Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Allah dat is onze God

shirien85
05-06-2003, 11:47

Allah dat is onze God Allah dat is onze God Allah die bepaalt het lot Wij moeten met ons hard geloven In plaats van Gods licht doven Allah heeft ons het leven gegeven En laten we daarom in vrede leven Alle gruwelijkheden die op aarde zijn Dat doet mij erg veel pijn Laten we het dan veranderen In plaats van elkaars leven verkankeren Al die oorlogen om macht en geld Al die doden op het slagveld. Laten we geen oorlogen meer voeren Maar de vrede weer laten bloeien Al die baby’s die oorlogen beleven Hebben geen kans meer om normaal te leven Laten wij ons toekomst niet verpesten En elkaar juist het beste wensen

soulbabe
05-06-2003, 11:47
goed gedaan hoor meid!!!!!

Tombie
05-06-2003, 11:48
Origineel gepost door shirien85 Allah dat is onze God Allah dat is onze God Allah die bepaalt het lot Wij moeten met ons hard geloven In plaats van Gods licht doven Allah heeft ons het leven gegeven En laten we daarom in vrede leven Alle gruwelijkheden die op aarde zijn Dat doet mij erg veel pijn Laten we het dan veranderen In plaats van elkaars leven verkankeren Al die oorlogen om macht en geld Al die doden op het slagveld. Laten we geen oorlogen meer voeren Maar de vrede weer laten bloeien Al die baby’s die oorlogen beleven Hebben geen kans meer om normaal te leven Laten wij ons toekomst niet verpesten En elkaar juist het beste wensen Ik vind hem echt schitterend!!

shirien85
05-06-2003, 11:50
Je zus in Islam Dit is je zus, je zus in Islam Je kent haar niet, niet eens haar naam Zie hoe onze blikken naar haar kijken Of haar kleren wel Islamitisch lijken Onze hoofden vol met gedachten Over wat wij van een moslima verwachten Hoofddoek, djalabah, bescheiden gedrag Geen geroddel, strakke kleren of luid gelach Geen gedrag waarmee zij mannen bekoort Iedereen weet hoe het eigenlijk hoort Maar dat is jouw zus, je zus in Islam Die dat alles ver van zich af voelt staan Geen hand naar zich krijgt toegereikt Dat is toch niet iets waaruit zusterschap blijkt?!! Waarom niet zeggen: “Lieve zus, ik kan je begrijpen Ik weet wel dat je stap voor stap zal rijpen Als je warmte en liefde met ons gaat delen Zal de harde buitenwereld je minder gaan schelen!” “Als Islam ook jouw basis worden gaat Dan loop je straks niet meer met jongens op straat Samen zullen we iets om Islam gaan bouwen Zodat Allah van ons zal houden” Vergeving, geduld, liefde en kennis in praktijk Maakt dat niet ieder van ons enorm rijk? Denk na… wat maakt jou echt tevreden? Een film? Een feest? Of meisjes helpen die ooit erg leden? Alleen zijn is niet goed, dan sta je niet sterk SAMEN in Islam, dat is ons werk!!! door een moslim, ik weet helaas niet wie deze gedicht gemaakt heb maar gair inchAllah

Atlas_Gebergte
05-06-2003, 12:00

Sallaam zuster, heel mooi sokran voor het plaatsen hier, moge Allah je daarvoor belonen. Wa Sallaam Alikoum

shirien85
05-06-2003, 12:02
INSHA ALLAH

shirien85
05-06-2003, 12:04
Ik ben een Moslima Ik ben een moslima… mijn boek is de Quran, Het boek waarin alle antwoorden staan. Ik ben een moslima… mijn voorbeeld is mijn profeet, Hij was de sprekende Quran, zoals iedere oprechte moslim weet. Ik ben een moslima… mijn geloof is mijn trots, De reden waarom ik leef, nooit maak ik me daarvan los. Ik ben een moslima… Mijn Heer is Allah niemand is aan Hem gelijk, Mijn steun en toeverlaat, Beheerser van heel het rijk. Ik ben een moslima… Mijn bescherming is mijn Hijaab, Mijn gezegende muur, Wie zegt dat ik onderdrukt wordt… Terwijl ik mezelf bescherm tegen het vuur? Wie zegt dat mijn geloof terrorisme is, Oh waarlijk jullie hebben het mis. De Quran omschrijft, vrede en rechtvaardigheid… Onze dierbare profeet doodde het onderscheid, Mijn Allah is meest Barmhartig en vergevensgezind, Ik ben een moslima… Ik hou van mijn geloof… Ondanks alles wat de onwetende vind door een zuster in islaam

cheetah
05-06-2003, 12:44
Origineel gepost door shirien85 Allah dat is onze God Allah dat is onze God Allah die bepaalt het lot Mooi gedicht hoor meid, maar ik wil je even op een ding wijzen: Allah is niet alleen onze God.. Allah is de enige God ;) La illah Allah..

BeautifulLady
05-06-2003, 12:49
Mooie gedichten:goedzo: