijn. Kijk zelf maar http://video.google.com/videoplay?docid=7763546943852727250

mozlan
13-06-2006, 09:54
Een complot ja zeker! Het waren de greys, die hun interplanetaire veroveringstocht voortzetten op aarde door gebruik te maken van het grote plan, om islamieten op te zetten tegen de rest van de wereld.!!!! :hihi: :D :likje: Pas op ze zijn onder ons!!:wow: Man, kijk toch eens naar die gat in de Pentagon. 1 ronde gat en verder niks. Waar zijn de 2 ton zware motoren gebleven? waar is de schade die ze hebben gemaakt? Dus dit was zeker geen vliegtuig geweest. Bekijk de documentaire, en je ziet vanzelf. En wat zeg je over de wtc torens zelf, die met een vrije val ineenstortten? In Spanje brandde een 80 verdiepingsgebouw meer dan 24 uur, en die bleef nog overeind. Bekijk de documentaire en open je ogen als je dat zou willen.

Elberfeld
13-06-2006, 10:08
Man, kijk toch eens naar die gat in de Pentagon. 1 ronde gat en verder niks. Waar zijn de 2 ton zware motoren gebleven? waar is de schade die ze hebben gemaakt? Dus dit was zeker geen vliegtuig geweest. Bekijk de documentaire, en je ziet vanzelf. En wat zeg je over de wtc torens zelf, die met een vrije val ineenstortten? In Spanje brandde een 80 verdiepingsgebouw meer dan 24 uur, en die bleef nog overeind. Bekijk de documentaire en open je ogen als je dat zou willen. Was dan in dat gebouw in Spanje ook een Boeing naar binnen gevlogen?

mozlan
13-06-2006, 10:10
Was dan in dat gebouw in Spanje ook een Boeing naar binnen gevlogen? Dat is niet de aanname die is gemaakt. De boeing zelf is niet in staat om een dergelijk gebouw te doen storten, maar het vuur wat dan zou ontstaan zou de metale structuur hebben verzwakt. De aanname is dus dat het gebouw gestort is doordat het vuur het metaal heeft doen smelten. En inderdaad, in 1 van de gebouwen was een vliegtuig binnengevlogen, en bleef nog overeind.

MennovdMeer
13-06-2006, 14:49
ONOMSTOTELIJK? Nee hoor. Als OBL zelf al aangeeft dat hij de opdracht heeft gegeven, dan wil ik hem graag geloven die schoft. Schoft? Was het niet Amerika die met de naam Massoui (?) naar voren kwam, het lijkt me sterk dat Al-Qaîda de naam niet wist!! Indien dit verhaal klopt, plaats ik vraagtekens bij de namen die Amerika aan die andere 19 gegeven heeft..:banana: :cool: .

abdelkader
13-06-2006, 14:51
Ik was de nummer 20. Heb mijn vliegtuig gemist.:boos: En toen heb ik deze nick gemaakt.:banana: :haha:

abdel_malik
13-06-2006, 21:04
Hoe kom je daar toch bij? Wat een onzin. De ravage was ENORM! in insecten begrippen wel ja, maar wij denken in menselijk formaat.

Focus1
13-06-2006, 21:56
Man, kijk toch eens naar die gat in de Pentagon. 1 ronde gat en verder niks. Waar zijn de 2 ton zware motoren gebleven? waar is de schade die ze hebben gemaakt? Dus dit was zeker geen vliegtuig geweest. Bekijk de documentaire, en je ziet vanzelf. En wat zeg je over de wtc torens zelf, die met een vrije val ineenstortten? In Spanje brandde een 80 verdiepingsgebouw meer dan 24 uur, en die bleef nog overeind. Bekijk de documentaire en open je ogen als je dat zou willen. Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet denken. Hier een lijstje met verslagen van getuigen van de aanslag op het Pentagon. http://eric.bart.free.fr/iwpb/witness.html

Focus1
13-06-2006, 22:04
Er zijn ONTZETTEND veel getuigen. Er zijn stukken van het vliegtuig gevonden. En ik weet niet hoeveel bewijzen dat het een vliegtuig was. Er valt niets te twijvelen?? Apen als mozlan geloven in elkaar geknutselde anti bush docu's waar alle details en bewijs simpelweg wordt achtergehouden. En dan zeggen tegen mensen die niet in die conspiracy idioterie geloven dat ze voor de gek woorden gehouden door de propaganda... Tsja...je bent simpel of simpel. Op de site die ik net aangaf zie je ook de lantaarnpalen die door het vliegtuig verwoest zijn. Foto's zijn vlak na de aanslag gemaakt. Alleen de lantaarnpalen die in de route van het vliegtuig stonden zijn verwoest. Ik ga die site eens op mijn gemak lezen. Ik heb het tot nu toe vluchtig gedaan. Er staat ook een verklaring op waarom niets van het vliegtuig terug is gevonden.

Focus1
13-06-2006, 22:14
Er zijn zeker wel stukken vliegtuig terug gevonden (ook op publieke foto's te zien trouwens). Maar idd 95% van het vliegtuig is door de enorme klap, het zware gebouw (gewapend beton) en de enorge hoeveelheid brandstof verdwenen. Hier is trouwens niets raars aan. Oude tests met vliegtuig crashes tonen hetzelfde resultaat aan. Discovery heeft trouwens een mooie docu erover waarin met computer simulaties en getuigen intervieuws precies wordt nagebootst hoe het gegaan moet zijn. Ja, die heb ik gezien.

impreza
13-06-2006, 23:52

whaha die pentagon was 1 grote kk grap, srry maar ik heb geen bewijs dat daar werkelijk een vliegtuig in is geboord, en ik geloof die theorien niet die bush ons uitleverd via de cnn, dit is allemaal een spelletje van die bush om een reden te hebben een oorlog te beginnen in het midden-oosten, wacht maar later zijn al die olievelden in het bezit van die jooden.

Pagina's : [1] 2