Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Solden?-WEERT/ MAASTRICHT/ HEERLEN??

LimburgseB
12-06-2006, 21:31

Wanneer begint de uitverkoop/solden in... WEERT/ MAASTRICHT/ HEERLEN?? Iemand hier een idee over???

thamza_riffia
12-06-2006, 21:40
Soussia :stout:

LimburgseB
12-06-2006, 22:25
Soussia :stout: nee dat zeker niet hehee:o maar moet dat weten :)

Para_Chickie
12-06-2006, 22:29
whuaha zou het ook niet weten... hoezo soussiaa..ze3ma gierig...maa jaa

LimburgseB
12-06-2006, 22:32

whuaha zou het ook niet weten... hoezo soussiaa..ze3ma gierig...maa jaa Yes ik denk dat ze dat daarmee bedoelde, maar ben het niet maar gierig tja ben nog een studentje het geld groeit niet aan mn rug if you know what i mean:D

Para_Chickie
12-06-2006, 22:36
Yes ik denk dat ze dat daarmee bedoelde, maar ben het niet maar gierig tja ben nog een studentje het geld groeit niet aan mn rug if you know what i mean:D haha ja begrijp je volkomen ja ikw eet skr dat ze dat er mee bedoelde.. waarom meteen swassa mee betrekken alle mensen zijn beetje zuinig..de nee meer dan de ander de ene verdiend meer dan de ander menen zijjn nooit gelijk maar ja ze doet maar maar ik zal voor je na vragen

LimburgseB
13-06-2006, 13:09
haha ja begrijp je volkomen ja ikw eet skr dat ze dat er mee bedoelde.. waarom meteen swassa mee betrekken alle mensen zijn beetje zuinig..de nee meer dan de ander de ene verdiend meer dan de ander menen zijjn nooit gelijk maar ja ze doet maar maar ik zal voor je na vragen Dank je zinaaaaa:sjans: