Bekijk originele versie : Glenn Mills
miss_rampenplan
13-06-2006, 01:39
GLENN MILLS
Hebben jullie daar wel eens van gehoord? en wat vinden jullie ervan? mijn broertje zit in die instelling en hij ziet er ook niet uit sinds hij daar zit, ik verwacht nou echt niet dat ze goed voor hem zorgen maar het feit dat je kan zien dat hij heeft gevochten en littekens heeft overal dat baart mij zorgen. Vandaag kreeg ik een telefoontje van mijn vader die tegen mij zei dat ik niet moest schrikken maar dat het slecht ging met mijn broertje want hij had gevochten met de leidinggevende en dat hij waarschijnlijk letsel had opgelopen, mijn vader gaat dus morgen daar naartoe en doet een aanklacht tegen hun wegens mishandeling.
maar wat ik dus bedoel is wat wij al een hele lange tijd vermoeden is waar, we hebben daar gesprekken over gehad met zijn coach en die ging ons zogenaamd geruststellen toen we het mijn broertje vroegen zei hij nee het is niet waar. en nu weet ik waarom mijn broertje is nu gek geworden , hij wil zin examen niet doen en is het zat toen hij mij zei dat ie het zat was werd ik bang ik ken mijn broertje en ik weet dat als hij iets zegt dat ie het meent , toen ik in zijn ogen keek zag ik woede en wanhoop en nog net geen tranen maar je kon ze wel in zn ogen zien. hij geeft het op. maar hij mag niet denken dat iedereen hem laat stikken want wij zullen nog altijd op hem wachten en voor hem vechten.
Ik wil dus heel graag met mensen in contact komen die een famillielid hebben die op de glenn mills zit of hebben gezeten want dan kunnen we kijken of we daar misschien wat aan kunnen doen. dus als je iets weet stuur me dan een pmtje.
alvast bedankt
Toffifee
13-06-2006, 09:00
Ja ik heb er van gehoord,niet dat ik daar famailielid heb zitten maar wij hebben er af en toe werkcontacten wacht ik PM je even;)
caftani27
13-06-2006, 11:33
ja hoor mijn broertje heeft daar bijna 2 jaar gezeten en is er nu uit het is in het begin erg moeilijk maar geloof me je bent blij als hij daar zit hij was toen 20 kilo aangekomen sporte ook veel ging naar school haalde zelfs zijn diploma maar als ze een ding fout doen ben je weer terug bij af en als je dan bulls bent geinstaleerd en je doet iets fout ga je weer terug naar het begin wat inhoud dat je zelfs simpele dingen moet gaan verdienen b.v het zitten op de bank als je dat nog niet verdient zit je op de grond en ze gaan ook emotie momenten krijgen en dat is erg prettig voor ze ze uiten dan gevoelens die ze normaal niet zullen uiten ivm stoer doen .geloof me mijn broertje is er nu bijna een jaar uit maar eerlijk gezegt had ik hem daar nog een paar jaar gehouden want sommige dingen leren ze nooit af veel sterkte en als je meer wilt weten mail me dan liefs.
powerfull
13-06-2006, 11:40
wat is glenn milss en waar zit dat
wanneer kom je daar te zitten en om welke reden
ik ben er heel nieuwsgierig na en hebben ze een site??
lovelygekkie
13-06-2006, 11:51
mag ik ook weten wat voor instelling dit is. Misschien iets voor mijn broertje (is geen geintje het is een hele moeilijke jongen)
caftani27
13-06-2006, 11:55
je komt er niet zo maar hoor dat je je gaat inschrijven dat beslist meestal een buro jeugdzorg in comi met b.v een rechter het zit in wezup in de buurt van zwolle
powerfull
13-06-2006, 12:03
je komt er niet zo maar hoor dat je je gaat inschrijven dat beslist meestal een buro jeugdzorg in comi met b.v een rechter het zit in wezup in de buurt van zwolle
hoe is de routine.
moet de jongen/meisje wat gedaan hebben of of of
hoe is bv bij jou gegaan??
miss_rampenplan
13-06-2006, 12:27
de jongen moet iets gedaan hebben waardoor hij moet vast zitten maar in plaats van een gevangenis is dit zeg maar een internaat maar dan zoals in amerika , de jongens krijgen feedback dus als ze zomaar lachen dan krijgen ze feedback of als ze naar elkaar praten je mag daar geen vrienden maken en je moet in een groep je hele verhaal vertellen over je famillie en alles wat je dwars zit zolang je dat niet doet schreeuwen ze dingen naar je en dat is dus feedback en het is geen pretje voor de jongens dit gaat via de rechter of via jeugdzorg . er is eerder een onderzoek gedaan naar de glenn mills school omdat veel mensen de vermoeden hadden dat de jongens daar geslagen werden ik vermoed dat nog . een keer waren we daar op bezoek en we mogen mn broertje nooit alleen spreken er is altijd iemand bij die toezicht houd op alles wat je zegt en doet zegt ie iets verkeerds bv hij praat over zn verleden of vrienden dan word ie meegenomen , hij werd gewoon voor onze neus meegenomen omdat we het per ongeluk over zn verjaardag hadden de jaar daarvoor kijk dat vind ik gewoon niet normaal en we vroegen de jongen die erbij was een paar dingen en die jongen had zich versproken . we vroegen wat er gebeurde als je iets verkeerds doet en je praat terug en die jongen zei per ongeluk ja dan word je arm omgedraaid en je word tegen de grond geslagen hij schrok zich wild en wij ook en toen zei hij dat ie zich had vergist met weet ik het allemaal mohiem ik vind het daar niet prettig voor de jongens ze moeten meer vrijheid krijgen gewoon kunnen douchen en kunnen bidden en de belangrijkste kunnen praten met elkaar maar zelfs dat mag niet zonder toestemming en of je een goede status hebt positief of negatief
Toffifee
13-06-2006, 14:51
mag ik ook weten wat voor instelling dit is. Misschien iets voor mijn broertje (is geen geintje het is een hele moeilijke jongen)
Je komt alleen in een juststiele inrichting met een vonnis van de rechter, De kinderrechter doet uitspraak en de jongere word in zo een inrichting geplaats. Bureau jeugdzorg/jeugdreclassering speelt ook vaak een rol hierin, vaak word er begeleiding door hun gegeven.
meiden waarom een advocaat.. mijn bro heeft daar ook bijna 2 jaar gezetten en hij is nu weer thuis.. en het was zeker moeilijk zoals eerder gezegt door een meid.. maar achteraf zullen jij en ook je ouders blij zijn dat ze die stap hebben genomen inchallah zal hij er goed en wel uit komen en weer op het goed pad terecht komen.. alleem bij me broer heeft het niet gewerkt en is nu weer de oude maar bij veel werkt het goed.. en ze zorgen daar zeker goed voor ze.. het is wel hele erg hard werken voor de jongens daar.. ze moeten echt alles verdiennen willen ze iets doen.. ze mnoeten hun standpunten hebben ze leren daar echt veel.. ze kunnen daar serieus studeren werken aan humn toekmst meid maak je nergens druk om allaes komt goed inchallah.. wil je der over praten dan kun je me altijd pmen want ik weet daar heel van van af.. ik heb het nu gewoon kort samengevat.. maar maak je niet druk..
Dikke boesa,
ouafaa
snottebel
20-06-2006, 12:18
GLENN MILLS
Hebben jullie daar wel eens van gehoord? en wat vinden jullie ervan? mijn broertje zit in die instelling en hij ziet er ook niet uit sinds hij daar zit, ik verwacht nou echt niet dat ze goed voor hem zorgen maar het feit dat je kan zien dat hij heeft gevochten en littekens heeft overal dat baart mij zorgen. Vandaag kreeg ik een telefoontje van mijn vader die tegen mij zei dat ik niet moest schrikken maar dat het slecht ging met mijn broertje want hij had gevochten met de leidinggevende en dat hij waarschijnlijk letsel had opgelopen, mijn vader gaat dus morgen daar naartoe en doet een aanklacht tegen hun wegens mishandeling.
maar wat ik dus bedoel is wat wij al een hele lange tijd vermoeden is waar, we hebben daar gesprekken over gehad met zijn coach en die ging ons zogenaamd geruststellen toen we het mijn broertje vroegen zei hij nee het is niet waar. en nu weet ik waarom mijn broertje is nu gek geworden , hij wil zin examen niet doen en is het zat toen hij mij zei dat ie het zat was werd ik bang ik ken mijn broertje en ik weet dat als hij iets zegt dat ie het meent , toen ik in zijn ogen keek zag ik woede en wanhoop en nog net geen tranen maar je kon ze wel in zn ogen zien. hij geeft het op. maar hij mag niet denken dat iedereen hem laat stikken want wij zullen nog altijd op hem wachten en voor hem vechten.
Ik wil dus heel graag met mensen in contact komen die een famillielid hebben die op de glenn mills zit of hebben gezeten want dan kunnen we kijken of we daar misschien wat aan kunnen doen. dus als je iets weet stuur me dan een pmtje.
alvast bedankt
Ik ken mensen die op de glen mills hebben gezeten en dit is alleen maar beter voor hun.. Mijn vriendin is tandarts en behandelt de jongens die daar zitten.. die jongens krijgen een tweede kans.. en in het begin zullen ze zich heeeeeeel erg moeten aanpassen ... maar op een gegeven moment worden ze eindelijk wat 'normaler' .. dat is nou het probleem met sommige jongens..
Ze zijn erg hard.. en alles op hun manier hun eigen zin.. en geen oog voor anderen.. ik zeg dan ook heel eerlijk Glen Mills is ook HARD.. je begint daar met niets.. je zit op de grond op blote voeten.. en stoel.. een paar slippers moet je VERDIENEN.. door je gedrag... het is een harde instelling .. maar kheb wel meegemaakt dat degenen die eruit komen er stukken socialer uitkomen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.