Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrouwen Moeten Pij En Als De Man Het Zegt

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
05-06-2003, 13:13

Vrouwen Moeten PIJ EN Als De Man Het Zegt (Bericht #) DE VROUW MOET PIJP EN ALS DE MAN HET ZEGT. EN WAT BETREFT VOOR DE GENE DIE DENKEN DAT PIJP EN HARAM IS MAAR DAT IS NIET ZO DUS DE VROUW MOET HET DOEN VIND IK. ZE MOET TENSLOTTE NAAR HAAAR MAN LUISTEREN :p :p :p.

tonk
05-06-2003, 13:15
De man moet zijn boeltje pakken als ie zo begint. :D

La_Reya
05-06-2003, 13:19
volgens mij kom je aand8 te kort dat je met zo`n onderwerp aankomt zetten

lala_fatima
05-06-2003, 13:33
het o raal bevredigen van de man door de vrouw, en vice versa, is beter te vermijden. Het is toegestaan voor een moslimman zijn vrouw te benaderen in haar geslachtsdeel vanuit iedere richting hij wenst. Hierover zei Allah in de volgende aya: “Jullie vrouwen zijn zoals een akker voor jullie; dus benader jullie akker wanneer of hoe jullie wensen.” (Soerat Al-Baqarah: 223). Sheikh Al-Albaanie vermeldt in zijn boek "de ettiquette van het huwelijk": Op gezag van Djaabir (moge Allah tevreden met hem zijn) die zei: “De joden zeiden dat als een man in het geslachtsdeel van de vrouw binnengingen maar dan van achter, hun kind scheel zou worden! Toen openbaarde Allah de aya: “Jullie vrouwen zijn zoals een akker voor jullie; dus benader jullie akker wanneer of hoe jullie wensen.” De profeet (Allah’s vrede en zegen zij met hem) zei: “Van voren of van achter, zolang het in het geslachtsdeel is.” (Boekharie en Moeslim). Er is duidelijk te lezen dat de profeet (Allah’s vrede en zegen zij met hem) een beperking had geleged op gemeenschap met de vrouw, een persoon mag genieten van zijn vrouw en wederzijds zoals hij/ zij wenst, maar wanneer het komt tot de geslachtsdelen dient een moslim binnen de beperking te blijven en dus geen o raal of a naal seks te gebruiken. Ook iets wat bekend is is het onreinheid van de geslachtsdelen en hetgeen wat eruit komt. Hoe kan een persoon iets onreins in zijn mond stoppen? Aboe Hoerayra (moge Allah tevreden met hem zijn) heeft gezegd: De boodschapper van allah (Allah's vrede en zegen zij met hem): "Allah. de Almachtige, is goed en accepteert alleen het goede. Allah heeft de gelovigen datgene opgedragen wat Hij de boodschappers opgedragen heeft. En de Almachtige heeft gezegd:" O, boodschappers! Eet goede dingen en verricht goede werken." En Allah, de Almachtige heeft gezegd:" O jullie gelovigen! Eet de goede dingen, waarvan Wij jullie voorzien hebben."....." Moesliem.

Ghatar_tangawia
05-06-2003, 13:33

Origineel gepost door BUIKDANSERES Als het over sex gaat... Dan weten de boys pas wat de Islam is hahahaha Die is goed.... Liefs RealBuikdanseresje ja man..en als je het over andere onderwerpen uit de islam hebt.. Bijvoorbeeld maagd blijven...dat dat ook voor een jongen geldt!! DAN WORDT HET WEL OPVALLEND STIL..... :D

TwinkleEye_19
05-06-2003, 13:34
Origineel gepost door elmaghreb ZO LUISTER MAAR EENS NAAR MO_MARMITA DIE WEET WAT DE ISLAM PAS IS JE MOET HET DOEN HOE HET KEERT OF WEERT MAAR JE MOET HET WANT DE VROUW MAG HAAR MAN NIET TELEURSTELLEN OF NIET MO_MARMITA En de man mag de vrouw ook niet teleurstellen :stout: :ego:

TwinkleEye_19
05-06-2003, 13:40
Origineel gepost door Mo_Marmita datheb ik net gezegd! :wijs: :D Wat als je een vrouw hebt die daar absoluut niet tegen kan... Genoeg vrouwen die al bij de gedachte misselijk worden.... Of maanden duurt voordat ze er misschien overheen komt enzo... Tja...Then you have a problem i think :giechel: :giechel:

lala_fatima
05-06-2003, 13:44
Origineel gepost door Mo_Marmita en hoe bedoelt onze lieve lala fatima iets onreins in de mond stoppen?? wist je dat de vagina van een vrouw de minste bacterien bezit dan de rest van haar lichaam?? alles is perfect aan de mens fatima, zelfs dat het vaginaslijm zodanig zuur is dat bacterien daar niet kunnen leven, en zodat het voor de mens niet gevaarlijk zal zijn als een man daar buurt komt! :wijs: o mijn god he, ik word helemaal misselijk van je :maf2:

TwinkleEye_19
05-06-2003, 13:44
Origineel gepost door Mo_Marmita wallahillah allemaal seb3ien op deze site eh sahbi wuuhahahahahahahahah, Hey w8 even... Nu moeten jullie mij even updaten a kleintjes :D Wat betekent seb3ien (17) :confused:

loverwoman
05-06-2003, 13:46
el magrib ik wil graag dalil (bewijs) zien. want volgens mij zit je uit je nek te lullen en mensen zoals jij verpesten het voor de moslimgemeenschap kom eerst met bewijs en ga dan dingen zitten zeggen van een vrouw moet dit en een vrouw moet dat jij stelt je eigen regels op.

semir
05-06-2003, 13:56
oke deze is niet origineel maar toch????????het mondje dat jou gaat ****** zal ook het mondje zijn die jou kinderen zal kussen voor dat ze gaan slapen????????????? ik weet ik denk teveel door, maar het is gewoon een nare gedachten :zwaai:

TwinkleEye_19
05-06-2003, 13:58
Origineel gepost door Mo_Marmita :hihi: seb3ien betekent zeventig, en daarmee bedoelen el maghreb en ik dat jullie geen 100% zijn, maar 70%, maar jij niet hoor twinkeleye, want jij komt tog bij mij marmita eten?? :stout:, je mag ook van andere dingen eten als je wil:stout: :lol: seb3ien, safie die onthoud ik :D Oh ja, ik mocht beoordelen of jouw marmita masterlijk is :stout: Als zeker wilt zijn dat ik kom, moet je ervoor zorgen dat je genoeg magnums (gewoon die klassieke) in huis hebt..ik ben gek op chocoladeijsjes en slagroomtaart :Iluvu: :Iluvu:

lala_fatima
05-06-2003, 13:58
Origineel gepost door semir oke deze is niet origineel maar toch????????het mondje dat jou gaat ****** zal ook het mondje zijn die jou kinderen zal kussen voor dat ze gaan slapen????????????? ik weet ik denk teveel door, maar het is gewoon een nare gedachten :zwaai: eindelijk een normale man :D Mo_Marmita, el magrib neem een voorbeeld aan hem ;)

TwinkleEye_19
05-06-2003, 14:00
Origineel gepost door semir oke deze is niet origineel maar toch????????het mondje dat jou gaat ****** zal ook het mondje zijn die jou kinderen zal kussen voor dat ze gaan slapen????????????? ik weet ik denk teveel door, maar het is gewoon een nare gedachten :zwaai: :lol: :lol: Lachen man.... Wel eens van water en zeep gehoord :hihi: Maar je gedachte is normaal.....ik krijg ook wel eens de gedachte van.. Ja, het zijn vrouwen die met hun handen het eten maken :stout: (wat als ze net met roezoe hun poesie hebben gewassen :confused: ) Je eet toch ook gewoon....hygiene is niet voor niets een eise in de Islam ;)

semir
05-06-2003, 14:03

roezoe is dat rijst????????????:(

Pagina's : [1] 2 3 4