Bekijk originele versie : Mannen Met Baarden.....!!!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
ISMAHAN22
05-06-2003, 10:05
Gisteren waarschuwde de nederlandse marokkaanse radio , de meeste islamitische mannen die een baard hebben, en die op vakantie gaan naar marokko vanwege de strenge controles die daar nu heersen...! ze waarschuwen de meeste om die baarden weg ta halen om zo veel problemen te voorkomen zodat veel van hen niet verdacht zullen worden...! :zwaai: :D
Tangerio
05-06-2003, 11:04
Origineel gepost door ISMAHAN22
Gisteren warschuwde de nederlandse marokkaanse radio , de meeste islamitische mannen die een baard hebben, en die op vakantie gaan naar marokko vanwege de strenge controles die daar nu heersen...! ze waarschuwen de meeste om die baarden weg ta halen om zo veel problemen te voorkomen zodat veel van hen niet verdacht zullen worden...! :zwaai: :D
Ja, zoiets slaat dus echt nergens op!
"Bijvoorbaat verdacht als gevolg van het dragen van een baard?"
Zo pak je de extremisten echt heel snel op, want die zullen allemaal een baard dragen.
ISMAHAN22
05-06-2003, 11:32
ja hahahah wallah ik vraag me af die mannen die een baard hebben hoe kussen zij met hun vrouw ...................yakkes bah als hij met vrijt dan scrubt hij gelijk je gezcht....!!!! hoef je geen scrub creme meer te gebruiken..
loverwoman
05-06-2003, 13:40
ik vind het dragen van een baard wel mooi en dat ze worden gecontroleerd als je nix hebt gedaan hoef je nergens bang voor te zijn een stom maatregel van de marokkaanse autoriteiten.
ISMAHAN22
05-06-2003, 14:11
ja ik vind het ook een stom regel...maar ja zoals ze al eerder al zeiden dat de terroristen hulp kregen uit nl.......oefffffff ben blij dat ik hele jonge vader heb die geen baard draagt...!!
Origineel gepost door loverwoman
ik vind het dragen van een baard wel mooi en dat ze worden gecontroleerd als je nix hebt gedaan hoef je nergens bang voor te zijn een stom maatregel van de marokkaanse autoriteiten.
Mooi gezegt en voor de heren (moslims onder ons) die het niet weten een baard is een sunnah wajieb een verplichte sunnah om na te volgen ;)..
Abdulkareem
05-06-2003, 14:20
As-salaamoe alaikoem
Wat een domme opmerkingen zeg over de baarden! Dan heb ik het niet eens over het gerucht dat wordt doorverspreid via de radio over marokkaanse grenscontrole!
Zomaar lachen jullie de mensen uit die ervoor hebben gekozen om de Soenna van de Profeet Mohamed salallahoe alaihie wa sallam te volgen!
Dus jullie vinden iets stom wat de Profeet salallahoe alaihi wa sallam deed en heeft opgedragen aan de mannen van zijn oemmah?
SoebhanAllah!
Wa salaam
Abdelkarim
ISMAHAN22
05-06-2003, 14:28
nee hechoemaa aliek wallah .ik lach echt niet...!!! ik respcteer dat.alleen lijkt het me erg als mijn later dat ook heeft want ik heb al namelijk zo'n gevoelige huid....!!!!! wallah ik lach ze echt niet uit. van mij laat het of knip het het kan me geen ene moer schelen.!!!
Origineel gepost door Abracadaver
Een oud vers uit mijn rijke hollandse cultuur luid.
"Al die willen te kaaperen varen moeten mannen met baarden zijn
Jan, Piet, Joris en Cornee die hebben baarden, die hebben baarden
Jan, Piet, Joris en Cornee die hebben baarden, zij varen mee"
Dit lijkt mij duidelijk genoeg !
ja dat het nergens op slaat.
saida_marokko
05-06-2003, 17:17
Origineel gepost door misantazaghin
ja dat het nergens op slaat.
:D:D:D:D:D :lol:
Deze maatregel is niets nieuws: al jaren wordt hij toegepast door de Israelische en Jordaanse regering, en alle andere regeringen die vrees hebben voor de kracht van de Islam.
Het slimste om te doen is om even je baard af te scheren;
- hij groeit vanzelf weer aan;
- je maakt het jezelf een stuk gemakkelijker;
- je maakt het voor de anderen wat moeilijker!
De baard is, zoals eerder ook gezegd is, een sunna, geen fard. Met andere woorden, als de omstandigheden het vereisen, hoeft mijns inziens een moslim zich niet schuldig te voelen als hij zijn baard tijdelijk afscheert.
Het is trouwens ook soenna dat vrouwen hun lichaamsbeharing weghalen ;)
Deze maatregel is niets nieuws: al jaren wordt hij toegepast door de Israelische en Jordaanse regering, en alle andere regeringen die vrees hebben voor de kracht van de Islam.
hihihi :p Kracht van de islam :rolleyes: :confused: , gewoon alert op mafketels die graag in het fictieve paradijs wensen te komen bedoel je zeker? :D Ordinaire zelfmoordenaars zul je bedoelen, morbide zieke persoonlijkheden zul je bedoelen :D .
Kracht van de islam hihihi laat me niet lachen :zwaai:
Dat lachen is jouw eigen keuze.
Gelukkig wel. Gelukkig kan ik voor alles in dit heerlijke landje ZELF kiezen!!!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.