Bekijk originele versie : WaT mOet Ik nU wEer DoeN mEt
:confused: Ik weet nu al helemaal niet wat ik moet doen het lijkt wel of mijn (ex) hartsvriendin iedereen opsteukt om met mij ruzie te hebben wat moet ik nu doen??????????? Misschien heeft ze nu ook wel al mijn geheimen door vertelt aan iedereen wie kan mij toch helpen???????
:( :( :( :confused: :confused:.
ISMAHAN22
05-06-2003, 14:07
pak haar en sla haar helemaal de tyfes........tot geen tong meer heeft om te praten.en vooral als ze jou geheimen loopt te vertellen..!!!! ongeacht hoe erg de ruzie is .. als ze eem echte vrouw verteld ze je geheimen niet..dus waar was al die vriendschap voor geweest.!!! tfoe dat is het nou van ons marokkanen als ze ruzie hebben met elkaar dan lijkt het alsof de oplossing alleen elkaar verraden is...!!! ik wallah ik zou haar echt helemaal bont en blauw slaan...!!!!! nou meisje succes
bel haar op en vraag waarom ze je dit aan doet ik denk dat ze jaloers op jou is succes
voor zulke mensen moet je niet eens moeite doen gewoon een dikke jompo geven, je echte vrienden zouden zulke dingen niet doen, en geloven die shit wat zij verteld niet
BeautifulLady
05-06-2003, 15:52
Nooit meer je geheimen aan iemand vertellen...
Farida_zina
05-06-2003, 17:44
Nou beutifal lady...dat nou ook weer niet!!! Ik bedoel...ik vertel mijn geheimen aan degene die ik echt vertrouw...
Nadiaavecclasse
07-06-2003, 16:10
laat haar maar ik weet dat het moeilijk is en je je echt rot voelt maar zulke mensen zijn je aandacht niet waard en ga vooral niet over har praten zoals zijn over jou praat want door te roddelen handig je al je hasanats over aan de persoon over wie jij roddelt ( insjaAllah) niet erg slim dus, en als zij over jou wilt praten moet ze dat vooral doen Allah swt rekend insjaAllah met mensen af wij zijn daar niet mee belast laat haar dus maar praten wat ze wilt ze heeft er alleen haar zelf mee...........sterkte sister!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.